Teinilutka suihkussa

jujuju1

Minä olin päättänyt käydä kuntosalilla nostamassa puntteja.
Pian huomasin kellon olevan jo sen verran, että oli aika lähteä.
Minä harvoin käyn yleisissä suihkuissa, mutta nyt tiesin että minun oli mentävä
parin tunnin päästä kaupungille ystävien kanssa, enkä tahtonut käydä kotona
ennen sitä, sillä kotiin oli suhteellisen pitkä matka.
Tarkistin, ettei kukaan ollut pukuhuoneessa sinne mennessäni, ja kuten olin arvannut
tyhjältähän se näytti.
Riisuin vaatteeni ja siirryin suihkun puolelle.
Oli oikeastaan aika kammottavaa olla yksin isossa pukuhuoneessa.
Päästin suihkun valumaan ja hivuttauduin suihkun alle. Lihakseni alkoivat rentoutua
kuuman veden alla.
Pitkät hiukseni valuivat pitkin selkää, käteni vaelsivat pitkin nuorta vartaloani.
Ajattelin äskeistä harjoittelua, kunnes ajatukseni siirtyivät miehiin, jotka salilla
olivat rautaa nostelemassa.
Mietin isoja lihaksia, jotka kiristyivät heidän nostaessaan punnuksia.
Ajattelin heidän hiestä märkiä vartaloitaan, ja huomaamattani mietin vartalot vasten minua.

Seuraavaksi tunsin käsieni hierovan rintojani.17-vuotiaan tytön vartaloni oli pitkä ja hoikka.
Yli 170-senttimetriä, pienet ja kiinteät rinnat, pienet vatsalihakset ja pyöreä pylly.
Sievät, hiukan pyöreät kasvot, jäätävä katse.
Tiesin koskemattakin, että alapääni oli kostea.
Yritin työntää kiihottavat ajatukset pois, mutta
aikuset, reilusti minua vanhemmat miehet kiusasivat
ajatuksiani.
Otin suihkun käteeni, pyöritin suihkun pään pois.
Annoin letkusta tulevan veden hitaasti valua klitorikselleni
ja laskeuduin lattialle makaamaan.
Vesi tuli paineella pieneen teinipilluuni ja huokaisin tyytyväisenä.
Aloin kuvitella itseäni vanhempien miesten käsiä vartalollani,
liikahdellen veden mukana.
Tahdoin jonkun painautuvan omaa vartaloani vasten, tuntea miehen
painon päälläni. Miehen kylmät kädet kulkevan pitkin vartaloani
etsin nuoruuteni salaisinta sopukkaa.
Puristin silmäni kiinni tietäessäni orgasmin tulevan. Huokailin tyytyväisenä,
ja orgasmin saapuessani taisin päästää pienen kiljaisunkin.
Avasin silmäni ja nousin ylös. Vilkaisin ympärilleni, mutta ketään ei näkynyt.
Peseydyin nopeasti ja lähdin etsimään vaatteitani.
Kietouduin valkoiseen pyyhkeeseen ja annoin hiusteni tippua olkapäilleni.

Säikähdin huomatessani miehen vaatteideni vieressä.
Hän katsoi minua virnistäen, kuin hän tietäisi jotain mitä ei pitäisi.
Minulla oli omat epäilyni, ja miehen heijari kertoi enemmän.
-Kiva show, mies murahti naurahtaen. Katsoin häntä hämmentyneenä.
Hetken me vain katsoimme toisiamme, minä otin kasvoilleni ylimielisimmän
katseen jonka sain, mutta mies ei ollut moksiskaan. Hän hymyili puolittaista
hymyään kuin ilkkuen. Aloin murtua.
Tiesin, että jos yrittäisin vaatteilleni, mies pääsisi liian lähelle vartaloani.
Mietin, mitä vaihtoehtoja minulla oli.

Mutta mies oli tehnyt vaihtoehdot jo puolestani.
-Eikö olisi ikävää, jos pikku harrastuksestasi leviäisi kuvia ystävillesi, vanhemmillesi?
Mies virnisti ja huomasin kännykkäni hänen kädessään. Tunsin sydämeni pysähtyvän.
Avasin suuni ensimmäistä kertaa.
-Mitä helvettiä sä haluat musta?
Mies katsoi minua päästä varpaisiin, himoa katseessaan.
-Kyllä sä tiiät.
Minä tiesin, että minulla ei ollut vaihtoehtoja.
Ja toisaalta siinä oli mies, vanhempi mies. Auktoriteetin omaava, vartaloani himoitseva
ja jopa hiukan komeakin mies. Yritin pyyhkiä ajatukseni.

11

19753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jujuju1

      Mies lähti kävelemään minua kohti, minä peräännytin kokoajan takaisin suihkuun päin.
      Tiesin olevani ansassa, mutta ajattelin että ehkä mies muuttaa mielensä.
      Hän availi farkkujensa nappeja kävellessään minua kohti. Minä etsin pakotietä.
      Lopulta seinä tuli vastaan. Puristuin vasten kylmää kaakeliseinää ja hän tuli kiinni vartaloani.
      Haistoin miehen hajuveden ja tuijotin kattoa hänen painaessaan vartaloni hänen omaansa.
      Hän siirsi pyyhkeeni sivuun, ja huomasin etten edes yrittänyt estää.
      Olin täysin lukossa. Pääni pyysin minua kiljumaan, huutamaan apua. Lähtemään pois, taistelemaan.
      Mutta kehoni tahtoi jäädä, tuntin naisellisten nesteideni valuvan pimpissäni.
      Miehen hengitys kiihtyi ja himo silmissä muuttui entistä suuremmaksi.
      Mies tarttui toisella kädellä takapuoleeni, ja veti toisella kädellä kullinsa esiin.
      Koitin siirtää katseeni pois, mutta mies huomasi tämän ja pakotti minut kyykkyyn,kasvot vasten tuota mieselintä. Olin minä sellaisen ennenkin nähnyt, mutta ne kerrat olin ollut tuhannen humalassa, eikä mikään
      näkemistäni pojan kyrvistä vetänyt vertoja tuolle isolle, aikuisen miehen kullille.
      -Eikö olekin komea veijari? Ota tyttölutka kunnon kulli suuhus.
      Kullin näkeminen täydessä komeudessaan edessäni sai nännini kovettumaan. Tiesin myös pilluni hohkaavan märkyyttä.
      Otin hänen peniksestä varovasti kiinni. Asetin kullin pään suuhuni ja aloin pyöritllä sitä pitkin suutani.
      Mies tarttui hiuksistani ja työnteli päätäni liikuntojeni tahtiin. Toinen käteni piti kullia suussani,
      toinen hieroi kevyesti kiveksiä. Mies huokaili tyytyväisenä ja kuiskaili
      -Hyvä tyttö… Ah, täydellinen pikkulutka. Ota poskeen. Juuri noin. Ahh. Setä tulee. Setä tuleee.
      Mies päästi spermansa valumaan pitkin kasvojani. Sperma valui myös vartalolleni.
      -Onpa siinä likainen tyttö. Taitaa tarvita opetuksen. Istuin suihkun lattialla hämilläni.
      -Näytäpä sedälle se näytös uudestaan, miten lutka tyydyttää itseään?
      -En mä halua, suustani livahti.
      -Mitä? Ai nyt et halua tyydytystä, hetki sitten näytti aivan kuin olisit tahtonut. Vai pitäisiköhän tätä kysyä ystäviltäsi, mitähän he mahtaavat olla asiasta mieltä?
      Nousin ylös alistuneena, otin suihkun käteeni. Toistin edellä tekemäni asiat.
      Avasin hanan ja päästin veden purkautumaan pilluuni hitaasti, välttäen antamasta miehen nähdä
      kiihotustani. Mies tarkasteli lantioni liikehdintää, hymyili ja otti suihkuletkun käteensä.
      Hänen toinen kätensä laskeutui vatsalleni ja liikkui kohti häpyäni. Hän raotti häpyhuulia hiukan.
      -Mitähän teinipillu sanoo jos teen näin? Mies nosti hiukan veden lämpötilaa ja kovensi painetta.
      Hän liikutti suihkua vatsaltani kohti klitoristani.
      -Ei, älä.
      -Anteeksi, en oikein kuullut. Mies suihkutti suoraan pilluuni vettä.
      Huokailin, vartaloni alkoi vääntelehtiä nautinnosta. Lantioni heilui ylösalas miehen käden tahdissa.
      Mies hymähti.
      -Taitaa lutka nauttia, annetaanpa lutkalle opetus.

      • jujuju1

        Huokailin suihkun tahdissa. Kiimani huusi nuoressa vartalossani. Minä tahdoin tätä.
        -Älä, ei, lopeta, minä hoin taukoamatta, vaikka rakastin joka hetkeä.
        -Älä lopeta… Ei ollut aikomustakaan, mies naurahti.
        Hän sulki suihkun ja painoi sormellaan klitoristani.
        -Ahh, ei, minä huokailin.
        -No niin lutka, sano että tahdot sedän sisällesi. Tahdot panna setää rajusti.
        En sanonut mitään, vääntelehdin vain hänen sormiensa liikkuessani klitoriksellani.
        Äkkiä hän nosti kätensä.
        -Lutka, sano se. Sano tahtovasi isoa kullia!, mies karjaisi.
        Jäin hämmentyneenä makaamaan. Hän oli lopettanut. Olin kiihottuneempi kuin koskaan ja
        tiesin että minun pitäisi koettaa karata, mutta vartaloni tahtoi jäädä.
        -Pikkulutkasi tahtoo isoa kullia pieneen vittuunsa, suustani puhui tahtomattani.
        -Niin mä ajattelinkin, mies hymähteli.
        Hän painoi päänsä haarojeni väliin ja antoi kielen liikkua pitkin pimppiäni.
        Hengitin raskaasti, tyytyväisenä ja tahdoin lisää.
        -Ahh, lisää. Lisää, setä, lisää.
        Hän nuoli, hieroi, ylösalas pitkin vittuani. Pari sormeakin livahti reikääni.
        -Tahdotko sä sedän kullin tuohon ihanaan vittuun?
        -Jooh.. joo, toistelin.
        -Onko sedällä iso kulli? Onko lutka nähnyt näin isoa siitintä?
        -On, setä. En ole koskaan nähnyt niin valtavaa…
        Mies naurahti ja siirsi kullinsa pillulleni. Hän työntyi hitaasti sisääni, kireä pilluni tuntui niin täydeltä.
        Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi jyystää. Huokailin jatkuvasti miehen alla, mieskin myhäili tyytyväisenä.
        -Hyvä pillu. Kireä, pieni teinipillu.
        Yhtäkkiä hän käännähti, repi minut päälleen. Istuin hänen sylissään ja ensimmäistä kertaa elämässäni
        ratsastin miehen päällä. Hän hieroi pieniä rintojani himokkaasti.
        Jatkoin ratsastusta ja tiesin, että orgasmi alkoi tehdä tuloaan. Mies läpsäytti persettäni ja huusi pikkulutkaa.

        Taas hän lopetti äkisti, nousi seisomaan. Hän nosti minut olkapäistä ylös ja työnsi vasten seinää.
        Hän suuteli kaulaani, saapuen huulilleni ja ensimmäistä kertaa suuteli minua valtavalla kiihkolla.
        Hän levitti reisiäni ja laittoi komeutansa takaisin pilluuni.
        Hän nosti minua vasten seinää ja alkoi panna minua täydellä teholla.
        -Tahtooko tyttö kullia?
        -Tahtoo, tahtoo!
        -Milloin?
        -Nyt… aina. Koska vaan.
        Samalla tunsi ruumiini värähtelevän. Tunsin räjähtäväni, tiesin etten voisi estää sitä.
        Orgasmini tuli ja kiljahtelin äänekkäästi. Mies veti pari kertaa vielä ja
        päästi sperman täyttämään pilluvakoni.
        Hän päästi hengittäen irti ja tipautti minut jaloilleni. Hengitin häntä vasten.
        -Peseydy lutka, hän sanoi ja kääntyi.
        -Kiitos, minä kuiskasin.
        Mies kääntyi sama ilkikurinen virnistys kasvoillaan ja katosi pukuhuoneesta.
        Peseydyin toiseen kertaan ja menin pukeutumaan.
        Nostin puhelimen ja tajusin, että minun puhelimessani oli näytönlukitus.
        Mies ei ollut voinut päästä läpi suojauksestani.
        Viimeinen ajatus pukuhuoneesta karatessani oli,
        olinko minä muistanut lukituksen olleen päällä.


      • orkkutuli
        jujuju1 kirjoitti:

        Huokailin suihkun tahdissa. Kiimani huusi nuoressa vartalossani. Minä tahdoin tätä.
        -Älä, ei, lopeta, minä hoin taukoamatta, vaikka rakastin joka hetkeä.
        -Älä lopeta… Ei ollut aikomustakaan, mies naurahti.
        Hän sulki suihkun ja painoi sormellaan klitoristani.
        -Ahh, ei, minä huokailin.
        -No niin lutka, sano että tahdot sedän sisällesi. Tahdot panna setää rajusti.
        En sanonut mitään, vääntelehdin vain hänen sormiensa liikkuessani klitoriksellani.
        Äkkiä hän nosti kätensä.
        -Lutka, sano se. Sano tahtovasi isoa kullia!, mies karjaisi.
        Jäin hämmentyneenä makaamaan. Hän oli lopettanut. Olin kiihottuneempi kuin koskaan ja
        tiesin että minun pitäisi koettaa karata, mutta vartaloni tahtoi jäädä.
        -Pikkulutkasi tahtoo isoa kullia pieneen vittuunsa, suustani puhui tahtomattani.
        -Niin mä ajattelinkin, mies hymähteli.
        Hän painoi päänsä haarojeni väliin ja antoi kielen liikkua pitkin pimppiäni.
        Hengitin raskaasti, tyytyväisenä ja tahdoin lisää.
        -Ahh, lisää. Lisää, setä, lisää.
        Hän nuoli, hieroi, ylösalas pitkin vittuani. Pari sormeakin livahti reikääni.
        -Tahdotko sä sedän kullin tuohon ihanaan vittuun?
        -Jooh.. joo, toistelin.
        -Onko sedällä iso kulli? Onko lutka nähnyt näin isoa siitintä?
        -On, setä. En ole koskaan nähnyt niin valtavaa…
        Mies naurahti ja siirsi kullinsa pillulleni. Hän työntyi hitaasti sisääni, kireä pilluni tuntui niin täydeltä.
        Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi jyystää. Huokailin jatkuvasti miehen alla, mieskin myhäili tyytyväisenä.
        -Hyvä pillu. Kireä, pieni teinipillu.
        Yhtäkkiä hän käännähti, repi minut päälleen. Istuin hänen sylissään ja ensimmäistä kertaa elämässäni
        ratsastin miehen päällä. Hän hieroi pieniä rintojani himokkaasti.
        Jatkoin ratsastusta ja tiesin, että orgasmi alkoi tehdä tuloaan. Mies läpsäytti persettäni ja huusi pikkulutkaa.

        Taas hän lopetti äkisti, nousi seisomaan. Hän nosti minut olkapäistä ylös ja työnsi vasten seinää.
        Hän suuteli kaulaani, saapuen huulilleni ja ensimmäistä kertaa suuteli minua valtavalla kiihkolla.
        Hän levitti reisiäni ja laittoi komeutansa takaisin pilluuni.
        Hän nosti minua vasten seinää ja alkoi panna minua täydellä teholla.
        -Tahtooko tyttö kullia?
        -Tahtoo, tahtoo!
        -Milloin?
        -Nyt… aina. Koska vaan.
        Samalla tunsi ruumiini värähtelevän. Tunsin räjähtäväni, tiesin etten voisi estää sitä.
        Orgasmini tuli ja kiljahtelin äänekkäästi. Mies veti pari kertaa vielä ja
        päästi sperman täyttämään pilluvakoni.
        Hän päästi hengittäen irti ja tipautti minut jaloilleni. Hengitin häntä vasten.
        -Peseydy lutka, hän sanoi ja kääntyi.
        -Kiitos, minä kuiskasin.
        Mies kääntyi sama ilkikurinen virnistys kasvoillaan ja katosi pukuhuoneesta.
        Peseydyin toiseen kertaan ja menin pukeutumaan.
        Nostin puhelimen ja tajusin, että minun puhelimessani oli näytönlukitus.
        Mies ei ollut voinut päästä läpi suojauksestani.
        Viimeinen ajatus pukuhuoneesta karatessani oli,
        olinko minä muistanut lukituksen olleen päällä.

        UH, vaikka välttämättä ei ollut totta niin tuo oli upea! Haluaisin että minulle kävisi samoin kuin tuolle tytölle!!


      • lutka
        jujuju1 kirjoitti:

        Huokailin suihkun tahdissa. Kiimani huusi nuoressa vartalossani. Minä tahdoin tätä.
        -Älä, ei, lopeta, minä hoin taukoamatta, vaikka rakastin joka hetkeä.
        -Älä lopeta… Ei ollut aikomustakaan, mies naurahti.
        Hän sulki suihkun ja painoi sormellaan klitoristani.
        -Ahh, ei, minä huokailin.
        -No niin lutka, sano että tahdot sedän sisällesi. Tahdot panna setää rajusti.
        En sanonut mitään, vääntelehdin vain hänen sormiensa liikkuessani klitoriksellani.
        Äkkiä hän nosti kätensä.
        -Lutka, sano se. Sano tahtovasi isoa kullia!, mies karjaisi.
        Jäin hämmentyneenä makaamaan. Hän oli lopettanut. Olin kiihottuneempi kuin koskaan ja
        tiesin että minun pitäisi koettaa karata, mutta vartaloni tahtoi jäädä.
        -Pikkulutkasi tahtoo isoa kullia pieneen vittuunsa, suustani puhui tahtomattani.
        -Niin mä ajattelinkin, mies hymähteli.
        Hän painoi päänsä haarojeni väliin ja antoi kielen liikkua pitkin pimppiäni.
        Hengitin raskaasti, tyytyväisenä ja tahdoin lisää.
        -Ahh, lisää. Lisää, setä, lisää.
        Hän nuoli, hieroi, ylösalas pitkin vittuani. Pari sormeakin livahti reikääni.
        -Tahdotko sä sedän kullin tuohon ihanaan vittuun?
        -Jooh.. joo, toistelin.
        -Onko sedällä iso kulli? Onko lutka nähnyt näin isoa siitintä?
        -On, setä. En ole koskaan nähnyt niin valtavaa…
        Mies naurahti ja siirsi kullinsa pillulleni. Hän työntyi hitaasti sisääni, kireä pilluni tuntui niin täydeltä.
        Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi jyystää. Huokailin jatkuvasti miehen alla, mieskin myhäili tyytyväisenä.
        -Hyvä pillu. Kireä, pieni teinipillu.
        Yhtäkkiä hän käännähti, repi minut päälleen. Istuin hänen sylissään ja ensimmäistä kertaa elämässäni
        ratsastin miehen päällä. Hän hieroi pieniä rintojani himokkaasti.
        Jatkoin ratsastusta ja tiesin, että orgasmi alkoi tehdä tuloaan. Mies läpsäytti persettäni ja huusi pikkulutkaa.

        Taas hän lopetti äkisti, nousi seisomaan. Hän nosti minut olkapäistä ylös ja työnsi vasten seinää.
        Hän suuteli kaulaani, saapuen huulilleni ja ensimmäistä kertaa suuteli minua valtavalla kiihkolla.
        Hän levitti reisiäni ja laittoi komeutansa takaisin pilluuni.
        Hän nosti minua vasten seinää ja alkoi panna minua täydellä teholla.
        -Tahtooko tyttö kullia?
        -Tahtoo, tahtoo!
        -Milloin?
        -Nyt… aina. Koska vaan.
        Samalla tunsi ruumiini värähtelevän. Tunsin räjähtäväni, tiesin etten voisi estää sitä.
        Orgasmini tuli ja kiljahtelin äänekkäästi. Mies veti pari kertaa vielä ja
        päästi sperman täyttämään pilluvakoni.
        Hän päästi hengittäen irti ja tipautti minut jaloilleni. Hengitin häntä vasten.
        -Peseydy lutka, hän sanoi ja kääntyi.
        -Kiitos, minä kuiskasin.
        Mies kääntyi sama ilkikurinen virnistys kasvoillaan ja katosi pukuhuoneesta.
        Peseydyin toiseen kertaan ja menin pukeutumaan.
        Nostin puhelimen ja tajusin, että minun puhelimessani oli näytönlukitus.
        Mies ei ollut voinut päästä läpi suojauksestani.
        Viimeinen ajatus pukuhuoneesta karatessani oli,
        olinko minä muistanut lukituksen olleen päällä.

        Tuli organismi ah.


    • Onko tosi juttu??:D

    • hajuvettä

      ”Haistoin miehen hajuveden …Pikkulutkasi tahtoo”
      —että sellainen ”mies”

      • hajuvesi

    • nosexyman

      Hyvä tarina. Kiitos!

    • Upeeta!
    • Anonyymi

      voi, että miten kiva tarina.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe