Englantiin opiskelemaan

Machinist

Oon pitkään suunnitellu Englantiin muuttoa. Ikää on 19 vuotta ja ammattikoulu käyty. Mulla on kone- ja metallialan perustutkinto (3 vuotta) ja lähes vuosi työkokemusta. Tykkään koneistajan työstä ja haluaisin jatkaa samalla alalla Englannissa. Selailin työpaikkoja ja huomasin, että lähes kaikkiin vaaditaan "apprenticeship". Jos oikein ymmärsin, se tarkoittaa opiskelua ja töitä todella pienellä palkalla.

Miten mun kannattaisi alottaa elämä Englannissa? Pitäisikö mennä ensin opiskelemaan johonkin yliopiston kaltaiseen kouluun vai suoraan apprenticeship:iin? Onko mahdollista päästä suoraan töihin koneistajan hommiin amiksen papereilla? Onko Englannissa ammattikouluja? Mihin kouluun kannattaisi hakea, että saisi tarvittavat vaatimukset päästä koneistajaksi?

Muutto ja asuminen ei ole ongelma ja käytettävää rahaa tilillä on noin 5000€.

0

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        151
        8284
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        431
        7364
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        70
        3789
      4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        149
        3489
      5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        109
        2954
      6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
        Maailman menoa
        50
        2503
      7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        126
        1996
      8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        23
        1843
      9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
        Maailman menoa
        36
        1664
      10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
        Kotimaiset julkkisjuorut
        181
        1510
      Aihe