Olen 10v tyttö ja on ongelmia äidin kanssa.... Äiti on lyöny mua moooonta kertaa kun olin pieni. Se haukkuu huutaa ja syyttele mua kaikesta mitä teen.... Pitääkö ilmottaa viranomaisille??? Äiti on aina myös väsynyt eikä jaksa tehä mitää... Ja ainaki väkivaltaisuus on vakava asia, mun mielest... Oon itkeny yksin ollessani moooooooonta kertaa... Oon jopa soittanu MLL siihe juttuu.., miten ilmoittaa viranomaisille??? Nii ja viel yks juttu joka hävettää sanoo... En rakasta mun äitiin!
Sijaisperhe??
Skandaali tyttö
2
257
Vastaukset
- (Entinen) Skandaali tytt
Ollaan saatu välit puhtaiksi;)
- Kurja lapsuus
Ilmoita ihmeessä viranomaisille jos toi on totta mitä kerroit. Äitisi lyö sinua aina uudestaan ja uudestaan.
Oma lapsuuteni oli oikeasti tuollainen. En ilmoittanut oman äitini käyttämästä jatkuvasta väkivallasta mihinkään, koska en halunnut mennä lastenkotiin. Nykyään on paljon sijaisperheitä ja monilla lapsilla on sukulaisiakin jotka voivat huolehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815