Olen 10v tyttö ja on ongelmia äidin kanssa.... Äiti on lyöny mua moooonta kertaa kun olin pieni. Se haukkuu huutaa ja syyttele mua kaikesta mitä teen.... Pitääkö ilmottaa viranomaisille??? Äiti on aina myös väsynyt eikä jaksa tehä mitää... Ja ainaki väkivaltaisuus on vakava asia, mun mielest... Oon itkeny yksin ollessani moooooooonta kertaa... Oon jopa soittanu MLL siihe juttuu.., miten ilmoittaa viranomaisille??? Nii ja viel yks juttu joka hävettää sanoo... En rakasta mun äitiin!
Sijaisperhe??
Skandaali tyttö
2
282
Vastaukset
- (Entinen) Skandaali tytt
Ollaan saatu välit puhtaiksi;)
- Kurja lapsuus
Ilmoita ihmeessä viranomaisille jos toi on totta mitä kerroit. Äitisi lyö sinua aina uudestaan ja uudestaan.
Oma lapsuuteni oli oikeasti tuollainen. En ilmoittanut oman äitini käyttämästä jatkuvasta väkivallasta mihinkään, koska en halunnut mennä lastenkotiin. Nykyään on paljon sijaisperheitä ja monilla lapsilla on sukulaisiakin jotka voivat huolehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584