Olen 10v tyttö ja on ongelmia äidin kanssa.... Äiti on lyöny mua moooonta kertaa kun olin pieni. Se haukkuu huutaa ja syyttele mua kaikesta mitä teen.... Pitääkö ilmottaa viranomaisille??? Äiti on aina myös väsynyt eikä jaksa tehä mitää... Ja ainaki väkivaltaisuus on vakava asia, mun mielest... Oon itkeny yksin ollessani moooooooonta kertaa... Oon jopa soittanu MLL siihe juttuu.., miten ilmoittaa viranomaisille??? Nii ja viel yks juttu joka hävettää sanoo... En rakasta mun äitiin!
Sijaisperhe??
Skandaali tyttö
2
239
Vastaukset
- (Entinen) Skandaali tytt
Ollaan saatu välit puhtaiksi;)
- Kurja lapsuus
Ilmoita ihmeessä viranomaisille jos toi on totta mitä kerroit. Äitisi lyö sinua aina uudestaan ja uudestaan.
Oma lapsuuteni oli oikeasti tuollainen. En ilmoittanut oman äitini käyttämästä jatkuvasta väkivallasta mihinkään, koska en halunnut mennä lastenkotiin. Nykyään on paljon sijaisperheitä ja monilla lapsilla on sukulaisiakin jotka voivat huolehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913