Apula/kultainennoutja

Pettynyt koiranostaj

Kyllä apulassa on ihme sakkia, olen kolmelle eri kultaisennoutajan myyjälle lähettänyt
sähköpostia ostaakseni koiran.
Kukaan heistä ei vaivaudu edes vastaamaan.

5

711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikaa säkissä

Ehkä se juuri kertoo millaisia koiria siellä on myytävänä !!!

• Jgkyfyjgkjbklhil

Osta kennel. Sivuilta ettei ole pentutehtailijoita

• Häikäilemätöntä

Voivat olla jobbareita, jotka toimittavat koiran kun ja jos saavat tilauksen. Itse syksyllä kyselin aikuista koiraa. Tarkempien tietojen tivaaminen paljasti, että kysymys oli jobbarista (en tiedä, voiko tätä nimitystä käyttää tässä yhteydessä).

Kysyin tarkempia tietoja koiran taustasta, puhelinnumeron ja osoitteen. En enää saanutkaan vastausta. Toinen tyyppi (virolainen nuori nainen, joka asuu ja opiskelee Suomessa) valehteli koirasta pitkälle, ja lopulta paljastui että hän myy koiria eteenpäin, tekaisee taustat.

• Kultaisen omistaja

Kannattaa todellakin olla suoraan yhteydessä kasvattajin, joiden tietoja löydät Golden Ring ry nettisivuilta.Halvalla ei saa hyvää, eikä välttämättä edes kultaista noutajaa,jos sellaiseta haluat. Eri asia jos haluat sekarotuisen, niitä varmaan löydät Apulasta.

• tarkka ostaja

Apula on ihan samanlainen kauppapaikka kuin kaikki muutkin.Kaikenlaiset ihmiset saavat laittaa elikoitaan myyntiin erillaisille myyntipalstoille,ja niitähän riittää.
      Se että koet apulassa pettyneesi koirien myyjiin,ei liity apulaan millään lailla.Ihan ne samat ihmiset myyvät samoja koiria myös muilla ilmoituspalstoilla.
      Olet vain pongannut ne myyjät,jotka eivät ilmottele,kun koira on jos saanut kodin.
      Tarkkana kannattaa olla,kaikkea ei kannata uskoa,jos paperillisen haluaa,kannattaa ne paperit ottaa koiran mukana,ei niin että jälkikäteen lähetellään,silloin voi olla ,ettei papereita tule,kun niitä ei edes ole.
      Turvallisinta on ostaa suomalaiselta kasvattajalta,jonka koirat pärjänneet näyttelyissä,ja terveystodistukset on nähtävissä netissä.Rotuyhdistyksestä ja kennelliitostakin voi kysellä vastuullisia kasvattajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe