apua mitä tehdä????????

hullukaiolen

Ikäkriisi iski voimalla. Tekee niin mieli ottaa ja lähteä kohti tuntematonta, muuttaa omaan asuntoon ja elää vain itselleen eikä olla kenellekään tilivelvollinen. Yksin olo, vapaus ja uusi itsenäinen elämä pyörii mielessä. Tämä on ihan helvettiä, omat ajatukset. Mies on hyvä ja turvallinen, ei mitään syytä olis eroon. Olen kai kyllästyny turvallisuuteen.... kaikki on liian ennalta arvattavaa. Mies on tehnyt kaikkensa että olisi minunkin hyvä olla mutta omat sisäiset ajatukset ja ahdistus? riepoo nyt pahasti. Lapset on maailmalla. Ikää itsellä 45 ja mies 50. Meneekö tämä ohi? Ero? Kadunko joskus sittenkin? Huoh ja voih...

7

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khkh

      Älä valita, jos sinulla on hyvä ja rakastava aviomies.

      • Se ei vaan aina riitä....jos suhde on muuttunut vuosien saatossa ja ollaan niinkuin kaverit :(


    • niin ohikiitävää

      Etsi itsellesi, tai teille molemmille yhteisiä, uusia harrastuksia ja tekemistä ja rikkokaa siten ne se ennalta arvattavat kaavat. Muuttakaa tapaanne elää ja tehkää jotain uutta, maailma on avoin nyt kun lapsillannekin on omat elämänsä ja teillä on taas pitkästä aikaa aikaa toisillenne. Tuskin avioero sinua onnelliseksi tekisi, kaipaat vain jotain muutosta ja sen te voitte toteuttaa yhdessäkin :)

    • pikkucustom

      Osta prätkä, saat ihan uusia fiboja ja sisältöä joka sekunti minkä sen kanssa touhuat. Autokoulut opettaa ajamaan ja on niitä kurssejakin jos ajotaito arveluttaa. Viis tonnia jos laitat pyörään, ajokamppeisiin ja opetukseen budjetiks ni sillä pärjäät monta vuotta. Mieskin siinä nuortuu ja innostuu tai sit se on ihan pelle.

    • Hei kuulostaa hyvin tutulta tuo! Se tulee niin odottamatta....vaikka kyllähän sen jossain takaraivossa jo tiesi. Kaks vuotta tää kriisi on nyt kestänyt....eikä paluuta kyllä ole. Ei vaan tunnu mikään miltään enään! Ja pitää tuntua!!!!

      • hullukaiolen

        Hyviä ehdotuksia. Mutta kun.... tuntuu että pitää olla tajunnan räjäyttävämpää. Mikään ei riitä mutta taitaa rohkeus puuttua muuttaa asioita avioerolla. Miehessä ei sinällään mitään vikaa, kai liian tuttu vaan. Kaipaa jotain sihinää jota ei osaa edes sanoin kuvata. Toisaalta toivoo että tämä menisi ohi mutta huh, ai kaksi vuotta jo kestänyt. Ei taida ollakaan mitään helposti ohimenevää tautia....


    • Rakkaus on hellyyttä

      Jos sinulla on lempeä ja sinua rakastava mies, olet saanut
      lottovoiton, on niitä toisenlaisiakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe