Moikka!!
Aijattelin kysyä teiltä hieman neuvoja. Siis mun isomummi on noita ja hän on tehnyt paljon loitsuja ja olen minäkin tehnyt muutamia helppoja mutta en ole vielä päässyt oikein jyvälle ajattelin että voisitteko te kertoa joitain aloittelijalle sopivia pikku loitsuja joista ei syntyisi kaaosta ja olen itse 15vuotta. Jos laitatte niitä loitsuja tuohon alas niin voitteko laittaa siihen "1.loitsun nimi 2.loitsun tarkoitus 3.loitsun sanat (4.loitsun tarvikkeet)" Kiitos paljon jos aurat!!
mitäs te...??
4
226
Vastaukset
- äiti mamma
1.Uniloitsu
2.Auttaa lasta unen saamisessa
3."Uinu uinu kultani"
4.Yöpuku, lämmin ja puhdas peitto, tyyny ihana sänky ja lämmin läsnäolo- Pikku noita
Kiitos Tuosta onko muita hyviä vinkkejä??
- äiti mamma
Pikku noita kirjoitti:
Kiitos Tuosta onko muita hyviä vinkkejä??
1. Pää'loitsu
2. Auttaa nuorta yleisesti kaikenlaisessa pärjäämisessä
3. "Ota oppi aina onkeesi, tiedon kala nappaa reppuusi"
4. Avoin mieli ja lämmin läsnäolo - Pikku noita
äiti mamma kirjoitti:
1. Pää'loitsu
2. Auttaa nuorta yleisesti kaikenlaisessa pärjäämisessä
3. "Ota oppi aina onkeesi, tiedon kala nappaa reppuusi"
4. Avoin mieli ja lämmin läsnäoloKiitos myös tuosta onko sinulla tämä Paula havasten loitsu kirja itse lainaan sen pian kirjastosta koska jos sielläkin olisi niitä pieniä taikoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800