mltö mieltä

aaaayuty

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tuo aika kova. Verkkokauppa.com:ssa 449 ilman laukkua.

• sjjfa

Poistotuotteissa näkyy tällaisia alennuksia, kun viimeisistä kipaleista tahdotaan eroon.

Rajalalla 299, Stockalla 239...

Verkkokaupalla ei ole yhtään kipaletta varastossa, niin ei ole tarvetta laskea hintaakaan. Jos joku haluaa vielä maksaa tuon 449, niin maahantuojalta saanee vielä parissa päivässä halutun määrän.

• Stockmannilta ei saa laukkua mukaan ja ainakin verkkokaupan puolella oli vain punaisena. Valmistaja oma laukku on aina 11 euron väärti. Se antaa optimaalisen suojan minimillä lisällä kokoon.

• Ei paha!
        okaro kirjoitti:

Stockmannilta ei saa laukkua mukaan ja ainakin verkkokaupan puolella oli vain punaisena. Valmistaja oma laukku on aina 11 euron väärti. Se antaa optimaalisen suojan minimillä lisällä kokoon.

Stockmann-konserniahan se on Hobby Hall'kin!

Hobby Hall on yleensä kallis kuin fan. En ole ikinä mieltänyt HH:ia miksikään potentiaaliseksi kameranostopaikaksi. On ehkä ammoisina aikoina onnistunut luomaan ihmisille mielikuvan halvasta postimyyntifirmasta ja yrittää ratsastaa tuon mielikuvan varassa. Olisi ihan metkaa tietää, millaisten sukankuluttajien rahojen varassa tuollainen lafka tänään pyörii.

Sitä yllättävämpää, että talosta löytyy välistä noinkin kilpailukykyisiä tarjouksia!

• Ei paha!

Tuo kamera vaikuttaa ”paperilla” varsin kilpailukykyiseltä ja hintakin sopivalta. Kenno on kookas tuonkokoiseen kameraan, objektiivi on valovoimainen ja kuvanlaatua on kehuttu.

Fujifilmin tekeleet eivät ole ylipäänsäkään millään muotoa väheksyttäviä, vaikka merkki ei meillä myyntitilastojen kärjessä keikukaan.

Omakohtaista kokemusta minulla ei valitettavasti ole, joten olen toisen käden tietojen varassa.

• mltö250w kuten bokeh

mltö 250w
      efektit kuten "bokeh"

Tökerösti suomennettu mainos kuin Nikoneilla, mutta kamera on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe