En tiedä mistä voisin kysyä apua sellaisessa asiassa että esikoiseni on 6kk ikäinen ja isällä aamu ja iltavuoroja eikä ole säännöllisiä vapaapäiviä vaan ne on miten milloinkin ja 1/3 osa palkasta menee ulosottoon, itse olen työttömänä ja odotan mahdollista? toista lasta, mikäli minun on mahdollista edes pitää sitä :( Ongelmani on että asumme pienessä kaksiossa, tarvitsisimme isompaa asuntoa tulevaa? uutta perheenjäsentä varten. En tiedä keneltä kysyä.. minua pelottaa että vaihtoehdoksi jäisi vain raskaudenkeskeytys. Mieheni tuloilla ei oikein jää rahaa säästöön takuuvuokraa varten ja itse olen vanhempainpäivärahalla joka sekin menee kokonaan nykyisen asunnon vuokranmaksuun.
Mistä voin hakea apua?
ÄitiHädässä
2
266
Vastaukset
- nilkkoja myöten..
Voi hyvänen aika.. Mihin jäi ehkäisy? Itse en tekisi toista lasta tuollaiseen tilanteeseen.
Jos isällä on vaihtelevasti aamu ja iltavuoroja niin mitä sitten,olethan sinä kotona.
Ei rahaa eikä rahkeita. - juupajuu
Helpoin ja varmin ratkaisu olisi nyt raskaudenkeskeytys ja ehkäisykierukka saman tien. Tuntuu varmaan tylyltä, mutta sellaista se on, kun on tuota ulosottoakin.
Sitä en nyt käsitä, mitä tähän kuuluu vuorotyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821205- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826