Eli mä oon 9-luokkalainen tyttö ja haen nyt keväällä lukioon. Mulle on tullu tuolta Steinerlukiosta varmaan miljoona esitettä ja kaikenlaista tilpehööriä missä mua sinne houkutellaan. Sen sijaan kaverini, joilla on puoli numeroa parempi keskiarvo, ei ole näitä esitteitä saanut? Miksi? Houkutteleeko ne sinne suomenruotsalaisia (nimittäin sellainen olen)? Oon aatellu että voisin mennä avoimiin oviin tutustumaan, mutta en tiiä koulusta oikeestaan mitään. Osaako joku kertoa nimenomaan siitä lukiopuolesta? Onko joku käynyt? Onko siellä erikoisen paljon ruotsalaisia? :D
Steinerlukioon?
hämmentynyt9
2
195
Vastaukset
- piiq
Moi
Käy rohkeasti tutustumassa... Helsingissä on sekä ruotsinkielinen että suomenkielinen steinerlukio (suomenkielisiä on useampiakin). Tutustu perusasioihin täällä: STEINERLUKIOT.FI - Huolestunut Pekka
Se on joku kultti juttu en suosittelle. Murhaavat hevosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986