Todellinen guru kouluttamassa ensi kesänä, valokuvaaja Timo Kirves on yksi parhaita kouluttajia kun puhutaan kuvankäsittelystä. Kannattaa googlettaa nimi ja lukea lisää.
Lisätietoa kurssista:
http://www.kskoolitus.com/photoshop.html
Kuvankäsittelykurssi
3
285
Vastaukset
- Fotaria kehiin
Tehokkaan tuntuinen kurssiviikko, opettaja lienee kyllä yksi tämän maan parhaita. Ainakin vakuvausalalla työtä tekevät tuntevat hyvin.
- jdhfhgsadf
Noi kurssit vain tuppaa olemaan ohjelmamainoksia.
Pitää olla tietty ohjelma, muuten ei tuu mittään. - Fotarimies
Pitäisin kyllä Photoshoppia parhaana kuvankäsittelyohjelmana, toki Lightroomillakin pärjää mutta jos on tarve tehdä viimeisen päälle viilausta kuviin niin enpä kyllä lähtisi Photoshoppia vaihtamaan.
Saahan sen fotarin edullisesti parikymmnentä euroa per kuukausi (joku aika sitten oli ainakin tarjous), siinähän taitaa olla muutakin nykyään sisällä oliko se Creative Cloud... siis jos ostaa sillä kuukausisopimuksella. Tottakai kallis ohjelma, en sitä kiistä lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294