Oon yrittäny jo tosi monta kertaa, mut siihen ei ikinä jää jälkee. Voisko joku neuvoo tarkasti? :) en kaipaa hei sit mtn paskamyrskyi! :)
Miten tehdään fritsu?
67
41257
Vastaukset
- ✞✞✞✞✞✞✞✞✞
?
- Loimaa
Oon 13 ja yleensä jos haluun tehä fritsuja niin käytän joko imuria, meikkejä tai puutarhaletkun pätkää.
- Anonyymi
Ketä loimaalt oo etunimi riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä loimaalt oo etunimi riittää
Oon loimaalta
- ✞olen kuollut✞
Mist löysit nää > ✞✞✞✞✞✞✞✞✞
- ✞✞✞✞✞✞✞✞✞
Mitä helvetin väliä sillä on?
- ammattilaisjuomaraha
Imurilla saa hyvin, jos on tarkotus leijuu niil
- ✞✞✞✞✞✞✞✞✞
Ei oo tarkotus tehä itelle :D
- Anonyymi
✞✞✞✞✞✞✞✞✞ kirjoitti:
Ei oo tarkotus tehä itelle :D
juu https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Dindoo-Nuffin
- Jumankutandld
Mikä on fritsu? :D :D
- srly
pls toivottavasti ette oo tosissanne..
- ✞✞✞✞✞✞✞✞✞
Kato googlesta
- Anonyymi
Se on suudelman imu jälki
- Anonyymi
Älä oo tosissas
- kgdhllhf
IMET TYHMÄ, tosi vaikee selittää
- no moi
NOH imet kauan nuunku huulilla ja siinä se................
- minäpätäällävaan2002
Otat ensin ihon todella hellästi hampaiden väliin ja sitten painat huulet ihoon kiinni ja imett niin että tunnet ylähampaas kuitenki osuvan ihoon mut alahampaiden ei pitäs oikee tuntuu.. Nöin ainakin mää saan tehtyy
- kiitollinenonnellinen
kiitos !!! nyt osaa meitsiki tehä fritsun!! kiitos paljon
- Anonyymi
Opettelin sit tohon olkapäähän ja osasin mut en aatellu et millä peitän sen voi jumpe oon tyhmä xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettelin sit tohon olkapäähän ja osasin mut en aatellu et millä peitän sen voi jumpe oon tyhmä xD
itekki kokeili ja mun muija tulee tänää meil nii mitähä se meinaa😂
- Anonyymi
KIITTI huomen koitan saada yhen tytön pihalle ja sit niinku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama 😂😂
- Anonyymi
Jääkä se jälki siihe heti
- Anonyymi
Ja jos yrittää pyyhkii nii lähteeks se jälki heti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos yrittää pyyhkii nii lähteeks se jälki heti?
Ei siinä menee hetki että se lähtee mulla lähti viidessä päiväs tai seitsemäs
- Anonyymi
ei herranjumala kokeilin ja tein itelleni olkapäähä🤦♀️🤦♀️🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei herranjumala kokeilin ja tein itelleni olkapäähä🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Sama🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itekki kokeili ja mun muija tulee tänää meil nii mitähä se meinaa😂
Sama😭
- miknki
kanttii kokeilla vaikka itelle käsivarteen/olkapäähän ...kohta kädestä joka peittyy vaatteen alle suosittelisin JA MUISTA ETTÄ JOKA KOHTAAN EI JÄÄ FRITSUA! sellaiseen kohtasn jossa on ohut iho mm. kaula käsiVARSI tms.
- Anonyymi
imin itelle keskelle mahaa muijja näki muijja jätti
- Whatthefuckk-
Fritsut on oksettaa
Ja rumia
mikä vitun tarkotus lol - 15217
Mihin sä sitä fritsua yrität saada kaulaanko?
Osoita imurilla kaulaan ja virta päälle.
- tietämätön_tyttö
Mikä se on?
- LoL-I8iiiiiimejä
Imemällä
- ronskuu
Käytä vähä hampait ja huulii ni kyl se siit si lähtee ja vähä nolet sit siu miest ni kyl o nautintoo
- IMURILLATIETTY
Imurilla!
- mamuus
imet ja vähä näykit nii hyvää tulee
- Imuri22
Imuri
- kivaolisi
Ime voimakasti seim kaula niin pitäis tulla jälki, onnea :)
- pssyslar
- Anonyymi
Minkä ikäsii te kaikki niikun olette?? Ite oon muija joka haluu jätkän ja fritsuja tehä! ❤️❤️
- Anonyymi
Snp kiitos
- Anonyymi
Moi olen 14v. Ja haluaisisin jätkän joka osaa tehdä fritsuja 😈ei sit mtn paskamyrskyy
- Anonyymi
!!!!
- Anonyymi
Meikän snäp on kalliokalli88
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Vinkki vitonen ÄLÄ TEE ne on vitun noloja
- Anonyymi
imuri
- Anonyymi
miks haluut tehä toiselle fritsun? ne on vaa naurettavan näkösii
- Anonyymi
Mikä se o??!
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tiiän tää on vitun vanha mut silti kirjotan tänne:D ite tein eilen kaks fritsuu käsivarteen koska oli tylsää. Jäi hirveet jäljet ja toivon et lähtee pois nopee Lol:)) harmi kun oon sinkku nii en voi tehä kellekkää fritsuu tai kukaa ei voi tehä mulle;( btw käykö tääl ketää
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Hyvä, en oo ainut😭
- Anonyymi
Fritsun tekemisen tarkoitus on merkitä toinen varatuksi tekijälle. Aikuiset eivät juuri harrasta. Vähän kuin kihlasormus.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041