Latvian matkailun asiantuntija kertoi matkamessuilla parhaat tärpit suomalaisille lomailijoille.
Mitä uutta Latvia tarjoilee matkailijoille tänä vuonna? Kävimme juuri alkaneilla matkamessuilla kyselemässä vinkkejä.
-Meillä ei ole enää latin latia. Latvia liittyi euroon vuoden 2014 alusta, ja Riika on yksi tämän vuoden Euroopan kulttuuripääkaupungeista, kertoo Inguna Zigure Latvian Matkailusta.
- Suomesta on Riikaan lyhyt lento, ja lentokenttä on vain 15 minuutin päässä keskustasta. Paikalliset helmet ovat vanha kaupunki, jugend-alue, uusi taidemuseo Riikan Pörssitalossa, uusi kirjasto ja paikalliset kahvilat sekä ravintolat.
- Keväälle hyvä ostovinkki on paikallinen tuore koivun mahla, joka kuulemma puhdistaa kroppaa ja mieltä. Sitä on ostettavissa koivujen kukinta-aikaan ruokakaupoista ja se toimii luonnon detox-kuurina.
Lisää matkailutietoa löytyy Latvian matkailun kotisivuilta.
EI latin latia
opserv
2
426
Vastaukset 2
- Seniorimatkalainen
Kiintoisa kohde etenkin nyt kun toimii euroilla. Onko miten alkanut sujua ostot ja muut euroilla? Ennustan, että Latvian, etenkin Jurmalan, hyvinvointi- hieronta- ja kylpyläpalvelut nousevat ja paranevat asiakasryhmien kasvaessa. Saa Virokin parantaa tarjontaansa ennestään. Valvo sinä Pärnu, Toila, Värska, Narva-Joiensuu ja muut! Täältä tullaan, me kompurat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587