Latvian matkailun asiantuntija kertoi matkamessuilla parhaat tärpit suomalaisille lomailijoille.
Mitä uutta Latvia tarjoilee matkailijoille tänä vuonna? Kävimme juuri alkaneilla matkamessuilla kyselemässä vinkkejä.
-Meillä ei ole enää latin latia. Latvia liittyi euroon vuoden 2014 alusta, ja Riika on yksi tämän vuoden Euroopan kulttuuripääkaupungeista, kertoo Inguna Zigure Latvian Matkailusta.
- Suomesta on Riikaan lyhyt lento, ja lentokenttä on vain 15 minuutin päässä keskustasta. Paikalliset helmet ovat vanha kaupunki, jugend-alue, uusi taidemuseo Riikan Pörssitalossa, uusi kirjasto ja paikalliset kahvilat sekä ravintolat.
- Keväälle hyvä ostovinkki on paikallinen tuore koivun mahla, joka kuulemma puhdistaa kroppaa ja mieltä. Sitä on ostettavissa koivujen kukinta-aikaan ruokakaupoista ja se toimii luonnon detox-kuurina.
Lisää matkailutietoa löytyy Latvian matkailun kotisivuilta.
EI latin latia
opserv
2
379
Vastaukset
- Seniorimatkalainen
Kiintoisa kohde etenkin nyt kun toimii euroilla. Onko miten alkanut sujua ostot ja muut euroilla? Ennustan, että Latvian, etenkin Jurmalan, hyvinvointi- hieronta- ja kylpyläpalvelut nousevat ja paranevat asiakasryhmien kasvaessa. Saa Virokin parantaa tarjontaansa ennestään. Valvo sinä Pärnu, Toila, Värska, Narva-Joiensuu ja muut! Täältä tullaan, me kompurat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459