Latvian matkailun asiantuntija kertoi matkamessuilla parhaat tärpit suomalaisille lomailijoille.
Mitä uutta Latvia tarjoilee matkailijoille tänä vuonna? Kävimme juuri alkaneilla matkamessuilla kyselemässä vinkkejä.
-Meillä ei ole enää latin latia. Latvia liittyi euroon vuoden 2014 alusta, ja Riika on yksi tämän vuoden Euroopan kulttuuripääkaupungeista, kertoo Inguna Zigure Latvian Matkailusta.
- Suomesta on Riikaan lyhyt lento, ja lentokenttä on vain 15 minuutin päässä keskustasta. Paikalliset helmet ovat vanha kaupunki, jugend-alue, uusi taidemuseo Riikan Pörssitalossa, uusi kirjasto ja paikalliset kahvilat sekä ravintolat.
- Keväälle hyvä ostovinkki on paikallinen tuore koivun mahla, joka kuulemma puhdistaa kroppaa ja mieltä. Sitä on ostettavissa koivujen kukinta-aikaan ruokakaupoista ja se toimii luonnon detox-kuurina.
Lisää matkailutietoa löytyy Latvian matkailun kotisivuilta.
EI latin latia
opserv
2
243
Vastaukset
- Seniorimatkalainen
Kiintoisa kohde etenkin nyt kun toimii euroilla. Onko miten alkanut sujua ostot ja muut euroilla? Ennustan, että Latvian, etenkin Jurmalan, hyvinvointi- hieronta- ja kylpyläpalvelut nousevat ja paranevat asiakasryhmien kasvaessa. Saa Virokin parantaa tarjontaansa ennestään. Valvo sinä Pärnu, Toila, Värska, Narva-Joiensuu ja muut! Täältä tullaan, me kompurat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892