ystäväni sai joltain poikaystävältään viestin jostain maaseudulta. emme oikein ymmärtäneet mitä lukee,onkohan jotain murretta.kääntäisikö joku ...hello merhaba ben alanya ya gwlemen sen benialanya da kime soracak sin ki ben orada kimsetanimaz ben oturmak erinde okey.
tarttis apua
7
1966
Vastaukset
- näin
"hei, olen vankina alanyan itälaidalla, voisitko maksaa lunnaat"
- Sanna
En osaa auttaa sinua kääntämisessä, mutta tuo edellä mainittu se ei ainakaan ole. Kyseessä on taas joku katkera ihminen. Toivottavasti joku osaa sinua auttaa.
- somebody
se tarkoitta ,hei minä en voi tule alanya kenelle mä kysyn kukan ei tunne minut sielle minä istun paikalla okey
- jotain tällaista
Suurpiirteissään, että
Hei, olen Alanyassa. Kenelle kerroit, että olen siellä? Kukaan ei tiedä. Minun paikkani on täällä, onko selvä? - hei
...onks toi turkkia laisinkaan!
Se vois olla myös jotain sellasta, että tyyppi ei tunne alanyasta ketään, jonka luona vois asua ja kysy "sinä" joltain hänelle paikkaa asustella.
Onks sun kaveri menossa Alanyaan ja onko pyytänyt tyyppiä sinne kans?? Jos tiedät tarkemmin jotain "tilanteesta" ni se vois helpottaa ton siansaksan suomentamista. - auttava
Aika huono oman äidinkielen KIRJOITUS taito tällä ystävälläsi Turkissa.Koulut on tainnut jäädä käymättä?
Joka tapauksessa ymmärrän näin: Hei,en pääse tulemaan Alanyaan.Kysytpä keneltä vain Alanyassa,niin kukaan siellä ei tunne minua.Pysyn täällä okey.- lammas
eli kouluja käymätön paimen heitti tekstarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272