Hallitus julisti tänään Bangkokiin poikkeustilan. Tarkoitus on lisätä poliisien valtuuksia hajottaa yli 20 hengen kokoontumiset. Sutheppi on luvannut rikkoa kaikkia poikkeustilaohjeita. Käytännössä tarkoittaa, että poliisi hajottaa mielenosoitukset, ja thaipoliisit kun on hallituksen kannattajia, niin ne vaikka ampuu ne hajalle. Ulkonaliikkumiskieltoa ei ainakaan vielä ole annettu mutta odotellaan ohjeita. Nyt näyttää, että armeijan sotilasvallankaappaus on enää ainoa keino välttää verilöyly.
Vastaukset 6
- Pois Bkk sta
Mitä ohjeita sinne oikein odotellaan. Pois , pois ja pian , ei ole turvallista eikä
mukavaa. Turhaan mielenosoittajat toitottaa , etteivät halua turismia häiritä,
sehän on jo tehty. Matkoja melkoisesti peruttu.
. - hysteric traveller
Kohta alkaa tapahtua kun keltuaiset ja punikit ottavat mittaa toisistaan, aseilla varustautuen. Kannattaa lähteä Kiovasta heti Bankokkiin.
- yourpattaya.com
hysteric traveller kirjoitti:
Kohta alkaa tapahtua kun keltuaiset ja punikit ottavat mittaa toisistaan, aseilla varustautuen. Kannattaa lähteä Kiovasta heti Bankokkiin.
Parhaat demonstroinnit löytyivät täältä:
http://thaimaansuomalainen.com/pattaya-suomi-seuran-hyvantekevaisyystanssit/
- viisas olen
5 hengen
- järjetön ohje
Nyt jo ollaan kaikki viisaampia kun saatiin vihdoin ohjeet. Yli 5 hengen kokoontumiset kielletty. Lapset kysyi aamulla, miten se onistuu kun luokassa on 25 oppilasta. Varmaan opettaja hajottaa luokan pienryhmiin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548