Sain uhkailevia ja solvaavia viestejä 046-alkuisesta numerosta. Vastasin, että tulikohan väärään numeroon. Viestittelijä sanoi nimeni ja että tuli oikeaan numeroon ja että minulle voi käydä huonosti.
Eikös IMEI-koodin avulla pysty selvittämään, missä puhelimessa on eri SIM-kortteja käytetty ja näin päästäisiin uhkailijan jäljille..? Pelottaa. Ei ole aavistustakaan, kuka on uhkausten takana, erittäin huonoa pilaa tuommoinen.
Uhkausviestejä prepaid-numerosta...
käsittämätöntä
2
136
Vastaukset
- 4+8=12
Tee rikosilmoitus. Ainoastaan poliisilla on mahdollisuus selvittää viestien lähettäjä.
- Provoo?
"Ei ole aavistustakaan, kuka on uhkausten takana, erittäin huonoa pilaa tuommoinen. "
Älä nyt koita soopaa... Jos ei ole "aavistustakaan" et ole vaivautunut miettimään tai tämä on provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043