Kaikista tyhmin

Tällaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa. Oikeastaan se on hyvin yleinen laji tässä maassa:

Hieltä haiseva maalaistötterö, poropaimen ja metsästystä harrastava akkaansa ja lapsiansa pieksävä ja uhkaileva juoppo, joka on vielä mieletälän ja älyltään vajaa.

Ja arvatkaapa, mitä tällainen vajakki pelkää kaikkein eniten?

15

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      "Akkaansa ja lapsiansa pieksävä ja uhkaileva juoppo, joka on vielä mieletälän ja älyltään vajaa." Kuvaus sopii kuule just suhun! Ai niin... Akkaa sulla ei ole eikä tule ja oot tuhkamuna niin lapsiakaan et tuu saamaan... Eikä noita poropaimenia niin montaa oo ja ovat sellasta taantuvaa lajia niinku sun suteski >:)

    • Pelkäätkö eniten

      Että joku tuuppaa kuulaa pidemmälle?

    • Kaikkein eniten

      P.e., tähänkö vastasit?
      ""
      Susianalyytikko
      21.1.2014 18:51
      0
      Tällaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa. Oikeastaan se on hyvin yleinen laji tässä maassa:

      Hieltä haiseva maalaistötterö, poropaimen ja metsästystä harrastava akkaansa ja lapsiansa pieksävä ja uhkaileva juoppo, joka on vielä mieletälän ja älyltään vajaa.

      Ja arvatkaapa, mitä tällainen vajakki pelkää kaikkein eniten?
      ""

    • Otan osaa

      omakuvauksesi vuoksi. Opiskele ahkerasti, niin ehkä se siitä. Lopeta pössyttely ja kannabiksen kasvatus. Käy suihkussa. Akkaa sinulla ei ole, mutta lopeta se koirasi piekseminen.

      Sitten sinun ei enää tarvitse pelätä eniten poliisia.

    • Siis ideahan tässä avauksessa oli se, että jos kuulut yhteenkään näistä ryhmittymistä (juoppo, maalaistötterö, poropaimen jne....), niin olet jo erityisen tyhmä. Mitä useampaan ryhmään kuulut, niin sitä tyhmempi aina vaan olet. Sitten vielä todettiin, että on olemassa sellaisiakin, jotka kuuluvat kaikkiin ryhmiin. Eikö tällainen vajakki olekin kaikista tyhmin mitä kuvitella saattaa?

      En ole vielä paljastanut, mitä näihin ryhmiin kuuluvat tollerot pelkäävät kaikista eniten. Fiksut sen kyllä jo arvaavatkin. Heittäkää arvauksia.

      • Jagdpanther

        Mun mielestä PK-sedun betonibunkkerissa asuva ja susia nussiva piripäinen hippi on aika paljon pahempi ku aiemmin mainitut yhteensä. Sitä paitsi mäen nää yhtään mitään väärää maalaistötterössä asumisessa saati porojen paimentamisessa. Juoppous ny sentään on huono juttu. Mutta ei sekään läheskään niin paha ku susien kans hässiminen.


      • Jagdpanther kirjoitti:

        Mun mielestä PK-sedun betonibunkkerissa asuva ja susia nussiva piripäinen hippi on aika paljon pahempi ku aiemmin mainitut yhteensä. Sitä paitsi mäen nää yhtään mitään väärää maalaistötterössä asumisessa saati porojen paimentamisessa. Juoppous ny sentään on huono juttu. Mutta ei sekään läheskään niin paha ku susien kans hässiminen.

        Heh heh, tässähän on se ero, että sulla mielikuvitus laukkaa ha minä puhun reaalitotuudesta. Mihin kaikkiin ryhmiin sinä kuulut? Varmaan aika moneen. Vajaaälyinen ainakin olet.


      • Jagdpanther
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, tässähän on se ero, että sulla mielikuvitus laukkaa ha minä puhun reaalitotuudesta. Mihin kaikkiin ryhmiin sinä kuulut? Varmaan aika moneen. Vajaaälyinen ainakin olet.

        Sinä ny et oo vielä kertaakaan mistään reaalitotuudesta puhunu eikä tää provo oo sen kummempi. Mee ny vaan perse pystyyn sutes eteen.


    • pelkäätkö eniten

      Kyllä se suurempi kuulatulos tuntuu olevan vahvoilla, itsehän aloituksen viimeisessä virkkeessä kysyt "Ja arvatkaapa, mitä tällainen vajakki pelkää kaikkein eniten? "

      • Niin, kyllähän minä oikeasti pelkään, että jonain päivänä tässä maassa joku pukkaa kuulaa pitemmälle kuin minä. Tämä ei nyt kuitenkaan ole ajankohtainen huoli.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Niin, kyllähän minä oikeasti pelkään, että jonain päivänä tässä maassa joku pukkaa kuulaa pitemmälle kuin minä. Tämä ei nyt kuitenkaan ole ajankohtainen huoli.

        Paljastan nyt, että mitä nämä tollukat pelkäävät kaikkein eniten. Noh, hehän pelkäävät alituisesti ja hysteerisesti, että susi tulee ja raatelee. Ajatelkaapa minun pelkotilaani tähän verrattuna. Kellähän tässä on sekä älyä että voima?


    • halipatsuippa

      Pelko oli tervepiire, jos sitä ei tuntenut tai ei ollut niin päässä vikaa: sanoi muuan sota veteraani. Viitaten vuosiin 1939-1945.
      Kuula tuloksesi on hatusta temmattu niikuin kaikki muutkin tarinasi.
      Veikkaan, että aikuisen kuulalla mainitsemasi tulos ei pidä paikkaansa.
      Olikose joku 21,84m??
      Mikähän mahtaa olla SE kyseisessä lajissa?hehehehe!

    • 94tjpegrfå3+o

      Minkä takia sinulla, parahin Susianalyyti, on niin herkkä nenä, että et kestä hien hajua? Entä kuinka paljon pikku nokkasi kärsii "kakan" hajusta? (HYI SENTÄÄN!)?

      Miltä sinun oma hikesi haisee? (Ellet muusta hiestä tiedä, niin tuskanhiki sinulla täytyy ainakin olla jatkuvasti päällä, sillä muuten ei kukaan tuommoisia älyttömyyksiä voi keksiä.)

      Oletko koskaan ajatellut, kuinka suurta typeryyttä vaatiikaan toteuttamasi kaltainen vuosikausien trollaaminen suoli24-nettipalstalla?

      HÄH?

      • Asiaa vaatekaapille;)

        Kyllä on mukava peuhata heinissä kylän poikien kanssa camokuvioiset tamineet yllä;) Peittoaa jopa susien kanssa yhtymisen;)


      • 492tj+39fpro
        Asiaa vaatekaapille;) kirjoitti:

        Kyllä on mukava peuhata heinissä kylän poikien kanssa camokuvioiset tamineet yllä;) Peittoaa jopa susien kanssa yhtymisen;)

        Siemeneni valui hukkaan, sanoi sudenhässijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe