Rodos syksyllä onko eroa etelä vai pohjoispuoli saarta?

Rodos fani 1960

Onko lämpötiloissa todella eroa lokakussa onko afandoussa vai falirakissa vai Rodoksen kaupungissa, mikä paras syyslomalla?

3

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rodostrianta

Siinä mielessä on, että kaupungissa paljon tuulisenpaa kuin noissa itäpuolen kylissä. Kesällä tuuli tuo helpotusta mutta lokakuussa saattaa vilvoittaa liikaakin.

• kyllä eroa

on

• jaakk1ma

Rodoksen kaupungin molemmilla puolilla on ranta, itse viihdyn tuulisella puolella, mutta ns. Ellin ranta, aina täynnä turisteja on kuumempi paikka. Kysyit Falirakia, mutta se on nykykyään niin hotellisoitunut, etten enää ole innostunut! Pääkaupunki Rodos on minun mieleeni, kaikki palvelut kävelymatkan päässä ja jos haluaa Falirakiin, tai Kalitheaan, niin bussi, tai taxi ovat edullisia!
      Olen itse viettänyt useita lomia Rodoksella ja kaupunki on rakkain. Lokakuussa on kuuma, joten kannattaa hankkia kunnon aurinkosuoja kertoimet iholle. Lokakuu taitaakin olla niitä viimeisiä lomalentoja Rodokselle. Joskin eräänä vuonna tehtiin kolmen viikon Finnmatkojen reissu joulu aaton aatosta lähtien, mutta ilma ol viileä, joskin näin suomalaisena tarkeni hyvin, kun paikalliset asukkaat olivat pukeutuneet talvivarustukseen! Suosittelen joko kevättä, jolloin kaikki kasvit ovat kukassa ja parhaimmillaan, mutta Lokakuu on minun mieleeni!!!
      Hauskaa reissua teille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      120
      4019
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2902
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      41
      2426
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1704
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1506
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1486
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1381
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18