Mihin rattaita tarvitaan??

hmm..

En voi lakata ihmettelemästä, miksi ihmiset tuhlaavat monia, monia satoja euroja lastenrattaisiin...
Rattaat ovat mielestäni uskomattoman turhat ja kömpelöt. Liian usein näkee linja-autoon nousevan äidin, joka yrittää epätoivoisesti saada isoja rattaita ylös bussiin ja änkee nämä keskelle käytävää. En myöskään ymmärrä äitejä, jotka "lenkkeilevät" työntäen lasta samalla kärryissä.
Mikä siinä on niin vaikeaa lähteä kaupungille tai lenkille ilman sitä lasta?
Rattaiden omistajien elämä kerrostalossakin on niin hankalan näköistä, varsinkin jos talosta ei löydy hissiä.
Ratkaisu = säästä rutkasti rahaa ja jätä rattaat hankkimatta.

4

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oioiipiopipi

Juu, jätetään vain lapset ilman ulkoilua, eikä käydä missään. Olipa typerä avaus,

• suurperheen ,

väsynene lapsen kuljetukseen ja siihen että lapsi on pirteä siellä missä hänen pitää olla,

meillä on itkuton kasvatus ja millään emme osaa ennakoida matkoja joita lapsemma jaksaisi ja haluaisi, kun heitä ei kiinnosta, pyytävät rattaisiin ja ovat tyytyväisiä.

• meillä 12 rattaat yh

niin sulla ei siis ole ollut yhtään lasta ja sydämmesi on kivestä, oliko näin.

rattaita tarvitaan kun lapsi väsyy leikkipaikalla ja kotiin on 20-200m, tai enemmän.

rattaita tarvitaan kun mennään aikuisten asioile, ruokakauppaan, kyläilemään yms.

rattaita tarvitaan kumn mennään mummolaan, ei sielläkään kaikki ole 20 m lähempänä.

EI SÄÄSTÄ RAHAA, kirppikseltä saa hyviä iso- ja kolmipyöräisiä rattaita 10 e alkaen, kunhan katselee muutaman kerran, 1-3 kk aikana lapsen syntymästä.

Meillä on molemmilla isovanhemmillakin rattaat, joten ei tarvi pakata autoon kun heille menemme ja onpa (autoileva) iso-iso pappa käynyt joskus ostoksilla rattaiden kanssa, silloin kun ostaa paljon, KUN on tulossa kaikki 4 lasta ja 8 lastenlasta.

Rattaiden tärkein ominaisuus on kuljetyuskyky ja isojen pyörien tuoma helppo liikkuvuus, ne voivat olla todella vanhat,

JA toistoa, rattaita todella saa 10-20 e hintaan kunhan pitää silmänsä auki 1-3 kk, eli on järkevä ihminen.
      mistään huutonetistä ei kannata ostaa ja hakea, se ei ole järkevää.

• ei kierrätetä

Näkemys tuokin. Uskon kuitenkin, että aika monet arvostavat uusiakin rattaita, eikä vain kympin romuja jostakin kirppikseltä. Tämähän on täysin taloudellinen sekä arvostuskysymys. Ei niitä kympin rattaita loputtomiin löydy, jos joku ei osta uusia.

Olkaa tyytyväisiä kierrättäjät, että teillekin joku järjestää kierrätettävää ja maksaa sen vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      226
      1235
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1233
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1059
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      80
      826
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe