Joo elikkä oon miettiny lähteväni tonne New Yorkkiin EF:n kielimatkalle ja mietin että onko kaikki siellä jotain vittu 10v? Oon ite 17 ja vika asia mihin haluan vanhempieni rahojen menevän on että minä vietän 3 viikkoa joidenkin 10 vuotiaiden kersojen kanssa. Vasdadgaa nobeesdi
Vastaukset 5
- hohohi
Jos kadsoisid EF:d edusivuja diin huomaisid, eddä oled 14-18 vuodiaiden ryhmäddä.
Saa myös itse järkeillä, että kuka laittaisi 10 vuotiaita 17 vuotiaiden kanssa samaan ryhmään, kun taitaa tuo kielitaito yleistäen olla kuitenkin hieman eri tasolla. - myssyis
Juu toki, mutta kyllä nuo 14-v. lasketaan vielä sinne 10 vuotiaiden joukkoon, en siis millään pahalla halua sanoa. Mudda giidos diedosda D:
- Grow up dude
Käytöksesi perusteella olet juuri niin kakara, että sopisit täydellisesti uhmaikäisten ryhmään. Toivottavasti aikuistut edes vähän matkallasi, ja alat käyttäytyä niin kuin ikäistesi pitäisi.
- myssyis
En siis millään pahalla halunnut sanoa tai loukata ketään. En ole mikään kokenut suomi24-kirjoittaja joten valitsin sanani hieman väärin, mutta kuitenkin olen mielestäni henkisesti ikäisteni tasoa!
- hohohi
No eihän sun niiden 14 vuotiaiden kanssa siellä tarvitse oleskella :D Ole oman ikästes kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550