Joo elikkä oon miettiny lähteväni tonne New Yorkkiin EF:n kielimatkalle ja mietin että onko kaikki siellä jotain vittu 10v? Oon ite 17 ja vika asia mihin haluan vanhempieni rahojen menevän on että minä vietän 3 viikkoa joidenkin 10 vuotiaiden kersojen kanssa. Vasdadgaa nobeesdi
EF matkat NYkiin
5
189
Vastaukset
- hohohi
Jos kadsoisid EF:d edusivuja diin huomaisid, eddä oled 14-18 vuodiaiden ryhmäddä.
Saa myös itse järkeillä, että kuka laittaisi 10 vuotiaita 17 vuotiaiden kanssa samaan ryhmään, kun taitaa tuo kielitaito yleistäen olla kuitenkin hieman eri tasolla. - myssyis
Juu toki, mutta kyllä nuo 14-v. lasketaan vielä sinne 10 vuotiaiden joukkoon, en siis millään pahalla halua sanoa. Mudda giidos diedosda D:
- Grow up dude
Käytöksesi perusteella olet juuri niin kakara, että sopisit täydellisesti uhmaikäisten ryhmään. Toivottavasti aikuistut edes vähän matkallasi, ja alat käyttäytyä niin kuin ikäistesi pitäisi.
- myssyis
En siis millään pahalla halunnut sanoa tai loukata ketään. En ole mikään kokenut suomi24-kirjoittaja joten valitsin sanani hieman väärin, mutta kuitenkin olen mielestäni henkisesti ikäisteni tasoa!
- hohohi
No eihän sun niiden 14 vuotiaiden kanssa siellä tarvitse oleskella :D Ole oman ikästes kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392729- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41837
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 129814