Kauanko ntamo odotuttaa vastausta?

aaappaa

Lähetinpä kolme kuukautta sitten runojani ntamo -kustantamolle eikä vastausta ole kuulunut vielä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että harkitsevat asiaa vai mitäkä?

Jos joku muu on kyseisen kustantajan kautta jotain julkaissut, niin kokemuksia olisi kiva kuulla.

10

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaaon

Joskus olen saanut vastauksen 6 kk. Välillä mennyt vuosi. Yhdestä kustantamosta olen odottanut vastausta 7 vuotta - eivät taida vastata.

• Sulo talous

Ystäväni sai vastauksen alle vuorokaudessa runokokoelmastaan, meni tuotantoon. Hänen kohdallaan ehkä auttoi paljon se, että hän oli jo voittanut monia valtakunnallisia lyriikkakilpailuja.

• lkjhgfder6789okijm

Miksi ntamolle? Miksei oikeaan kustantamoon?
      Ja miten hitossa tuo "ntamo" pitäisi sanoa? Mun suu ei taivu tuohon.

• 3+18

Oikea kustantamo ntamo on ja vieläpä yksi laadukkaimmista.

• triltrilt

Yksi tuttu lähetti myös sinne runojaan, eikä sieltä koskaan vastattu. Ei ehkä riitä työvoimaa sellaiseen. Antaa tosin huonon kuvan kustantamosta, kun sähköpostivastaus on aika nopea laittaa pari sekuntia jos on pohjateksti tallennettu jonnekin.

• ciinnostunut

Missä ntamon sivuilta löytyy s-postiosoite, johon käsikirjoituksen voi lähettää?

• 788ik89

Toiset odottaa vuoden tai kaksikin ja sinä vingut muutamasta kuukaudesta. Oletko äitin vajakki?

• Anonyymi

Miten ntamoon voi lähettää käsikirjoitusta, kun ohjeita siihen ei löydy eikä yhteydenottoon vastata?

• Anonyymi

Se varmaan tarkoittaa, ettei sinne kannata lähettää kässäriä, en ainakaan itse lähettäisi.
        Ntamo on erittäin korkean profiilin runokustantaja, ehkäpä pyytävät itse kässäriä tekijöiltä, jotka kiinnostavat.

Olen itsekin kirjoitellut runoja noin 15 vuotta. Nyt alkaa olla vähän kartalla siitä mitä vaaditaan.

• Anonyymi

Älkää te soittako meille, me soitamme sitten teille kyllä joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alas on vajonnut arkkipiispa Luoma!

Tämä on nyt luterilaisuuden suunta. Arkkipiispakin valehtelee! https://www.kotimaa.fi/arkkipiispa-tapio-luoma-meita-yhd
      Luterilaisuus
      601
      3194
    2. M miehelle

Piristät aina päivääni. Olet niin lähellä, mutta niin kaukana. Silti aina läsnä. En tiedä mihin tämä kaikki johtaa, mutt
      Ikävä
      26
      2053
    3. Järvenpäässä ravintolassa ammuttu 2 ihmistä

Järvenpäässä on ammuttu kahta ihmistä ravintolassa. JENNI GÄSTGIVAR Tekijän kuva Leo Kirjonen Tänään klo 21:44 Itä-Uuden
      Maailman menoa
      28
      1667
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa tänään?
      Ikävä
      113
      1545
    5. Mitä tai ketä

etsitte täältä?
      Ikävä
      131
      1483
    6. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      248
      1436
    7. Mistä kaupungeista tai kunnista olette ?

Tähän kaupungin tai kunnan nimi
      Ikävä
      93
      1372
    8. Taidat olla

lopullisesti kyllästynyt nainen.
      Ikävä
      113
      1305
    9. Nainen kyllä se sinä vain pysyt mielessäni

Olet ainut ketä olen rakastanut hiton pitkään ja tuntuu kuin olisit puolikkaani, kohtaloni ja heti kun en mieti sinua he
      Ikävä
      74
      1276
    10. Muistatko kun kerroin...

että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      33
      1200
    Aihe