Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kauanko ntamo odotuttaa vastausta?

aaappaa

Lähetinpä kolme kuukautta sitten runojani ntamo -kustantamolle eikä vastausta ole kuulunut vielä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että harkitsevat asiaa vai mitäkä?

Jos joku muu on kyseisen kustantajan kautta jotain julkaissut, niin kokemuksia olisi kiva kuulla.

10

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaaon

      Joskus olen saanut vastauksen 6 kk. Välillä mennyt vuosi. Yhdestä kustantamosta olen odottanut vastausta 7 vuotta - eivät taida vastata.

    • Sulo talous

      Ystäväni sai vastauksen alle vuorokaudessa runokokoelmastaan, meni tuotantoon. Hänen kohdallaan ehkä auttoi paljon se, että hän oli jo voittanut monia valtakunnallisia lyriikkakilpailuja.

    • lkjhgfder6789okijm

      Miksi ntamolle? Miksei oikeaan kustantamoon?
      Ja miten hitossa tuo "ntamo" pitäisi sanoa? Mun suu ei taivu tuohon.

      • 3+18

        Oikea kustantamo ntamo on ja vieläpä yksi laadukkaimmista.


    • triltrilt

      Yksi tuttu lähetti myös sinne runojaan, eikä sieltä koskaan vastattu. Ei ehkä riitä työvoimaa sellaiseen. Antaa tosin huonon kuvan kustantamosta, kun sähköpostivastaus on aika nopea laittaa pari sekuntia jos on pohjateksti tallennettu jonnekin.

    • ciinnostunut

      Missä ntamon sivuilta löytyy s-postiosoite, johon käsikirjoituksen voi lähettää?

    • 788ik89

      Toiset odottaa vuoden tai kaksikin ja sinä vingut muutamasta kuukaudesta. Oletko äitin vajakki?

    • Anonyymi

      Miten ntamoon voi lähettää käsikirjoitusta, kun ohjeita siihen ei löydy eikä yhteydenottoon vastata?

      • Anonyymi

        Se varmaan tarkoittaa, ettei sinne kannata lähettää kässäriä, en ainakaan itse lähettäisi.
        Ntamo on erittäin korkean profiilin runokustantaja, ehkäpä pyytävät itse kässäriä tekijöiltä, jotka kiinnostavat.

        Olen itsekin kirjoitellut runoja noin 15 vuotta. Nyt alkaa olla vähän kartalla siitä mitä vaaditaan.


    • Anonyymi

      Älkää te soittako meille, me soitamme sitten teille kyllä joo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe