Tämä homma vaan jatkuu.
Kaikki poisSuomesta kunhan ajavat Tornion koneet loppuun ?
http://www.ruukki.fi/Sijoittajat/Corporate-Governance/Hallitus/Hallituksen-jasenet
Mallia Kemira !
14
314
Vastaukset
- Mene Risusavottaan..
Nämä asiat eivät varmasti kuulu Turkispuku Lohvansuulle yhtään mitään.
Luetteleppa omat luottamustoimesi tänne niin saadaan vertailua aikaan on sinulla mitään meriittejä arvostella muita;
Tee luettelo tähän:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Vaikka kymmenen ensimmäistä!- Outoja kyselet
Mitäs jotku luottamustoimet ?
Antaa joutilaitten hommata sellaset. - Asiaan mennään
Outoja kyselet kirjoitti:
Mitäs jotku luottamustoimet ?
Antaa joutilaitten hommata sellaset.Aika vaatimaton on tuo listasi.
Tasan nolla (0) joten oleppa hiljaa ja ota vesuri käteen! (jos pysyy ettei vapise)
- hupatusta
Niimpä,kun katsoo tämän kylän porukkaa,joutilaita luottamustehtävissä
Luottamustoimet, miksi ?
Kun katsoo sinun kirjoituksiasi, niin toivoo ettei sulla vaan ole mitään luottamustoimia.http://www.iltalehti.fi/talous/2014012217958666_ta.shtml
Potkut persuksille arviolta 900,lle !
Hienoo Suomi ja nykymeininki !- job"kyläläinen
Taas tämä työntäyteinen turkishaalari täällä kommentoimassa.Olisin kyllä hiljaa,kun ei omaa yhtään työpäivää vieläkään vaikka on yli 50kymppinen job"kyläläinen!!Mutta vaatii se tommonenkin asenne jotain,että kehtaa notkua vuodesta toiseen tekemättä mitään...
- jök, kyläli
arto.lohvansuu kirjoitti:
No, eipä sulla näköjään taida olla tietoa töistäni.
Mitähän lienee lohvansuu miehiään yrittää sekoilla sellaisilla asioilla mistä ei mitään ymmärrä, toistelee vaan persujen höpinöitä, vähän kyllä saa sellaisen kuvan ettei tosiaan ole tainut työpäivää tehdä, ainakaan oikeita töitä
- job"kylältä
Ei ole tehny eikä tee motto on semmonen loppasuulla.Puheissaan on kiertänny vaikka missä,mutta tuskinpa edes tahkoo on pyörittännä.Katukuvaan se hyvin istuu,kun se paskanen turkishaalari on päällä siinä olis mallia mari-mekollekkin job"kuosi on tyylikäs.
- Lipsuu
Hyvä kommentti, ei voisi paremmin sattua "Naulankantaan" sano "Lopsuu kun peukaloon iski"! "Toista kertaa en iske, kun en enää vasaraan tartu" Sano Lopsuu!
- loppuu haukku
Liity arto takaisin kepuun niin kyllä kommentit muuttuu ;)
- Ei haluta
arto.lohvansuu kirjoitti:
Heh juu, saattaa olla jotta kepuun kaipaavat. ; )
Ei me me haluta sinua jäseneksi. Ole vain siellä kommarien puolella ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489