Mallia Kemira !

14

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene Risusavottaan..

      Nämä asiat eivät varmasti kuulu Turkispuku Lohvansuulle yhtään mitään.

      Luetteleppa omat luottamustoimesi tänne niin saadaan vertailua aikaan on sinulla mitään meriittejä arvostella muita;

      Tee luettelo tähän:
      1.
      2.
      3.
      4.
      5.
      6.
      7.
      8.
      9.
      10.

      Vaikka kymmenen ensimmäistä!

      • Outoja kyselet

        Mitäs jotku luottamustoimet ?
        Antaa joutilaitten hommata sellaset.


      • Asiaan mennään
        Outoja kyselet kirjoitti:

        Mitäs jotku luottamustoimet ?
        Antaa joutilaitten hommata sellaset.

        Aika vaatimaton on tuo listasi.

        Tasan nolla (0) joten oleppa hiljaa ja ota vesuri käteen! (jos pysyy ettei vapise)


    • hupatusta

      Niimpä,kun katsoo tämän kylän porukkaa,joutilaita luottamustehtävissä

    • Luottamustoimet, miksi ?
      Kun katsoo sinun kirjoituksiasi, niin toivoo ettei sulla vaan ole mitään luottamustoimia.

    • job"kyläläinen

      Taas tämä työntäyteinen turkishaalari täällä kommentoimassa.Olisin kyllä hiljaa,kun ei omaa yhtään työpäivää vieläkään vaikka on yli 50kymppinen job"kyläläinen!!Mutta vaatii se tommonenkin asenne jotain,että kehtaa notkua vuodesta toiseen tekemättä mitään...

      • No, eipä sulla näköjään taida olla tietoa töistäni.


      • jök, kyläli
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No, eipä sulla näköjään taida olla tietoa töistäni.

        Mitähän lienee lohvansuu miehiään yrittää sekoilla sellaisilla asioilla mistä ei mitään ymmärrä, toistelee vaan persujen höpinöitä, vähän kyllä saa sellaisen kuvan ettei tosiaan ole tainut työpäivää tehdä, ainakaan oikeita töitä


    • job"kylältä

      Ei ole tehny eikä tee motto on semmonen loppasuulla.Puheissaan on kiertänny vaikka missä,mutta tuskinpa edes tahkoo on pyörittännä.Katukuvaan se hyvin istuu,kun se paskanen turkishaalari on päällä siinä olis mallia mari-mekollekkin job"kuosi on tyylikäs.

      • Lipsuu

        Hyvä kommentti, ei voisi paremmin sattua "Naulankantaan" sano "Lopsuu kun peukaloon iski"! "Toista kertaa en iske, kun en enää vasaraan tartu" Sano Lopsuu!


    • loppuu haukku

      Liity arto takaisin kepuun niin kyllä kommentit muuttuu ;)

      • Heh juu, saattaa olla jotta kepuun kaipaavat. ; )


      • Ei haluta
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Heh juu, saattaa olla jotta kepuun kaipaavat. ; )

        Ei me me haluta sinua jäseneksi. Ole vain siellä kommarien puolella ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe