Tietääkö monikaan palstalla miten saa "Sir" -arvonimen (äännetään "söör"), Loordi saattaa alkaa kutsua itseään myös Sir Ok-Loordiksi.
Tiedättekö miten saa Sir -arvonimen
24
3439
Vastaukset
- Luki.
Tuo olisi typerää,sir nimityksen antaa muut ei itse henkilö itselleen.
Tässä esimerkki.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Veli_Karppanen
Sinulla pitäisi olla myös kaikkien nähtävillä wikipediassa tiedot .
(Kymmenkertainen legenda
Kaikki alkoi syyskuussa 1995, kun Helsingin Sanomat julkaisi koko sivun artikkelin otsikolla "Suomeen tullut lähes tuhat filippiiniläistä vaimoa". Legenda oli syntynyt: Sir Vili, perätupien naisenkipeiden aikamiespoikien sankari ja toisaalta miessika, jota kaikki feministit rakastivat vihata.)
Tunsin hänet erittäin hyvin,hän oli laajalti tunnettu Sir Vilinä,se oli sitä aikaa hänen menestys vuosinaan,ja miten tämä liittyy asuntojen hinnat palstaan.
Hänellä oli mm:rakennus firmoja ympäri helsinkiä kultaisina vuosinaan,rakennutti rivitaloja ym.......helsingin seudulla. - Luki.
Sitä ei siis haeta vaan se saadaan pyytämättä.
Eli ok-loordin pitää olla näkyvä henkilö mediassa,toisaalta sinä olet kalliossa melkoisen näkyvä,kallion hilda rane ,sitä on vaikeaa saada muutettua kun olet homppeli. - 77789999999
Tiedetään kellokosken hourulassa on Sir-Loordi ja Prinsessa ja muita englannin hoviväkeen kuuluvia, kyllä sinä homppeli jaksat...
Asut palstalla ja pervoviestit kulkee, oi Sir Loordi...... lääkäri, heh. - Luki.
Sir vili oli liikemies,mutta mitä on ok-loordi?
Sen saa jokainen itse päätellä.
Olet siis maineesi tahrinut kallion kolossa.- Ok-Loordi
On Loordikin jonkinasteinen liikemies, kansainvälinen pääomasijoittaja, omistan osan lukuisista eri yhtiöistä Suomessa, muissa Pohjoismaissa, Saksassa, Koreassa ja USA:ssa, olen asuntosijoittaja myös, 1 sijoitusasunto, 1 asuntosijoituskapitalisaatio, lisäksi tietysti oma velaton uudehko ok-talo.
Jatkossa olen suunnitellut laittavani sijoitusasunnosta saatavan vuokratuoton suoraan kuukausittain ETF-rahastoon, missä varallisuus kasvaa, vuokratuotto suoraan kasvattamaan varallisuutta ja pääomaa tehokkaan ETF-rahaston kautta.
Ok-Loordi on siis myös isäntä eli Landlord (tai LandLoordi), Sir-arvonimeä en siis ole vielä saanut. Saatan saada muuten reilun vuoden kuluttua kuitenkin kunniamerkin huomionosoituksena, näin olen ymmärtänyt. Johtavassa valtiollisessa virassa kun tulee täyteen 5 vuotta niin on hyvä mahdollisuus saada kunniamerkki huomionosoituksena ja jos saan jonkin ritarikunnan virallisen kunniamerkin niin Sir-arvonimi on lähempänä koska Sir viittaa ritariin.
En tiedä voisiko Sir-arvonimen saada jos on riittävän monelle isäntänä eli jos on esim. 30 vuokralaista niin voisi pitää eräänlaisena suurisäntänä eli Sir Isäntänä (söörIsäntä / SirIsäntä, lyhyemmin vain "Sir") 30 vuokra-asuunosta saatava tuotto olisi jo sellainen että sillä pärjäisi ilman muitakin tuloja muuten. - jutut ei kiinnosta
Ok-Loordi kirjoitti:
On Loordikin jonkinasteinen liikemies, kansainvälinen pääomasijoittaja, omistan osan lukuisista eri yhtiöistä Suomessa, muissa Pohjoismaissa, Saksassa, Koreassa ja USA:ssa, olen asuntosijoittaja myös, 1 sijoitusasunto, 1 asuntosijoituskapitalisaatio, lisäksi tietysti oma velaton uudehko ok-talo.
Jatkossa olen suunnitellut laittavani sijoitusasunnosta saatavan vuokratuoton suoraan kuukausittain ETF-rahastoon, missä varallisuus kasvaa, vuokratuotto suoraan kasvattamaan varallisuutta ja pääomaa tehokkaan ETF-rahaston kautta.
Ok-Loordi on siis myös isäntä eli Landlord (tai LandLoordi), Sir-arvonimeä en siis ole vielä saanut. Saatan saada muuten reilun vuoden kuluttua kuitenkin kunniamerkin huomionosoituksena, näin olen ymmärtänyt. Johtavassa valtiollisessa virassa kun tulee täyteen 5 vuotta niin on hyvä mahdollisuus saada kunniamerkki huomionosoituksena ja jos saan jonkin ritarikunnan virallisen kunniamerkin niin Sir-arvonimi on lähempänä koska Sir viittaa ritariin.
En tiedä voisiko Sir-arvonimen saada jos on riittävän monelle isäntänä eli jos on esim. 30 vuokralaista niin voisi pitää eräänlaisena suurisäntänä eli Sir Isäntänä (söörIsäntä / SirIsäntä, lyhyemmin vain "Sir") 30 vuokra-asuunosta saatava tuotto olisi jo sellainen että sillä pärjäisi ilman muitakin tuloja muuten.Siis lantalainen yksinäinen höperö eläkeläisvaari on Ok-Loordi.
- Luki.
"On Loordikin jonkinasteinen liikemies, kansainvälinen pääomasijoittaja, omistan osan lukuisista eri yhtiöistä Suomessa, muissa Pohjoismaissa, Saksassa, Koreassa ja USA:ssa, olen asuntosijoittaja myös, 1 sijoitusasunto, 1 asuntosijoituskapitalisaatio, lisäksi tietysti oma velaton uudehko ok-talo."
-Todellakin jonkin asteinen .........
Et sinä mitään ymmärrä,johan sen kertoi lapinjärven talo projekti samoin kuin luumäen asunto.
Et sinä mitään tee paikallasi kyhjötät ja puhut pas-kaa.
Tätä kohdetta jota aloitettiin seuraamaan niin monesko on väittäjä soppari nyt meneillään (lienee jo viides ainakin) muistat sen pyynnin 215000e ja nyt
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13903922919490&itemcmd=move11&listSize=19&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.2086527
Tämä otettiin sinulle esimerkiksi että jotenkin älyät jotain missä mennään.
Kaksi vuotta ja tulos on tässä. - 12+3
Loordi on siis jo 5 vuotta ollut johtavassa virassa, eli 28 vuotiaana jo sait sen johtavan lääkärin viran, heh, heh,, tuossa iässä juuri ja juuri valmistuu lääkäriksi.
Eläkeikäsi olet valehdellut myös, se on tarkistettu valtiolta ja Kevasta, joten älä mielikuvitus homppeli-loordi keksi enää satuja.
Sir-Loordi käy pihallaan tarpeillaankin(vedensäästöä)
Sir ja Loordi ovat englantilaisia nimityksiä, suomessa niitä ei käytetä, tosin Kellokosken mielisairaalasssa on ollut englannin kuninkaallisia paljonkin, myöskin Loordeja, jutut ovat kyllä sitä luokkaa, että vaikea nauramatta lukea, uskooko Loordi itse noihin, hauskaa muuten, kun luin se kirjan Prinsessasta, niin Kellokoskella oli joku potilas, joka luuli olevansa lääkärikin(Loordi) Loordilla on sivupersoonia myös paljon, onkohan mieli jakautunut, Loordi on esiintynyt palstalla myös Ruhtinattarena ym..- Ok-Loordi
En ole vielä ollut 5 vuotta johtavassa virassa vaan kohta 4 vuotta, mutta pian se 5 v. tulee täyteen. Täytän kuitenkin jo 34 v. tänä vuonna. Valmistuin yliopistosta 25 vuotiaana lisensiaatiksi. Ja se eläkeikä on erityistehtävissä 55 vuotta mm. lääkäreillä ja sotilaspastoreilla ja diplomi-insinööreillä.
Kunniamerkkiä odottelen siis ensi vuonna saatavaksi, toivottavasti pääsen ritarikuntaan. - sadunkertojalle
Ok-Loordi kirjoitti:
En ole vielä ollut 5 vuotta johtavassa virassa vaan kohta 4 vuotta, mutta pian se 5 v. tulee täyteen. Täytän kuitenkin jo 34 v. tänä vuonna. Valmistuin yliopistosta 25 vuotiaana lisensiaatiksi. Ja se eläkeikä on erityistehtävissä 55 vuotta mm. lääkäreillä ja sotilaspastoreilla ja diplomi-insinööreillä.
Kunniamerkkiä odottelen siis ensi vuonna saatavaksi, toivottavasti pääsen ritarikuntaan.Älä puhu pälli, Homppeli-loordi paskaa, asiasta on faktaa, on olemassa aika jolloin palveluksen olisi pitänyt alkaa ja sinun kertomallasi iällä olit lapsi silloin, joten höpö, höpö, lääkäri et ole potilas kylläkin...
- ok-akateeminen
sadunkertojalle kirjoitti:
Älä puhu pälli, Homppeli-loordi paskaa, asiasta on faktaa, on olemassa aika jolloin palveluksen olisi pitänyt alkaa ja sinun kertomallasi iällä olit lapsi silloin, joten höpö, höpö, lääkäri et ole potilas kylläkin...
Kylläpä siellä taas komuuni-keijoa kiukuttaa, kun tulee puheeksi toisten koulutukset.
Taitaa rehjukan oma koulupohja koostua kymppiluokasta, työllisyyskursseista ja varastomiehen perehdytysjaksosta.
Muutenkin tuntuu, ettei kaveri ole se penaalin terävin kynä...
- Luki.
"Kunniamerkkiä odottelen siis ensi vuonna saatavaksi, toivottavasti pääsen ritarikuntaan. "
-Onhan tuo kaikki mahdollista ,mikäli pääset tuonpuoleisessa taivaaseen.......sopii meinaan epäillä ettet ole kovin vahvoilla vaan jäät suosiosta johtuen ikuiseen helvettiin.jossa on itku ja hampaiden kiristys iäti. - Tässä se on
Täten annan Ok-Loordille Sir arvonimen.
- Älä jaksa!
Ok-Loordi olet eläkeläispapparainen, joka istut netin ääressä kaiket päivät. Patologinen valehtelija olet. Uskot omiin satuihisi. Kuinka olet jaksanut istua loruilemassa noita juttujasi eri hahmoina yli kymmenen vuotta?
- LOL Lol
Loordihan on suomessa tunnettu, pääsi jo 19 vuotiaana lääkikseen(lääkäriksi opiskelu kestää 6 vuotta), varmasti löytyy tästä ihmelapsesta tietoa mediasta..
Nopeasti loordi sitten yleni ennätysajassa johtavaan asemaan, eli ei ehtinyt erikoistuakaan kun oli jo johtaja-lääkäri...
Työnsä loordi hoitaa suomi24 palstalla 24/7, välillä homojuttuja, välillä grillaamisen ylistämistä ja kasarmilaisten haukkumista.
Maamme terävintä kärkeä, aivan ehdottomasti tämä Kellokosken prinsessa ja sir loordi, jaarli tai herttua kreivi , tarpeen mukaan..- ok-loordi
Rauhoituppas taas aurinkolahden apukoululainen.
- Lol Lol
Osuiko loordia pahasti nuppiin, kallion hilda-rane eli palstan pervo ok-loordi heh heh ja sinä olet täysin apukoulutasoa, vaikka eläkevaari oletkin loordi, siellä kallion yksiössä, jossa pervojuttuja väsäät ja minä en asu aurinkolahdessa
- ok-loordi
Eipä kannata tämän kommuuni-keijon jutuista paljon välittää, tuntuu ettei ole kaveri aivan täydessä latingissa.
Sama kun juttelisi esikouluikäisen kanssa: "en mää usko et sulla on mitää ok-taloo, sää asut varmaa jossain yksiös"
Usko tai et, sama minulle.
Nyt vielä pari puuta takkaan, kylläpä varaava takka voikin olla hieno keksintö.
Mites kommuunissa, vieläkö näillä pakkasilla lämpö jaksaa nousta yli 19? - Lol Lol
ok-loordi kirjoitti:
Eipä kannata tämän kommuuni-keijon jutuista paljon välittää, tuntuu ettei ole kaveri aivan täydessä latingissa.
Sama kun juttelisi esikouluikäisen kanssa: "en mää usko et sulla on mitää ok-taloo, sää asut varmaa jossain yksiös"
Usko tai et, sama minulle.
Nyt vielä pari puuta takkaan, kylläpä varaava takka voikin olla hieno keksintö.
Mites kommuunissa, vieläkö näillä pakkasilla lämpö jaksaa nousta yli 19?Mielisairas, olet paljastanut itsesi monessa ketjussa, loordi, keisari, jutut on kuin apukoulun ensimmäiseltä luokalta, kukahan sinuakin hoitaa, koskaan et käy ulkona, tarinaa tulee ja sairasta tekstiä, elät omassa pääsi sisällä olevassa maailmassasi, juttusi vaan aina toistavat itseään, homppeli, loordi, keisari, keisaritar.. Mikä on ongelmasi, onko fyysinenkin puoli sairas, kun et koskaan käy ulkona loordi?
- ok-akateeminen
Lol Lol kirjoitti:
Mielisairas, olet paljastanut itsesi monessa ketjussa, loordi, keisari, jutut on kuin apukoulun ensimmäiseltä luokalta, kukahan sinuakin hoitaa, koskaan et käy ulkona, tarinaa tulee ja sairasta tekstiä, elät omassa pääsi sisällä olevassa maailmassasi, juttusi vaan aina toistavat itseään, homppeli, loordi, keisari, keisaritar.. Mikä on ongelmasi, onko fyysinenkin puoli sairas, kun et koskaan käy ulkona loordi?
Voi sinua, et taida kuulua yhteiskunnan voittajiin.
Yksinäinen matalapalkka-alalla notkuva, kommuunissa asuva, tuhdisti ylipainoinen nahjus, jota suunnattomasti ärsyttää koulutetut ihmiset.
Ei ole akateemisten vika, että sinut lähetettiin järjenhakumatkalle verkkokassin kanssa.
Mutta älä huoli, kyllä teitä heikompiakin lenkkejä vielä hetken tarvitaan.
Ja kun tuo fyysinen puoli sinua kovasti kiinnostaa, ennätykseni maratonilla on 3:56:40.
Mihin aikaan olet itse juossut? - Lol Lol
ok-akateeminen kirjoitti:
Voi sinua, et taida kuulua yhteiskunnan voittajiin.
Yksinäinen matalapalkka-alalla notkuva, kommuunissa asuva, tuhdisti ylipainoinen nahjus, jota suunnattomasti ärsyttää koulutetut ihmiset.
Ei ole akateemisten vika, että sinut lähetettiin järjenhakumatkalle verkkokassin kanssa.
Mutta älä huoli, kyllä teitä heikompiakin lenkkejä vielä hetken tarvitaan.
Ja kun tuo fyysinen puoli sinua kovasti kiinnostaa, ennätykseni maratonilla on 3:56:40.
Mihin aikaan olet itse juossut?Järjen jättiläinen loordi vaihtoi siis taas nicciä, aika pervo olet.
Mitä tulee minun maratonaikaani, niin ennätykseni on 2. 40. 26 ja Joroisissa olen Trialthonin vetänyt läpi 3 kertaa, ratakymppikin meni aikoinaan 31 minuuttiin, mutta
Sinä et taida edes pystyä kävelemään, ikäväähän se, mutta loordi voisit hieman tasapainoittaa kirjoituksiasi ja lopettaa sen homostelun.
- Sir OK-keisari
Minä ainakin kutsun sinua tästä lähtien Sir OK-Loordiksi.
Aah.. valkea valkeassa vaaraavassa takassa... xo:ta lasissa... kaunis piukkapeppuvaimo laittelee iltapalaa... kyllä kelpaa elellä! - Kellokoskellako?
Vaippaanko loordi/keisari tekee tarpeensa, vaihtaako avustaja vaipat, kun et koskaan käy ulkona ja istut aina netin ääressä?
- kukatkasvaa
loordin kovin urheilusuoritus taitaa olla se, kun kehuu käyvänsä talonsa pihalla tarpeillaan ja tämäkin vettä säästäkseen:D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851469
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras301127- 241049
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114898Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46888- 18836
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40687
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..74686