Suomi24 ja CupoNation julkaisevat alennuskoodiportaalin

Kansainvälisen alennuskoodiverkosto CupoNationin ja verkkoyhteisö Suomi24:n yhteistyössä julkaisema Suomen suurimmaksi tähtäävä alennuskoodisivusto tarjoaa käyttäjilleen netin parhaat tarjoukset ja alennuskoodit, joilla voit säästää nettiostoksissasi jopa 70%.

Enää sinun ei tarvitse odottaa alennusmyyntejä, vaan voit säästää nettiostoksissasi vuoden jokaisena päivänä hyödyntämällä alennuskoodeja, jotka löydät nyt uudesta alennuskoodiportaalista.

Kaikki sivustolla olevat tarjoukset ja kupongit ovat täysin ilmaisia. Käy tsekkaamassa!

13

2924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RyssikäänytVielä

EN USKALLA OSTAA. Vuoden lopussa sanoitte, että myitte kaiken Venäjälle Suomi24:stä.

MINÄ EN ANNA LUOTTOKORTTITIETOJANI SINne JA sähköpostinikin suljin välittömästi

• hmmmmmmm

Eikö se venäjälle myynti ollut aprillipila...

• yutyk

Ei kiinnosta, kiinnostaa vain se koska poistatte kaikki rasistiset herjaukset palvelimeltanne! Hommatkaa se verkkopankkitunnistautuminen tähän sontaläjään!!

• Punaviherhepulle

Vai verkkopankkitunnistautuminen oikein. Punaviherkaartia loukkaa, kun kansan enemmistö jo vastustaa Suomen ja EU:n nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa, ja uskaltaa vihdoin sanoa sen avoimesti mm. kahvitauoilla ja netissä omalla nimelläänkin (huomaa uutissaittien kommenttipalstojen kehitys ihan viime kuukausina). Viimeinenkin kynnys itsesensuuriin poistui, kun kansan enemmistö on jo asiasta eri mieltä kuin hallituspuolueet.

Luuletko muuten, että venäläisomistajat ovat puolellanne, edes kommunistit saati ex-kommunistit joilla nykyisin on valta ja rahat?

Ja muistellaanpa miten kävi aikoinaan Jippiin hyvin suositun keskustelufoorumin, kun tuli rekisteröitymispakko. Yhdessä yössä väki kaikkosi ja koko foorumi unohtui. Porukka siirtyi suurelta osin juuri tänne.

Tuollaista strategista bisnessiirtoa siis ehdotat uusille omistajille?

• ...............

Mikä hitto on edes CupoNation ? Nimi jo kuulostaa sellaista, että en ainakaan itse maksaisi sinne centtiäkään.

• ei enää valvontaa

Koska suomi24 aikoo siivota keskustelu palstat?? siellä haistatellaan, uhataan, huoritellaan jne jne..

• Lillerilallerialleri

@suomi24

Näinkö Suomi24 uudistuu? Eikö pitäisi ensin korjata viat ja ongelmat järjestelmissä ennen uusien tarpeettomuuksien kehittelyä ja julkistusta???

Suomi24 menee taas p.e.r.s.e edellä puuhun.

Onko taas Aalto-setä "innostunut"

• Manta69

Luuletteko että Suomi24:ää vähempää voisi kiinnostaa sinun huolet, ainoastaan RAHA RAHA RAHA!!!! Sen nyt tajuaa kun edes vähän aivoilla ajattelee. Siinäpä huutelette, Suomi24 ei varmasti kuule (tai saattaa näytellä sitäkirjoittamalla tasan yhden rivin johonkin kunhan se ei vie tuottavaa aikaa kuin max 30 sekuntia), niillä on aivan liian kiire hankkia LISÄÄ LISÄÄ ja LISÄÄ sitä aiemmin mainittua. :[

• nettishoppailija26

Ite aion jatkossakin käyttää www.alennuskoodeja.fi sivustoa. Se on toiminut hyvin ja sieltä on aina löytynyt koodit kaikkiin paikkoihin mihin olen tarvinnut.

• PiPsAp
    • AP!

En oikein ymmärrä miksi Suomi24 lähtisi tällaiseen toimintaan mukaan? Itse olen käyttänyt www.alennuskoodi.fm -sivustoa joka on mielestäni paljon uskottavampi ja kattavampi.

• Koodaaja
    • gemmaa

Mun mielestä Suomi24:n sivusto on siinä mielessä hyvä, että he luultavasti saavat nettikaupoilta hyviä koodeja julkaistavaksi, koska ovat jo valmiiksi niin tunnettu brändi/sivusto.
      Lisätään silti vaihtoehdoksi http://www.alekoodit.eu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3358
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      77
      1650
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      80
      1160
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      147
      1094
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      951
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      50
      924
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      178
      895
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      892
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      846
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      785
    Aihe