Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomi24 ja CupoNation julkaisevat alennuskoodiportaalin

Kansainvälisen alennuskoodiverkosto CupoNationin ja verkkoyhteisö Suomi24:n yhteistyössä julkaisema Suomen suurimmaksi tähtäävä alennuskoodisivusto tarjoaa käyttäjilleen netin parhaat tarjoukset ja alennuskoodit, joilla voit säästää nettiostoksissasi jopa 70%.

Enää sinun ei tarvitse odottaa alennusmyyntejä, vaan voit säästää nettiostoksissasi vuoden jokaisena päivänä hyödyntämällä alennuskoodeja, jotka löydät nyt uudesta alennuskoodiportaalista.

Kaikki sivustolla olevat tarjoukset ja kupongit ovat täysin ilmaisia. Käy tsekkaamassa!

13

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RyssikäänytVielä

      EN USKALLA OSTAA. Vuoden lopussa sanoitte, että myitte kaiken Venäjälle Suomi24:stä.

      MINÄ EN ANNA LUOTTOKORTTITIETOJANI SINne JA sähköpostinikin suljin välittömästi

      • hmmmmmmm

        Eikö se venäjälle myynti ollut aprillipila...


    • yutyk

      Ei kiinnosta, kiinnostaa vain se koska poistatte kaikki rasistiset herjaukset palvelimeltanne! Hommatkaa se verkkopankkitunnistautuminen tähän sontaläjään!!

      • Punaviherhepulle

        Vai verkkopankkitunnistautuminen oikein. Punaviherkaartia loukkaa, kun kansan enemmistö jo vastustaa Suomen ja EU:n nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa, ja uskaltaa vihdoin sanoa sen avoimesti mm. kahvitauoilla ja netissä omalla nimelläänkin (huomaa uutissaittien kommenttipalstojen kehitys ihan viime kuukausina). Viimeinenkin kynnys itsesensuuriin poistui, kun kansan enemmistö on jo asiasta eri mieltä kuin hallituspuolueet.

        Luuletko muuten, että venäläisomistajat ovat puolellanne, edes kommunistit saati ex-kommunistit joilla nykyisin on valta ja rahat?

        Ja muistellaanpa miten kävi aikoinaan Jippiin hyvin suositun keskustelufoorumin, kun tuli rekisteröitymispakko. Yhdessä yössä väki kaikkosi ja koko foorumi unohtui. Porukka siirtyi suurelta osin juuri tänne.

        Tuollaista strategista bisnessiirtoa siis ehdotat uusille omistajille?


    • ...............

      Mikä hitto on edes CupoNation ? Nimi jo kuulostaa sellaista, että en ainakaan itse maksaisi sinne centtiäkään.

    • ei enää valvontaa

      Koska suomi24 aikoo siivota keskustelu palstat?? siellä haistatellaan, uhataan, huoritellaan jne jne..

    • Lillerilallerialleri

      @suomi24

      Näinkö Suomi24 uudistuu? Eikö pitäisi ensin korjata viat ja ongelmat järjestelmissä ennen uusien tarpeettomuuksien kehittelyä ja julkistusta???

      Suomi24 menee taas p.e.r.s.e edellä puuhun.

      Onko taas Aalto-setä "innostunut"

    • Manta69

      Luuletteko että Suomi24:ää vähempää voisi kiinnostaa sinun huolet, ainoastaan RAHA RAHA RAHA!!!! Sen nyt tajuaa kun edes vähän aivoilla ajattelee. Siinäpä huutelette, Suomi24 ei varmasti kuule (tai saattaa näytellä sitäkirjoittamalla tasan yhden rivin johonkin kunhan se ei vie tuottavaa aikaa kuin max 30 sekuntia), niillä on aivan liian kiire hankkia LISÄÄ LISÄÄ ja LISÄÄ sitä aiemmin mainittua. :[

    • nettishoppailija26

      Ite aion jatkossakin käyttää www.alennuskoodeja.fi sivustoa. Se on toiminut hyvin ja sieltä on aina löytynyt koodit kaikkiin paikkoihin mihin olen tarvinnut.

    • PiPsAp
    • AP!

      En oikein ymmärrä miksi Suomi24 lähtisi tällaiseen toimintaan mukaan? Itse olen käyttänyt www.alennuskoodi.fm -sivustoa joka on mielestäni paljon uskottavampi ja kattavampi.

    • Koodaaja
    • gemmaa

      Mun mielestä Suomi24:n sivusto on siinä mielessä hyvä, että he luultavasti saavat nettikaupoilta hyviä koodeja julkaistavaksi, koska ovat jo valmiiksi niin tunnettu brändi/sivusto.
      Lisätään silti vaihtoehdoksi http://www.alekoodit.eu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe