Treffit Plus -palvelu nyt myös kestotilauksena

Treffit Plus –ominaisuudet voi hankkia nyt myös kestotilauksena. Jatkuvalla tilauksella saa Plus-palvelun houkuttelevat lisäominaisuudet ja 3 megafonihuutoa kuukaudessa.

Jatkuva tilaus on voimassa niin kauan kunnes käyttäjä toisin ilmoittaa. Profiilin piilotus ei vaikuta tilaukseen. Hinta on voimassa oleva hinta, joka ilmoitetaan aina tilaussivulla ja Treffit Plus-sivulla. Maksu tapahtuu luottokortilta 30 päivän välein.

Kestotilauksen voi lopettaa koska vain Treffit Plus -sivulla. Tilaus päättyy seuraavan 30 päivän laskutusjakson loppuun.

13

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffit kuntoon!

@suomi24, en tilaa kestona enkä muutenkaan ennenkuin korjaatte Treffi-palvelun viat, puutteet ja bugit, joista teille on raportoitu palautteiden ja keskustelupalstojen kautta useaan otteeseen uuden Treffialustan julkaisun jälkeen. Mikäli ette puute-ja vikalistaa löydä, niin etsikää sieltä poistamienne keskustelualueiden ja viestiketjujen joukosta, kiitos.

• mm453

EN OLE PÄÄSSYT SIVUILLE VIIKKOON VAIKKA OLENTREFFI24 PALVELUN MAKSANUT

• ...............

Sillä aikaa voitkin opetella kirjoittamaan..:)

• Fakta

Poistakaa treffipalvelu!!!

• Jakomäkn tkki

Aika kauan noi feikki profiilit saa olla sivuilla, nyt ei enää näe uusia käyttäjiä ja ne on entistä vaikeempaa siivota pois, heti alkuunsa, kun ne on piilotettuna johinkin sivujen syövereihin, tässä siis ratkaisu, lakaistaan ongelma maton alle.

• turhaaaa

En varmasti osta enään tota palvelua, rahastukses mennyt koko touhu täällä. Ei esim tossa etusivulla näy enään mitään kuten ennen, ja toisakseen jumittaa tämä paska sivut sen verran että viimeksin meni hukkaan toi plus palvelun osto kun iltaisin ei pääse sivustoille.. Ahneella on paskanen loppu vanha sanonta kuuluu,, tälleen pääsette ainakin eroon asiakkaista kun teette tämmöstä, ilmaisia treffipalstoja on ja näkee etusivuilla kaikkee jne... Ikävä on sitä kunnon vanhaa suomi24 treffi palvelua mikä ennen oli.. Profiili poistuu ja sivuilla en tule enään käymään tämän jälkeen..Kiitos ja hyvästi, Toivon että muutkin tekee saman niin saa suomi24 laittaa sivut kiinni..

• turha ukko

Jahas,, että ei saa enään tallennettua hakuakaan käyttää jos ei osta tota palvelua, melkoiseksi rahastukseksi on mennyt tämäkin paikka.. Eli Poistun myös treffipaikalta, onneksi on ilmaisia paikkoja vielä muitakin... Kiitos ja hyvästi rahan ahneet..

• hellurei vaan

Kukahan kaheli menee ja tilaa kestona Suomi24 Treffit-palvelun kun tarjolla on toimiviakin palveluja???

• kättäjä

käyttäkää ww.sokot.fi

• Onhan tuokin hyvä uudistus. En ole itse vielä käyttänyt Suomi24 Treffit -palvelua, mutta olen kuitenkin miettinyt, että voisihan sitäkin koittaa.

• ei toimi, ei..

kunhan edes toimisi treffit-palvelu. mitä turhaan maksamaan toimimattomasta?

• järkeä

Mielestäni tällaiset treffipalvelusivut eivät kuulu ollenkaan jonkun sähköpostisivuston yhteyteen.Jos joku haluaa seuraa löytää,löytää kyllä sivustotkin.Aikuinenkin,joka vähemmän nettiä käyttää,jää vähän miettimään,mistä tulee viestit:"Luin profiilisi ja vaikutat...jne" tai minulle esim. tuli e-mailiin suoraan (suomi24)viesti joltain vieraalta mieheltä treffipalvelusta????Puhumattakaan FB-sivuista.Kun nyt sattuu olemaan avioliitossakin,niin ei tällaiset viestit tunnu mukavilta saada, ja joillekin saattaa tulla jopa "keskustelua" aiheesta.En uskalla ajatellakaan miten näihin kirjoituksiin suhtautuvat nuoret,tietämättömät saati lapset !Kaikki tällaiset palstat pois,jopa mainoksetkin näiltä yleisiltä sivustoilta,vaikka toisivat kuinka firmalle rahaa!!!!!!!!!!!

• kelpaako ruplat

MILLÄ MAKSAA KUN KORTTI EI KELPAA VAIKKA ON KUNNOSSA NIINKUIN MYÖS TILINI ???!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      252
      5162
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2303
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2008
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1349
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe