öljynvaihto meganeen

rellureiska

elikkä tuollaiseen rellu meganeen 2005 2,0 koneella olis ajatus vaihtaa öljyt.
moottorin alla on parikin muovista suojaa, miten ne saa parhaiten poistettua ?

olen kuullut että rellun öljyn poisto tulppa on joku hankala nelikulmainen syväkolo pultti ? pitääkö siihen hankkia oma avain ennen kuin aloittaa vaihtohomman?

onko muuta huomioitavaa ?

1

386

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titunari

eipä siinä ihmeitä ole onnistuu tallin lattiallakin. N 5-6 kpl 10 mm kantaisia pultteja pois niin vähän ravistelemalla suoja tipahtaa alas.

n 8 mm nelikulmainen kokoavan soveltuu propun aikaisuun. Helppo hioa esim vanhasta kuusiokoloavaimesta tms. Suodattimen jos vaihtaa samalla niin on irroitettavissa yläkautta suht helposti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      25
      1121
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      54
      1108
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      515
      844
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      834
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      745
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      669
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      626
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      624
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      182
      619
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      40
      597
    Aihe