Matkustustiedotteet, 3.1.2014
Latvia: matkustustiedote
Latvia: Matkustaminen melko turvallista normaalia varovaisuutta noudattaen. Auto- ja taskuvarkauksia paljon. Kaikenkattava matkavakuutus tarpeen.
Suomen suurlähetystö
Riika
http://www.finland.lv/public/default.aspx?contentid=68673&nodeid=38432&contentlan=1&culture=fi-FI
LATVIA MATKUSTUSTIEDOTE 2014
2
303
Vastaukset 2
- opserv
Suositukset turvalliseen matkustamiseen
Verrattuna moniin muihin maihin Latvia on turvallinen paikka matkustamiseen - täällä ei tehdä ryöstöjä eikä tapahdu aseellisia konflikteja. Loma Latviassa onnistuu ilman huolia sekä maaseudulla että kaupungeissa. Perusvarovaisuutta noudattamalla matkasta Latviassa tulee turvallinen ja huoleton.
http://www.latvia.travel/fi/suositukset-turvalliseen-matkustamiseen - on the road
Matka 2013 -messuilla esiteltiin suomalaisille autolla Latviassa matkustaville suunnattu uusi kartta. Kartasta on hyötyä erityisesti niille, jotka yöpyvät retkeilyalueilla tai vierasmajoissa. Kartan ajoreitit alkavat jo Viron ja Latvian rajalta, kulkevat Riian kautta ja jatkuvat siitä ympäri Latviaa.
Latviasta löytyy tietoa suomeksi ja ruotsiksi matkailuportaalista www.latvia.travel. Portaalista löytyy paljon tietoa, karttoja ja esitteitä Latvian matkailijalle. Android- ja iPhone-puhelimiin voi myös ladata maksuttoman sovelluksen Latvia.Travel, josta löytyy muun muassa suuri määrä Latvian nähtävyyksiä sekä majoituspalveluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321873Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja156862- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602