Oon katellu torningkelkaa ja vaihtoehdot ois joko Yamaha Venture Lite tai Lynx Ranger 49 ACE eli kaksi pikkunelaria, oisko jollain hyvää tai huonoa sanottavaa.
Itsellä ollut aikaisemmin Yamaha Nytro XTX, hieno peli mutta ei perhekäyttöön sitä ennen oli Yamaha Venture TF -06, mahtava kelkka reiteille mutta ei pitkälle kuljettajalle eikä maastoon
Tourningin osto, Yamaha vai Lynx
4
2916
Vastaukset
- ei kumpaakaan
Nelarikelkoista ei nykymuodossaan ole vielä mihinkään, koska aivan liian epävarmoja kovemmilla pakkasilla ja painopiste on painavan nelarikoneen johdosta aivan keulassa. Suosittelisin vaikkapa polariksen 2-tahti 340cc pikkutouringia. Kyseinen kelkka jaksaa vetää reiteillä aivan hyvin ja matalaviritteinen puhallin 2-tahtikone on ikiliikkuja.
- jouman2
Täälä ois yamaha venture myynnissä, tervetuloa kauppoja hieromaan.
- Polaris1
Olen myös samaa mieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa 4-T kelkoista, vaatii lohkolämmittimen eikä jotain 700kuutioista enää narusta käyntiin kiskota jos
akku hyytyy. Muutenkin rakenteen monimutkaisuus ja raskaus eivät oikein
sovellu kelkkaan.
Itselläni olisi kaupan Polariksen Edge Touring 550 /ei mikään akuutti tarve myydä,
meinaa vain tallista loppua tila kesken, kun siellä on toisinaan mönkijäkin)
Löytyy Nettimotosta nro 1637415 - lynx rave 600 re
taas aivan höpö höpö juttuja. mistä näitä sikiää? no asiaan, ranger 49 ace ehoton peli. varmaan sinun käytössä paras vaihtoehto. on kokemusta käytännössä kelissä kun kelissä. jammutkin on nähty, en suosittele. lisä infoa asiasta vaikkapa alan lehdistä jos kiinnostaa. pollet voit unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897