Lapsi ilman miestä!!

meju92

Mikä olis helpoin tapa saada lapsi ilman että täytyy kattella jotain miestä siinä rinnalla?? Uskooko miehet jos vaan sanon että käytän epillereitä? Voinko myöhemmin vaatia mieheltä elatusmaksuja??

18

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaaks

siis haluutko raskaaksi vai? perinteisellä tavalla se vaan onnistuu voin auttaa

• satu9944

Yleensä kyllä miehet uskoo ton e-pilleri jutun.. Mutta jotkut ovat sellaisia että kun oot sanonut että sulla on pillerit niin ne lopettaa ennen ku laukee.. Siksi olis parempi käyttää noit siemenien tarjoojia.. Ittellä kolmas kuukausi menos noitten tarjoojien avulla ja toivon että tässä ovikses tärppäis ku kolme miestä on tulossa.. Tsemppii sulle!!

• jhöhkh

Kolme miestä? Onko pakko käydä provolemassa!

Täällä palstalla on ihan oikeita naimisissa olevia naisia jotka suunnittelevat raskautta.

• satu9944
        jhöhkh kirjoitti:

Kolme miestä? Onko pakko käydä provolemassa!

Täällä palstalla on ihan oikeita naimisissa olevia naisia jotka suunnittelevat raskautta.

Kolme miestä oikeasti.. Tuu vaikka kattomaan jos et usko.. Mulle on ihan sama ketä lapsen isä on kunhan se lapsi vaan tulee..

• halukas3
        satu9944 kirjoitti:

Kolme miestä oikeasti.. Tuu vaikka kattomaan jos et usko.. Mulle on ihan sama ketä lapsen isä on kunhan se lapsi vaan tulee..

Täälläkin ois yksi mies valmiina auttamaan raskaaksi tulemisessa.

• tinacappucina
        halukas3 kirjoitti:

Mulla on yksi lapsi. 5-vuotias ihana tytöntyllerö. Sain lapsen ihan alusta asti itse, eli sen ensimmäisen pakollisen siittämisen jälkeen, hoidin koko raskausaikani itse, synnytin itse ja olen hoitanut siitä saakka lastani itse. Lapsen isä osallistuu hoitoon kyllä, mutta olemme ainoastaan kavereita, ja olen itse päävastuussa lapsestani ja hänen hyvinvoinnistaan.

Nyt haluaisin toisen lapsen. Samalla tavalla. En halua ketään miestä elämääni, haluan vaan toisen lapsen. Biologinen kello tikittää, enkä halua olla mummeli, kun toinen lapseni pääsee ripille.

• halukas3 kirjoitti:

Mulle kiitos.

• halukas3 kirjoitti:

Mulle kiitos.

• Murmelixxx
        tinacappucina kirjoitti:

Mulla on yksi lapsi. 5-vuotias ihana tytöntyllerö. Sain lapsen ihan alusta asti itse, eli sen ensimmäisen pakollisen siittämisen jälkeen, hoidin koko raskausaikani itse, synnytin itse ja olen hoitanut siitä saakka lastani itse. Lapsen isä osallistuu hoitoon kyllä, mutta olemme ainoastaan kavereita, ja olen itse päävastuussa lapsestani ja hänen hyvinvoinnistaan.

Nyt haluaisin toisen lapsen. Samalla tavalla. En halua ketään miestä elämääni, haluan vaan toisen lapsen. Biologinen kello tikittää, enkä halua olla mummeli, kun toinen lapseni pääsee ripille.

Miks et kysy siltä ekan lapsen isältä apua toisen kanssa?

• halukas 3
        tinacappucina kirjoitti:

Mulle kiitos.

jos haluat alullepaniaa niin täällä ois halukas auttaja

• halukas 3 kirjoitti:

jos haluat alullepaniaa niin täällä ois halukas auttaja

kiva, kiitos. mitkä on sun yhteystiedot?

• Murmelixxx kirjoitti:

Miks et kysy siltä ekan lapsen isältä apua toisen kanssa?

tilanne hänen kanssaan on hankala. emme suunnitelleet lasta, emmekä lapsen takia jääneet suhteeseen. nyt ollaan vaan kavereita, joilla on lapsi

• halukas 3
        tinacappucina kirjoitti:

kiva, kiitos. mitkä on sun yhteystiedot?

laita yhteystietosi niin otan yhteyttä suhun.

• ???
        halukas 3 kirjoitti:

laita yhteystietosi niin otan yhteyttä suhun.

Entä, jos sinä oot joku nettihäirikkö?

Tällä palstalla niitä näyttää olevan.

• halukas 33
        ??? kirjoitti:

Entä, jos sinä oot joku nettihäirikkö?

Tällä palstalla niitä näyttää olevan.

no en ole mikään häirikkö et sori vaan

• Kuisma

Otatko ne kaikki kolme jätkää samaan aikaan? Saako tulla neljänneksi???

• satu9944

Melkein samaan aikaan.. Ovis aika meni jo..

• 16+3

Jos haluaa lapsen jonkun ventovieraan kanssa, niin mitäs jos lapsen geeneihin vaikuttaakin

a) miehen suvussa kulkeva alkoholismi
      b) vakava geneettinen sairaus
      c) suvussa kulkevat mielenterveysongelmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe