DNA MINUN PALVELUNI

PKL

ONKO TIETOA MIKÄ MÄTTÄÄ KUN KIRJAUTUMINEN DNA ITSEPALVELUUN KÄYTTÄJÄTUNNUKSELLA SALASANALLA EI ONNISTU.MYÖS PANKKITUNNUKSILLA KIRJAUTUMISTA KOKEILTU.EI ONNISTU.OTETTU DNA.HAN YHT.MUT HEIDÄN NEUVOILLA SAMA TULOS.SELAIN CROME UUSIN VERSIO.SIINÄ EI MITÄÄN VIKAA.T.PKL.

6

1019

Vastaukset

• Näkyy siinä olevan vikaa kun ei voi kirjoittaa kuin capsit päällä.

• Minun Palveluni = Itsepalvelu

• Kaikilla muilla palvelu?

• 5tuntia yritin sitten kertoivat että jotain ongelmia on yritetään korjata.Kesti vie-lä 3tuntia ennenkuin linja aukesi.2on suomessa täyttä roskaa joita hoitaa ammattitaidottomat duunarit.Danske Bank ja DNA.Myydään putiinin kave-reille niin alkaa toimia!!!!!!!

• Taas saa odotella koska dna palvelu toimii? Odota vaa , perkules mitä laskea tämä firma myy.

• MINUN PALVELUNI.

TyRkyttävät, onko pakko, mitä hyödyn.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    140
    2622
  2. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    62
    1553
  3. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    2
    763
  4. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    39
    716
  5. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    11
    501