DNA MINUN PALVELUNI

PKL

ONKO TIETOA MIKÄ MÄTTÄÄ KUN KIRJAUTUMINEN DNA ITSEPALVELUUN KÄYTTÄJÄTUNNUKSELLA SALASANALLA EI ONNISTU.MYÖS PANKKITUNNUKSILLA KIRJAUTUMISTA KOKEILTU.EI ONNISTU.OTETTU DNA.HAN YHT.MUT HEIDÄN NEUVOILLA SAMA TULOS.SELAIN CROME UUSIN VERSIO.SIINÄ EI MITÄÄN VIKAA.T.PKL.

22

14232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgethnt

Näkyy siinä olevan vikaa kun ei voi kirjoittaa kuin capsit päällä.

• Kakkula

Minun Palveluni = Itsepalvelu

• sdert

Kaikilla muilla palvelu?

• Anonyymi
        sdert kirjoitti:

Kaikilla muilla palvelu?

Olen yrittänyt monta vuotta kirjautua, mutta ei onnistu ja nyt lukkiutu

• Anonyymi
        sdert kirjoitti:

Kaikilla muilla palvelu?

Sain DNAlta viestin jossa käsketään päivittämään MOKKULA / reititin. SUPO on huolissaan yli 3 vuotiasiata reitittimistä Eivät SCAALAA asuntoa niin että voitaisiin todentaa missä kukin henkilö on sijoittuneena. Myös vanhat kännykät ovat toiminnaltaan vajavaisia uusissä on infrapuna kamera pikselissä joka kuvaa 5 sek välein ja vertaa pankkiautomaatilla saatuihin kasvoprofiileihin ketä on puhumassa puhelimen kuuluvuus alueella. Ostakaa siis uusinta tekniikaa SUPO suosittaa vahvasti.

• Larvakorva

5tuntia yritin sitten kertoivat että jotain ongelmia on yritetään korjata.Kesti vie-lä 3tuntia ennenkuin linja aukesi.2on suomessa täyttä roskaa joita hoitaa ammattitaidottomat duunarit.Danske Bank ja DNA.Myydään putiinin kave-reille niin alkaa toimia!!!!!!!

• EfkkiJJ

Taas saa odotella koska dna palvelu toimii? Odota vaa , perkules mitä laskea tämä firma myy.

• Anonyymi

MINUN PALVELUNI.

TyRkyttävät, onko pakko, mitä hyödyn.

• Anonyymi

ei toimi mullakaan

• Anonyymi

On vaikeat sivut ja toimivat tönkösti jo vuosia

• Anonyymi

Mistä öytyy laskuni

• Anonyymi

Samat sanat. Voi v...Kenkuttaa. Etsin etsi. En halua pankkitunnuksilla enkä mobiililla maksaa. Pitäis tulla heti selvä osoite. Kaikkea muuta plää plää on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat. Voi v...Kenkuttaa. Etsin etsi. En halua pankkitunnuksilla enkä mobiililla maksaa. Pitäis tulla heti selvä osoite. Kaikkea muuta plää plää on.

Osoite: oma DNA. Kolme palkkia oikeassa yläkulmassa kulmassa, klikkaa sitä. Klikkaa ukon kuvaa ylhäällä. Kirjaudu sähköpostiosoitteella ja itse luomalla salasanalla.

• Anonyymi

Kyllä niin vi...aa kun en pääse katsoon tietoja muka palvelu kittiä kanssa dna kiskuri firma

• Anonyymi

Yhtä sekaisin kuin dna laskutus

• Anonyymi

Mistä saan puk koodin?

• Anonyymi

Ei pääse DNA minun palveluni pankkitunnuksilla.Missä lie vika?

• Anonyymi

En pääse edes pankkitunnuksilla käyttäjä tunnus on mutta salasana lukkuitu

• Anonyymi

Sama vika lähettävät karhua jo lopetusta liittymästä
      mutta mihinkään ei saa yhteyttä.Voi asiakkaat kaikista kohta!!!!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Harhaanjohtavaa mainosta moilla muka kaikki rajatonta 18€ heheheheheheheheh

• Anonyymi

Tuliko ökylasku?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      296
      14689
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      183
      4302
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      137
      3918
    4. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      458
      1910
    5. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1898
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1776
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      52
      1395
    8. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      153
      1257
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      67
      1180
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1161
    Aihe