Paras selain?

Mikähän mahtaa olla paras nettiselain nykysin? Mun mielipide:

Firefox 29.0a1: Melkeen ku Chrome selain, ja hidas ku etana, rumakin vielä
Opera: Sama ku käyttäis Chromea
Chrome 32: Buginen vakaa selain, hyvin vedetty Google
IE 11: Ihan semi hyvä selain
Maxthon: Nääh, vähän niin ja näin

Onks kaikki selaimet jo ehditty tuhoomaan?

62

5922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii ja tää unohtu:

      Chromium 34: Bugiviidakko

      • ksksss

        Ota vaik vähä vanhempi firefoxi, ite oon sitä aina käyttänä.


      • josturvatärkeää

        IE ja Chrome ovat kaikkein vähiten muokattavaissa tietoturvan ym. asetusten puolesta, ja ne tekevät mitä haluavat ja lähettävät susta dataa jenkkeihin koko ajan. Siis tyypillisä isoveliselaimia. Opera v12.17 on muokattavin, tietoturvaltaan säädettävin ja vähiten tietoja jakava. Lisäosilla saa javascriptit, mainokset ym. kuriin ScriptKeeper, AdBlock Plus, Ghostery.


      • ParhaistaParhain
        josturvatärkeää kirjoitti:

        IE ja Chrome ovat kaikkein vähiten muokattavaissa tietoturvan ym. asetusten puolesta, ja ne tekevät mitä haluavat ja lähettävät susta dataa jenkkeihin koko ajan. Siis tyypillisä isoveliselaimia. Opera v12.17 on muokattavin, tietoturvaltaan säädettävin ja vähiten tietoja jakava. Lisäosilla saa javascriptit, mainokset ym. kuriin ScriptKeeper, AdBlock Plus, Ghostery.

        Brave-selain tietty https://brave.com/index/


    • Pesee muut

      Opera 12.16

      • turvallisin

      • EhdotonHitti

        Tämä Opera v12.17 ilman muuta, asetukset kaikkein helpoiten muokattavissa ja Operaan löytyy iso joukko lisukkeita mm. ScriptKeeper, AdBlock Plus, Ghostery ym.
        Käsittämätöntä että noin hyvän ja säädettävän sekä tietoturvallisuuden ja anonymiteetin omaava selain muutettiin sellaiseksi jollaisia uudet Opera ovat.
        mm. Evästeet, Animaatiot, JavaScriptit, Javan, lisäosat sai pois vain yhdellä ruksilla omasta valikostaan. Operan sai naamioitua muiksi selaimiksi ym.
        SpeedDial toimi kuin unelma ja sessiot sai tallennettua.


    • Parasta selainta ei käytännössä ole olemassa koska se on mielipidekysymys.

      Olen kuitenkin käyttänyt Chromea ja hyväksi todennut.

    • paras on

      Maxhton 3.5, ei vielä pilvessä ja hyviä lisäosia, samoin Opera 12.

      Firefox ja Greenbrowser ok, Avant keskeneräinen, vanhempi oli hyvä.

    • IE on paras

      Windowsin kanssa käytännössä aina paras vaihtoehto on käyttää Internet Exploreria koska se on juuri Windowsille tehty ja sopii saumattomasti yhteen ja on vakaa.

      • Eksploreeraaja

        Kohta voit juhlia IE:n peijaisia. Tilalle tulee näet Spartan. IE:n saumattomuus on aiheuttanut käyttäjille jo aivan riittävästi ongelmia.


    • Itseoppinut nettisti

      Olen ollut tyytyväinen IE selaimeen, vaan myrkyn lykkäsi kun tulee ilmoituksia ettei sitä enää tueta. Veikkauksenkin sivuille pääsy tökkäsi kokonaan ja kehoitettiin vaihtamaan johonkin tuettavaan selaimeen, MUTTA MIHIN?
      Kokeilin chromea ja se on mielestäni aivan hanurista, palasin IE:iin.
      Muista selaimista asiallisia kommentteja perusteluineen, pyydän..

    • ABSOLUTtotuus

      IE11 on nopein, tyylikkäin ja paras. Firefox on myös ihan tyylikäs ja seminopea. Chromea en suosittelisi kenellekään, se on hidas ja ruma. Aluksi se on nopea, mutta hidastuu JÄRKYTTÄVÄN nopeasti.

      • itseoppinut nettisti

        Joo ja KIITOS vastauksestasi. Kaikkien lukemieni mielipiteiden perusteella olen myös päätynyt tuohon Firefoxiin, mutta en pidä kiirettä sen kanssa, koska olen päättänyt suorittaa viivytystaistelua IE selaimen puolesta. Olen huomannut, että IE selain tökkii aika ajoin, mutta alkaa taas toimimaan niinkuin pitääkin. Tökkiminen lienee tarkoituksellista haitantekoa (?), jolla haluttaan pakottaa käyttäjä pois IE selaimelta jollekin muulle selaimelle.
        Joten poterossani aion pysyä (talvisodan hengessä) ja luovun siitä vain pakon edessä..


    • Väärä valinta pidemmän päälle.

    • shjk

      Minulta myös ääni IE:lle. Koneillani ei ole edes asennettuna muita selaimia. Ehdottomasti oikea valinta noin niinkuin p i d e m m ä n p ä ä l l e.

      • optio

        Pitemmän päälle paras on Datsun.
        IE on ihan hyvä mutta siihen on ladattava niitä haitallisia komponentteja. Käytän toistaiseksi Firefoxia 10v kokemuksella


    • itseoppinut n.......

      Suoritin äsken normaalin Google haun, hetken aikaan ei tapahtunut mitään, sitten tuli teksti "Käytätte IE selainta jota G O O G L E ei tue" ja kehoitus vaihtaa johonkin tuettuun selaimeen. Sen jälkeen haku meni perille. No nytpä on ainakin tiedossa kuka ja mikä tätä prkl häirintää suorittaa. Miksi ei tueta, siihen kyllä haluaisin vastauksen.

      • vanaha

        "Suoritin äsken normaalin Google haun, hetken aikaan ei tapahtunut mitään, sitten tuli teksti "Käytätte IE selainta jota G O O G L E ei tue" ja kehoitus vaihtaa ..."

        Käytän Opera 12.17 -selainta, joka on Googlen mukaan vanha versio, mutta toimii silti. Google näyttää vanhaa versiota hakukoneestaan vanhalla selaimella ja jonkun jutun mukaan pyrkivät siten patistamaan ihmisiä uuden version asentamiseen. Minusta tuo vanha on parempi, koska kielen ja aikajakson valinta on heti näkyvillä siinä vasemmalla ja ennen kaikkea koska linkeissä on alleviivaus. Miehistä noin 8 prosenttia kärsii heikosta värinäöstä ja kun alleviivauksen laittaa asetuksista poistumaan käydyistä linkeistä niin elämä on helpompaa. Vittumainen muutos tuo linkkien alleviivausten poistaminen.


    • Ff rules net

      Kun firefoxiin asentaa muutaman kokkareen poistajan (adblocker, ghost..), niin se on maailman nopein selain eikä tarvitse väistellä popuppeja ja muuta mainoskuraa sekä kyttäyscookeja.

    • näiin

      Ei näy kuitenkaan sillä ainakaan mulla elävä arkisto

    • operaaan

      Ihmisen täytyy olla aika taukki jos ei huomaa että Opera selain on kaikkein käyttöystävällisin selain. Nopea ja nykyaikainen aloitussivu.

      Unohtakaa IE, Safari, Mozilla Firefox ja Chrome.

    • MikonX123

      Olen samaa mieltä operasta, mutta omasta mielestäni paras selain on Microsoft Windows Internet Explorer 9.

    • Ärsyyntynyt

      Käytin ennen Firefoxia, mutta sitten lopetti toiminnan ja nyt käytän IE:tä

    • decke

      Mozillalla saa huonosti naisia sätissä.

    • selain_hölmöilyä

      Selainsirkus on pilanut kaikki selaimet. Nytkin minulla on kaksi muuta sivustoa tiedossa jotka eivät toimi yhdellä ja samalla selaimella. Jos toista sivustoa haluaa katsella on käytettävä toista selainta.
      Nyt saa hypellä Firefox 37 ja Operan välillä edestakaisin jos tahtoo katsella molempia tai toista sivustoa. (toinen on nettipankin sivusto)
      Tänään ei kumpikaan selain suostunut siirtymään LibreOfficen sivustolla "asennusohjeet" alasivustolle vaikka javascript toiminto oli hyväksyttynä molemmissa selaimissa. Tuli vain virheilmoitus liian monista uudelleenohjauksista?
      Tälläistä se on sitten kun yrittää päästä lukemaan ne LO:n asennusohjeet. Ei muuten vaan päässyt lukemaan.
      LibreOffice on nyt siis kolmas (3) sivusto joka ei toimi kummallakaan selaimella. Ketä nämä selainsodat oikein kiinnostaa? Eikö asennsuohjeita saisi edes lukea?

      Kukahan onnistuisi kehittämään jatkuvasti kunnolla toimivan selaimen?
      Älkää nyt tarjotko Internet Exploreriä koska sekin tullaan vaihtamaan Spartaniin. Kuka niitä jatkuvia kriittisiä haavoittuvuuksia tarvitsee?

      • Selaimissasi on vikaa. Minulla toimii mainiosti eli vika ei ole laaja.


      • paras_selainengine

        Spartan korvaa ainoastaan IE:n metro-version, mutta työpöydälle jää normaali IE. Sekin tosin siirtyy käyttämään huomattavasti nopeampaa ja parempaa edge-engineä jota myös spartan käyttää, ja jättää chromenkin nopeudessa kauas taakseen myös googlen omissa benchmarkeissa.


      • Luulen että johtuu paljon käyttäjästä nämä viat. Varminta olisi käyttää Windowsilla sitä uusinta Microsoftin selainta ja MS Office 365:sta.


    • IMHO

      Opera PC:ssä, UC Browser Windows Phonessa.
      Spartan/Edge vielä liian keskeneräinen W 10:ssä.

    • Mikään selain eri ole riittävän hyvä. Harmi, että oman selaimen tekeminen on liian työlästä ja vaikeaa.

      • Ei se nyt enää kun niihin saa kaikkiin koodit mitä voi muokata mieleiseksi.

        Mutta en nyt näe mitä vikaa niissä valmiissa selaimissakaan on. Kaikkihan ne olleet hyviä vuosikausia.


    • seevä.see
      • Selainkuiskaaja

        Komppaan edellistä.


    • kokeiluaaaaaa

      Vaihdoin kokeeksi Operaan...siihen saa Adblockin nykyään.

      Firefoxista tullut raskas.

    • vanhempaasorttia

      Mistä saa ladattua suoraan suomenkielisen Operan, ja mikä versio on paras?
      Toinen kysymys, kun mulla on nyt win7 ultimate ja selaimena Firefox 39.
      Nyt mulla on sitten "kirjastot" joissa on kuvat, tiedostot, musiikki ja videot.....ja muita tietoja. Tämä ilmeisesti kuuluu win 7 aan eikä firefoxiin?
      Jos lataan Operan niin löytyykö samat tiedostot ja kuvat sitten sieltä Operan tiedoista, vai pysyykö ne entisellään työkalurivillä.
      Kuvissa ja tiedostoissa on tärkeitä tiedostoja ja dokumentteja.

      En ole mikään tietokone insinööri vaan vähän vanhemman ikäluokan raakile, jolla tietotekniikka on oman opiskelun tulos. Eli tietotekniikkaa en ole opiskellut kouluissa tai muissakaan kurssimuotoisissa tapahtumissa. Siksi kyselen ehkä jonkun mielestä tyhmiä?

    • EINäinNykyAikana

      Eikö kukaan muka tiedä mikä on SRware Iron? Ei hyvää päivää teidän kanssa järki kätee :'D

    • EdgeJyrää

      Win 10 Edge on nyt nopein ja paras.

      Paskaketun viimeisen päivityksen jälkeen lataa 2 minuuttia ennen kuin ruutuun tulee mitään. Eli en suosittele 39.03 versiota.

    • fghogfdiisf

      "Kaikkien lukemieni mielipiteiden perusteella olen myös päätynyt tuohon Firefoxiin"
      Olen tykästynyt myös Firefoxiin, on mielestäni riittävän nopea ja ehdomman selkeä käyttää!!! Mahtaako enää saada sitä siihen kymppiin?

      • pikkuEemeli

      • Niinpä-

        Firefox on versiossa 44.0 tänään tuli päivitys. Minusta tämä on paras, myös Chromea käytän. Suositeltavaa on olla vähintään 2 selainta.


    • hyvähyvempihyvin

      Parasta tiedä, mutta hyviä ainakin ovat Cyberfox x64 ja Opera.
      Cx:ää käytän portablena, ajanut Fx:n ohi kuin myös Pale Moonin. Toisesta leiristä Opera ennen Chromea sun muita.

      • saamuokattua

        Lisäosilla cyberfoxin ja firefoxin saa suunnilleen samanlaisiksi, mutta firefox64:ssa ei ilmeisesti toimi läheskään kaikki lisäosat ja jotain muutakin pilattu, siitä käytän 32. Oletuksena kaikki selaimet alkaa olla yhtä rumia ja toimimattomia kuin chrome, sitä en edes kokeile.


    • nadellalleissatan

      Edge on maailman huonoin selain: tylsä kuin ruostunut muovikauha. Sillä ei voi tallentaa sivuja. Muilla selaimmillapa voi. Rusten edge onkin taattua huono laatua, käyttäjien pilkkaamista ja asiatonta satanistista yrityskulttia.

      • Jippiii

        Mun Edke toimii hienosti 1kk käytön jälkeen osasi jo automaattisesti täyttää kaikki tietoni puhelinumeroani myöten. Todellinen vakoojien ykköstuote. Kaikki asetukset tietojen keruuseen valmiiksi päällä.


    • entäsbrave

      Entäs Brave selain? onko jollain kokemuksia?.
      En ole itse vielä testannut koska selaimessa on kuulme joku bitcoin systeemi sisäänrakennettuna ja en todellakaan halua antaa mitään "mining" oikeuksia kellekkään omalla koneellani

      • jokuvoitykätä

        Minä kokeilin ja en tykännyt. Sivujen rullaus oli töksähtelevä, mainosblokkari päästää osan mainoksista läpi. NoScript kyllä tuntui toimivan ja sai suoraan selaimen asetuksista kivasti päälle, mutta en ole sitä normaalisti käyttänyt Firefoxillakaan, kun tekee suurimmilta osin sivut toimimattomiksi. Kokeile ja lataa tuolta: https://brave.com/


      • jdgfhfgf

        Kännykässä käytän Brave-selainta, ja mielestäni se on ihan ok. Nopeampi kuin Firefox, blokkaa mainokset eikä kinua käyttäjätiliä kuten chrome. Ei se täydellinen ole, mutta tähän mennessä kokeilluista parhaasta päästä.

        Joskus alkuvaiheessa eli viime vuoden puolivälissä KL keskustelupalsta ei toiminut oikein Bravella. En tiedä missä oli vika, tai kumpi taho korjasi jotain, mutta homma lähti pelittämään ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

        Mielipideasioitahan nämä pitkälti on, eli pitää itse kokeilla ja testata.


      • Drum

        "Entäs Brave selain? onko jollain kokemuksia?.
        En ole itse vielä testannut koska selaimessa on kuulme joku bitcoin systeemi sisäänrakennettuna ja en todellakaan halua antaa mitään "mining" oikeuksia kellekkään omalla koneellani"

        Että oikein "kuulme" on Bravessa jokin Bitcoin systeemi sisäänrakennettuna? Sullahan ei tietysti oo mitään faktaa tai dokumenttia tähän heittää?


      • varmaa_tietoa
        Drum kirjoitti:

        "Entäs Brave selain? onko jollain kokemuksia?.
        En ole itse vielä testannut koska selaimessa on kuulme joku bitcoin systeemi sisäänrakennettuna ja en todellakaan halua antaa mitään "mining" oikeuksia kellekkään omalla koneellani"

        Että oikein "kuulme" on Bravessa jokin Bitcoin systeemi sisäänrakennettuna? Sullahan ei tietysti oo mitään faktaa tai dokumenttia tähän heittää?

        Brave selain korvaa www-sivujen normaalit mainokset Braven rahoittajien mainoksilla ja lisäksi se saattaa louhia bitcoineja käyttäjän koneella, arvatenkin niiden Braven rahoittajien hyväksi.


      • eihyvältänäytäei
        varmaa_tietoa kirjoitti:

        Brave selain korvaa www-sivujen normaalit mainokset Braven rahoittajien mainoksilla ja lisäksi se saattaa louhia bitcoineja käyttäjän koneella, arvatenkin niiden Braven rahoittajien hyväksi.

        Braven epämääräiset lataussivustot kyllä pelaa, mutta Braven kotisivu näyttää pelkkää valkoista sivua? Pitäisi hälytys kellojen soida, että jotain haittakoodia on jaeltu.


    • Hyväparempiparas

      Esim. Firefoxilla on kummallisia jumituksia joillakin sivuilla kuten esim Iltapulu,com. Tästä oli jotain kirjoituksia jollain palstalla. Kaikki sivuthan pitäisi aueta ilman nikottelua. Jos se ei onnistu jollain selaimella, niin minä ainakin äänestän sormillani ja otan toisen selaimen käyttöön.
      Ei siinä tarvi kauaa ihmetellä huonoa toimivuutta.

      • valivalivali

        Jostain kumman syystä Iltapulu on auennut ihan kunnolla koko sen ajan kun joku torvelo on väittänyt ettei aukea.
        Käyttäkää ihmeessä niitä Chromea ja Edgeä niin ei tarvitse käydä täällä parkumassa/valehtelemassa.


    • Tämällähetkelläparas

      Tää on tän hetken paras selain. Käyttää blockchain teknologiaa joten ei paljon paremmin voi yksityisyys olla suojattu.
      Lisäks saat käyttäessä(vidoita,mainoksia yms.katsomalla) BAT tokeneita joita voit vaihtaa muihin kryptovaluutoihin tai siirtää omalle tilille.
      Tuntuu itellä toimivan nopeemmin kun esim.chrome ja sisältää jo kaikki tarvittavat adblocker yms.tyyliset ohjelmat.
      https://brave.com/jus984

      • menetöihin

        Ei ole paras selain!
        Älkää vaan ladatko tuosta linkistä, jos et halua rikastuttaa kyseistä henkilöä.


      • Be.brave.Use.Brave
        menetöihin kirjoitti:

        Ei ole paras selain!
        Älkää vaan ladatko tuosta linkistä, jos et halua rikastuttaa kyseistä henkilöä.

        Mene itse töihin, vasuriradikaali. Jos joku tekee jotain hyvää, niin eiköhän sellainen ole rahansa ainsainnut mitä? Brave on paras. Siitä ei ole kahta sanaa.


      • eikunpois

        Näitä huijareita pitää varoa, tämä on jo toinen rahastus linkki tässä ketjussa.

        Erittäin inhottava tapa kusettaa lukijoita.


      • VAROKAA-HUIJAREITA
        eikunpois kirjoitti:

        Näitä huijareita pitää varoa, tämä on jo toinen rahastus linkki tässä ketjussa.

        Erittäin inhottava tapa kusettaa lukijoita.

        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA
        VAROKAA HUIJAREITA


      • tähhhhh
        eikunpois kirjoitti:

        Näitä huijareita pitää varoa, tämä on jo toinen rahastus linkki tässä ketjussa.

        Erittäin inhottava tapa kusettaa lukijoita.

        Milä tavalla nyt oikein kusetetaan? Anna nyt edes jotain näyttöjä siitä, äläkä vaahtoa.


    • Be.brave.and.use.Brave

      Brave #1

      Firefoxin, Chromen, Operan ja Edgen kanssa on tullut tapeltua jo niin kauan, että kokemus Braven kanssa oli tervetullut helpotus. Kaikenlisäsi Brave toimii VPN-yhteyden kanssa p....keleen hyvin. Sivut latautuu samantien. Muiden selainten kanssa toiminta hidastuu, kuvat ei aina lataudu, selain pyytää usein reCaptcha-varmistusta, Youtube joka kerta, Gmail pyytää myös aina puhelinnumerovarmistusta, Facebook toimii hitaasti, eri verkkopalveluiden videot latautuu hitaasti, tai ei ollenkaan (selain väittää, ettei formaattia tunnisteta), kaatumisia jatkuvasti yms. yms. yms. Brave vain yksinkertaisesti toimii ilman ongelmia. Alussa oli bugeja ja muita ongelmia, mutta ne on saatu poistettua uudemmista versioista. Prosessoritehoakin Brave syö kaikkin vähiten, joten se on myös läppäriystävällinen. Kaiken lisäksi Brave on pelkistetyn kaunis defaulttina. Teemojen kanssa kikkailukin väsyttää, kun niitä aina sen miljoona, jotka tottakai pitää kaikki selata läpi, että onko nyt kaunis. Suosittelen lämpimästi Bravea.

      Huomasin myös, että S24-reCaptcha varmistuksessa tulee vain 2 eri kuvasarjaa ja päivittyvät valittavat kuvat ilmestyy nopeasti, eikä hidastetusti. Muilla selaimilla vedin parhaimmillaan lähes 40 kuvan maratoonia, ennen kuin sain postauksen julkaistua.

      • saatanan-kusipäät

        Laitonta rahastusta tuo sinun huijaaminen. Rehellinen selainlinkki ei vie kenenkään Bitcoin keräykseen.

        Käyttäkää tätä suoraa linkkiä jos selain kiinnostaa: https://brave.com/
        Huomatkaa ero noiden kahden edellisen linkin kanssa.

        Asia olisi OK jos nämä huijarit kertoisivat hyötyvänsä linkin slikkailusta, mutta tälläinen kusettaminen vituttaa. Toivottavasti yläpito poistaa nämä laittomat mainokset täältä.


      • Be.brave.and.use.Brave
        saatanan-kusipäät kirjoitti:

        Laitonta rahastusta tuo sinun huijaaminen. Rehellinen selainlinkki ei vie kenenkään Bitcoin keräykseen.

        Käyttäkää tätä suoraa linkkiä jos selain kiinnostaa: https://brave.com/
        Huomatkaa ero noiden kahden edellisen linkin kanssa.

        Asia olisi OK jos nämä huijarit kertoisivat hyötyvänsä linkin slikkailusta, mutta tälläinen kusettaminen vituttaa. Toivottavasti yläpito poistaa nämä laittomat mainokset täältä.

        Voi vittu sun kanssas. Olet ihan vainoharhainen. Mitä väärää on pyytää ihmisiä avustamaan omaa toimintaansa? Minua ainakaan kyseinen hemmo ole huijannut millään tavalla, enkä edes pidä
        avustuspyyntöä huijauksena, kun se ei ole sellaista. Onkohan sulla nyt jotain asennevammoja toisia tuotemerkkejä kohtaan?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe