Joo, soluasuntoni kämppäkaverit eivät ole mitään hiljaisinta porukkaa.
Asun neljän henkilön solukämpässä ja kaksi niistä on ulkomaalaisia, joilla on ärsyttävä tapa kälättää yöllä enkä juuri sen takia saa juurikaan unta. Seinät ei kestä pienintäkään ääntä vaan melkein kaikki kolina ja kolke kuuluu läpi.
Asuntomme on asunnon taa'immaisena joten omistan kaksi seinää, joiden takana ei asu ketään. Mutta silti äänet häiritsevät, anteeksi vain kun olen herkkä uninen, Olen sanonut näillä kälättäjille kerran että hiljaisuus alkaa 22.00, mutta kälätys saattaa jatkua ihan hyvin 00:00, asun 5km päässä kaupungista ja kuljen pyörällä joten tarvitsen unta. Olen vielä 16 vuotias ja muutenkin ressaan kaikesta turhaan. Olen kotoisin maalta ja olen asunut "kaupungissa " vasta puolisenvuotta.
Olisiko olemassa halpaa ja käytännöllistä mallia korvatulpille yökäyttöön? Ei mitään hyperkallista, mutta unta pitäs saada palloon.
Korvatulpat nukkumiseen
3
471
Vastaukset
- Hilljainen
Mulla on sama homma, pitää olla melko hiljaista että uni tulee. Ja käytän ihan normi korvatulppia jotka sain töistä. En muuten tiedä myydäänkö perusmarketeissa ? Ota selvää, uni on tärkeää.
- korvatulpat netistä
tilaa 3M valmistamat korvatulpat, ovat halpoja ja saat 20 paria
http://www.ebay.com/itm/40-x-3M-EAR-Classic-Foam-Ear-Plugs-FREE-UK-P-P-/230847878967?pt=UK_BOI_ProtectiveGear_RL&hash=item35bf9b1737 - 6666666666666
Hommaa tällainen nukkumista varten:
http://tuotteet.etra.fi/fi/g19722808/howard-leight-sync-kuulosuojain
Jos heittää korvatulpat tuon ja musiikkia ennen nukkumaanmenoa ei huomaa vaikka ulkona riehuis 3 maailmansota. Kännykän tärinällä herää aamulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005