Tosiaankin minulla on vanha läppäri ja se on täynnä kaikkea turhaa roskaa, eilen sain katsokaas uuden latauspiuhan siihen niin voin käyttää taas vuoden tauon jälkeen kyseistä läppäriä mutta tahtoisin resetoida kaikki tiedostot koska läppäri on aikas hidas. mulla ei oo mtn levyä missä ois se win7 asennus mutta kun mulla on pöytätietokone jonka tilasin jimmsiltä pakettikoneena ja mulla olisi tän koneen win7 muistitikulla jonka sain koneen mukana. Kysymykseni tosiaankin on että pystynkö resettaa tuon läppärin kaikki tiedostot käyttöjärjestelmää myöten ja voinko uudelleenasentaa tuon win7 tuolta minun muistitikulta eli pystyykö tuota käyttöjärjestelmää käyttää useassa koneessa vai toimiiko se vain yhdessä?
Vastaukset 5
Kyllä pystyt.
Ja pystyy käyttämään useassa koneessa mutta en suosittele sitä aktivointiongelmien takia.Kyllä pystyy ja jos kyseessä on sama Windows 7:n versio, se myös laillisesti aktivoituu sillä läppärisi pohjassa olevan lisenssitarran avaimella.
- Lataamaan
Läppärit on yleensä merkkikoneita eikä toimi kunnolla perus windowsasennuksella. Lataa myös valmistajan sivuilta ajurit (ainakin verkkokortti) valmiiksi
- tietokoneexperttikö
mites kun tuo läppäri ei tota muistitikkua tunnista kun oon resetoimassa sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7082115Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3641144- 74980
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö159896Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65646- 46634
- 32614
- 88587
- 32580
- 37530