Täällä on useassa viestissä moitittu venäläisten turistien määrää ja käytöstapoja tai pikemminkin niiden puutetta Thaimaan lomakohteissa. onko Khao Lakissa lomailleilla samanlaisia kokemuksia rakkaista naapureistamme?
Täällä koti- Suomessa itselläni pääosin aivan myönteinen käsitys täällä lomailevista venäläisistä.
Venäläiset Khao Lakissa?
9
1417
Vastaukset
- Kyllästynyt heihin
Ehkö huomaat käytöstavat kun aamiaispöydässä viedään muilta suurinpiirtein kädestä ruuat ja huomaat että jonotuksesta ei ole tietoakaan.
Kyllä varmasti myytäisiin hyvin venäläisvapaita hotelleja, itse en enään ikinä halua hotelliin missä itänaapureita. Lentokentällä en jää ihmettelemään kun jonoon ryntää iso ryhmä itänaapureita mun eteen jos se jono vetää paremmin ( tapana on että jokainen jonottaa omassa jonossa ja vinkataan muut siihen jonoon joka vetää parhaiten ) vaan jos ei huomautus auta niin kiilaan heidät. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11283589
Itselleni ei ole koskaan ollut mitään harmia venäläisistä khao lak:ssa, vaikka niitä joitakin olen nähnyt.
Uskon että venäläiset hakeutuvat keskustan isoihin hotelleihin mielellään, niihin sitten isommalla porukalla. Isossa ryhmässä voi olla sitten isommat ongelmat.- Khao lak
Ei täällä niitä näy, liian rauhallinen lomakohde heille. Kerran olen viikon aikana kulunut puhuttavan venäjää. Täältä puuttuu yöelämä ja rannoilta moottoriurheiluvälineet.
- Miä vaan
Viime viikolla Khao Lakissa oli aika paljonkin venäläisiä, lähinnä lapsiperheitä. Varmaankin koska on pieni paikka. Omine porukoineen olivat, eivätkä parveilleet kuten ruotsalaiset ja tanskalaiset. Hyvin rauhallisia ihmisiä!
- 201301
Opas kertoi minulle Phuketissa, ettei venäläisiä edes oteta Khao Lakiin. Jos puhelimessa hotellia varatessa ilmenee olevansa venäläisiä, niin ilmoittavat heti, että hotelli on täynnä. Tiedä sitä, pitääkö paikkansa, mutta ei heitä viime tammikuussa näkynyt lainkaan? Tosin taloudellinen tilanne taitaa pakotta ottamaan kenet tahansa...
- blaablaa1
Opas sanoo ettei oteta, no joo. Money talks, eli varmaan venäläisten raha kelpaa siinä missä muidenkin? Jos varaa netin kautta hotlelin niin tietääkö varauskone että olet venäläinen?
Pikemmin olen valmis uskomaan että KL ei kohteena kiehdo venäläisiä.
- VEHA
Khao Lakissa lomailevat venäläiset ovat yleensä perheitä ja elävät aivan normaalien turistien lailla. Khao Lakista puuttu isojen keskusten ilot, joten Ursukset ja Ursuttaret eivät ole kiinnotuneet tuppukylästä. Phuketin laitoin pannaan juurikin itänaapureidemme paljoudemme ja siihen liittyvän käytöksen vuoksi.
- nietu
Russat kaipaa toimintaa, menopelejä ja rahareikiä missä mällätä, toivottavasti pysyvät isoissa rysissä.
- älkäänalittako
Venäläiset antaa pimppaakin...kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418