Ongelma on Calcissa rivitetyn tekstin tulostaminen, joka ei mahdu soluun. Solua on tarkoituksen takia mahdotonta isontaa niin paljon että kaikki näkyisi, mutta haluaisin tulostuksessa kyseisen tekstin näkyvän. Tekstin saa näkyviin painamalla "nuolta", mutta se ei tulostu
Openoffice Calc rivitetyn tekstin tulostaminen
calculatos
2
403
Vastaukset
- ole hyvä vaan...
klikkaa kerran siihen soluun, sitten hiiren oikealla napilla klikkaus ja valitse muotoile solut.
Kohdassa tasaus on valintaruutu: RIVITÄ AUTOMAATTISESTI, siihen täppä ja paina OK.
Onnistuiko?
Tämän voi tehdä vaikka kerralla koko taulukollekin valitsemalla kaikki solut... - 2020
Ei rivitä solun ulkopuolelle. Eli siis jos on niin pitkä teksti ettei mahdu soluun, koko teksti ei tulostu. Rivin korkeutta ei voi nostaa tarkoituksen takia, vaan teksti pitäisi saada rivittymään seuraavaan alempaan soluun.
On
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512