Pieleen meni

15+3

Tuhosin oikein huolella Fly ussin koneita mutta silti Air Emun osakkeiden arvo vain laskee. Taitaa olla joku bugi minun pelissä. Kuolin kyllä välillä pari kertaa kun tuli liikaa poliiseja perään enkä päässyt karkuun.

Arvaatkaa vaan vituttaako kun tässä pelissä tulee usein kytät perään vaikka ei tekisi yhtään mitään eikä nuo sabotoimistemputkaan toimi ainakaan minulla vaikka jotkut väittää niiden toimivan. Nyt meni kyllä gta boikottiin pitkäksi aikaa.

11

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krhmmhmhph

      Niinpä niin...

      Voipi olla myös, että ko. peli on sinua älykkäämpi, etkä ole perillä vielä kaikesta.

    • ............

      Voipi myös olla kun muistaakseni sulla ei ollu koko boksi netissä että nää on jotain vanhan version bugeja jos et oo päivittänyt kertaakaan?

    • GTA logic

      Hassu juttu. Miten muka mikään lentoyhtiö siitä voisi hyötyä, jos yhtäkkiä tulee helvetinmoinen lentokoneisiin kohdistuva terrorismiaalto ja kukaan ei enää uskalla lentää, lentoyhtiästä viis?

    • 2+9

      Niin, no oikeassa elämässä ei varmaan hyötyisi kilpailevakaan lentoyhtiö toiseen lentoyhtiöön kohdistuvista terrori-iskuista, vaan kaikille lentoyhtiöille tulisi pahat taloudelliset tappiot.

    • XDXDXDXDXDXD

      "tuli liikaa poliiseja perään enkä päässyt karkuun."

      "Nyt meni kyllä gta boikottiin pitkäksi aikaa."

      XD

    • 609_uu

      ''tässä pelissä tulee usein kytät perään vaikka ei tekisi yhtään mitään''
      niin yhyyy poliisit heitti mut putkaa ja seuraa mun puhelinta ja tutkii mun kämpää kokoajan vaikka en en oo tehny mitää yyhyhyhy

      just joo... kyllä ne poliisit on ihan syystä tullu sun perään.

    • 15+3

      No vittu, poliisit jahtaa jotain sivullista roistoa ja kun itse seuraat tilannetta sivusta ilman asetta, niin poliisit alkaakin ampumaan mua. Etkö erota oikeaa elämää ja fiktiota toisistaan, häh?

      • 15+3

        Tai vuorella menet vittuilemaan jollekkin tyypille, niin yhyy, sehän soittaa samantien poliisit mun perääni, perkele!


      • 15+3
        15+3 kirjoitti:

        Tai vuorella menet vittuilemaan jollekkin tyypille, niin yhyy, sehän soittaa samantien poliisit mun perääni, perkele!

        Tai melkein missä tahansa menet vittuilemaan, kenelle tahansa, siis (gta v:ssä). En nyt puhunut oikeasta elämästä. Näytät vaikka keskaria jollekkin ihan random tyypille niin heti pitää soittaa poliisit perään.


      • ap on homo
        15+3 kirjoitti:

        Tai melkein missä tahansa menet vittuilemaan, kenelle tahansa, siis (gta v:ssä). En nyt puhunut oikeasta elämästä. Näytät vaikka keskaria jollekkin ihan random tyypille niin heti pitää soittaa poliisit perään.

        Peli on GTA, vitun hinuri, jos et kestä poliiseja ni älä vittu pelaa


      • npc joka soitti poliisit
        15+3 kirjoitti:

        Tai melkein missä tahansa menet vittuilemaan, kenelle tahansa, siis (gta v:ssä). En nyt puhunut oikeasta elämästä. Näytät vaikka keskaria jollekkin ihan random tyypille niin heti pitää soittaa poliisit perään.

        kunnianloukkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      186
      1839
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      61
      1265
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1033
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      147
      918
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      44
      883
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      77
      741
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe