Tuhosin oikein huolella Fly ussin koneita mutta silti Air Emun osakkeiden arvo vain laskee. Taitaa olla joku bugi minun pelissä. Kuolin kyllä välillä pari kertaa kun tuli liikaa poliiseja perään enkä päässyt karkuun.
Arvaatkaa vaan vituttaako kun tässä pelissä tulee usein kytät perään vaikka ei tekisi yhtään mitään eikä nuo sabotoimistemputkaan toimi ainakaan minulla vaikka jotkut väittää niiden toimivan. Nyt meni kyllä gta boikottiin pitkäksi aikaa.
Pieleen meni
11
116
Vastaukset
- krhmmhmhph
Niinpä niin...
Voipi olla myös, että ko. peli on sinua älykkäämpi, etkä ole perillä vielä kaikesta. - ............
Voipi myös olla kun muistaakseni sulla ei ollu koko boksi netissä että nää on jotain vanhan version bugeja jos et oo päivittänyt kertaakaan?
- GTA logic
Hassu juttu. Miten muka mikään lentoyhtiö siitä voisi hyötyä, jos yhtäkkiä tulee helvetinmoinen lentokoneisiin kohdistuva terrorismiaalto ja kukaan ei enää uskalla lentää, lentoyhtiästä viis?
- 2+9
Niin, no oikeassa elämässä ei varmaan hyötyisi kilpailevakaan lentoyhtiö toiseen lentoyhtiöön kohdistuvista terrori-iskuista, vaan kaikille lentoyhtiöille tulisi pahat taloudelliset tappiot.
- XDXDXDXDXDXD
"tuli liikaa poliiseja perään enkä päässyt karkuun."
"Nyt meni kyllä gta boikottiin pitkäksi aikaa."
XD - 609_uu
''tässä pelissä tulee usein kytät perään vaikka ei tekisi yhtään mitään''
niin yhyyy poliisit heitti mut putkaa ja seuraa mun puhelinta ja tutkii mun kämpää kokoajan vaikka en en oo tehny mitää yyhyhyhy
just joo... kyllä ne poliisit on ihan syystä tullu sun perään. - 15+3
No vittu, poliisit jahtaa jotain sivullista roistoa ja kun itse seuraat tilannetta sivusta ilman asetta, niin poliisit alkaakin ampumaan mua. Etkö erota oikeaa elämää ja fiktiota toisistaan, häh?
- 15+3
Tai vuorella menet vittuilemaan jollekkin tyypille, niin yhyy, sehän soittaa samantien poliisit mun perääni, perkele!
- 15+3
15+3 kirjoitti:
Tai vuorella menet vittuilemaan jollekkin tyypille, niin yhyy, sehän soittaa samantien poliisit mun perääni, perkele!
Tai melkein missä tahansa menet vittuilemaan, kenelle tahansa, siis (gta v:ssä). En nyt puhunut oikeasta elämästä. Näytät vaikka keskaria jollekkin ihan random tyypille niin heti pitää soittaa poliisit perään.
- ap on homo
15+3 kirjoitti:
Tai melkein missä tahansa menet vittuilemaan, kenelle tahansa, siis (gta v:ssä). En nyt puhunut oikeasta elämästä. Näytät vaikka keskaria jollekkin ihan random tyypille niin heti pitää soittaa poliisit perään.
Peli on GTA, vitun hinuri, jos et kestä poliiseja ni älä vittu pelaa
- npc joka soitti poliisit
15+3 kirjoitti:
kunnianloukkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569