2-reikäinen?
mitä maksaa betoninen piipunhattu?
6
1609
Vastaukset
- kkkkkkkkkkk
158,4e
- perusversio
maksaa 2000 ekee tilattuna , 500 itse kullitettuna.
Perus-rosteriversio on tilattuna 700 ekee, itse tehtynä 100 ekee. - kkkkkkkkkkk
perusversio kirjoitti:
maksaa 2000 ekee tilattuna , 500 itse kullitettuna.
Perus-rosteriversio on tilattuna 700 ekee, itse tehtynä 100 ekee.mattapinnalla lähtee piipunhattu robbarista hintaan 798e
siwassa saa pulittaa osittain kullitetusta 985e
kannattaa hakee mun mielest saksasta tuonti piipunhattu. (jobbarit kyl tuokin jos et viitti ite hakee)
- viljo
(koska puolta ei saa ostaa) 10-15 lapiollista sopivaa soraa, toisen noista varastaakin jostain. Muutama harjateräksen pätkä n.0.5 m. pitkä/6mm paksu.
Teet laudasta tornin mittojen mukaan kehikon. Se hattu pitää tulla 6-7 cm ulos ja paksuus n.7-8 cm. Päältä kupera niin että vesi ei mene hormiinpäin.
Lisäksi eristät kattohuopakaistalla, ettei betoni johda kosteutta tiiliin.- muurari II
Täsmennystä neuvoihin:ensiksi kakskakkosesta panta ylätasoon,siihen ympäriinsä tavallista lautaa,stryroksista on helppo tehdä hormien tuke,vaikka kymmensenttisestä,koholleen n.70mm,lauta n.60mm.Kannattaa kiertää 8 mm harjateräksellä 30-40mm:n etäisyydellä laudasta,kun massaa on n.puolet muotissa,toinen rauta ulommasta min.50mm,tulee kestävä.Sementtiä1:3:een soraan,vähän vettä!
- Jykke
Tuohon piipunhattuun menee noin 4 sk. kuivabetonia joko S100/S30(n. 15-20 euroa), ja loput on muottien tekoa. Olis hyvä laittaa vielä pelti suojaamaan sateen pääsyn piippuun esim. Pate piipun suojapellillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047