Riu Don Miguel, Ingles

utelis1

Kiinnostaisi tietää kuuluuko hotellin huoneisiin liikenteen äänet häiritsevästi, onko palvelu ja ruoka hyvää???

12

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoneen sijainti kyllä ratkaisee katumelun osalta.On mahdollista saada huone kahdenkin vilkkaan kadun(Alfereces Prvincionales tai Avenida Tirajana)puolelta joihin äänet kantautuvat enemmän kuin Calle Timplen puoleisiin huoneisiin.Tuttavapriskuntia asui siellä kaksikin,joista toiset kyllästyivät ruokaan melko pian ja taas toisille ruoka maistui hyvinkin,makuasia.Heillä molemmilla oli huoneet altaalle päin joten häiriötä ei ollut.Istuimme iltaa siellä muutaman kerran ja palvelu toimi hienosti.

• Vaihteluvirkistää

Itse kyllästyn puolihoitoon ja aina samassa paikassa syömiseen jo muutamassa päivässä, vaikka olisi 5 tähteä. Kiva käydä eri ravintoloissa. Vaihtelua.

• Rius

Asuimme pari vuotta sitten pääkadun puolella ja kun ikkunat oli kiinni, ei meteli kuulunut. Huoneet oli siistit, Riu tasoa ja ruoka myös ok, vaikka vain kolme ***. Kaikin puolin ok. Oven edestä lähti hotellin bussi Maspiksen rantaan.Suomea ei kuultu, pääasiassa hollantilaisia ja saksalaisia turisteja.

• persum

Hotellissa kylmät betonihuoneet,kolmen tähden hotelli,kylpyhuoneessa muurahaisia,huono ilmastointi,meillä oli matka puolihoidolla siitä huolimatta juomat veloitettiin päivällisen yhteydessä esim. vesi maksoi,ruoka oli hyvää.
      Henkilökunta ystävällistä,en mene toista kertaa,parempi hotelli esim.Prinsess,siistimpi,uudempi.

• Tämä on käytäntö,että puolihoitoon kuuluu vain ruokaa,mitä nyt aamiaisella mehut,joissakin hotelleissa jopa Bloody Maryn tekoainekset (vodkaa myöten),myös me maksoimme iltaruoan juomat.

• Mindoguel

Eikö nimi sano mitään....

• sapiens

miesten hotelli kai..

• persum

Ei ole homohotelli,on pariskuntia suurimmaksi osin saksalaisia,ei lapsia.
      Oltiin vastaanoton lähellä,muuten perimmäisiin huoneisiin kävelymatkaa n.100m.
      Ikkunat takapihalle,jossa tenniskenttä,ei kuulunut liikenteen meteli.

• reissaaja

Todella hyvä hotelli kaikinpuolin. Vahva suositus! :)

• Hyväruoka

Riussa on aina erinomaisset ruuat.Puolihoitohotelli.Lähellä kuuluisaa pannua.Voi kävellä ohitse ja jatkaa matkaa oman hotellin herkkupöytiin.

• Vaihtoehtoall

Monet ottaa all inc.kuparip,ssa. Asuvat lähistöllä tai missälie,sitten taxilla 3-krt päivässä syömään.Paketista voi saada alennustakin,ehkä..näin monet tekevät,tulee edulliseksi loma.

• Onko kyseessä tämä taiteilija Monet,vai konjakin tekijä ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3544
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3044
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2865
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2690
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe