Hyvä hypnologi/hypnoterapeutti Helsingissä

12plus20

Onko sinulla hyvä kokemus jostain tietystä palveluntarjoajasta? Etsin sellaista, joka ei ole ympännyt mystiikkaa touhuun. Kiitos jos osaat suositella jotakuta! Olen aiemmin kokeillut paria pääkaupunkiseudulla huonolla menestyksellä. Haen apua jännitystiloihin, stressiin, sosiaaliseen fobiaan.

33

5742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoituksen sana

      Ja pian tulee siirappimainen kehu jostakin maalikkosuggerista, et on niin hyvä ja ihana.
      Aloittaja tekee hienoa piilomainontaa, jossa kehuu itseään.

      Varokaa näitä maalikkoveijareita. Osaavat huiputuksen taidot.

      • rooliton

        Nimike "suggestoterapeutti" on 2,5-vuotisen suggesto, rentoutus ja hypnoosikoulutuksen käynyt ja loppututkielman tehnyt terapeutti, ei maallikkosuggeri, jota tämän palstan persoonallisuushäiriöiset jahtaavat. Suggestoterapeutti on kolutuksessaan perehtynyt mm. jännittämisen hallintaan ja rentoutumiseen.


    • H:n averi

      Jo vain! S.H. on muuten eräs pisimpään yhtjaksoisesti työskennellyt hypnoosin ammattilainen, pitkälti yli 30-vuotta! Ja tavattoman arvostettu ammattilainen....

    • Huomautus

      Täällä ei saa mainostaa. Olen ilmoittanut ylläpitoon asiasta.

    • Ed. kaveri...

      Asiallisen informaation antaminen on eri asia kuin mainostaminen!

    • Seuraava.....

      Olisiko toinen ääni kellossa, jos kyseessä olisi mainitu jonkun Tieteellisen yhdistyksen henkilön nimi?

    • hopi hopi

      No mainitse nyt sitten joku tiet. puolelta...

    • Joopa joo....

      Jännä juttu muuten, eten tiedä tuon taivaallista Tieteellisen yhdistyksen jäsenten osaamisista. Voi olla vähän niin ja näin. Taitavat keskittyä lähinnä maallikkoliitoissa olevien osaajien mollaamiseen. Olen nähnyt useamman Tieteellisen jäsenen hypnosiryöskentelyä, ja ei perin vakuuta. Ei se pelkkä akateeminen titteli tuo sitä vakuuttavuutta. Vaan se miten lähestytään asiakasta.
      Nimiä en mainitse!

    • 12plus20

      Mielenkiintoista, miten kuumana käy nämä kuppikunnat. Kysyin vaan, että kenestä on hyviä kokemuksia. Ikään kuin, "tunteeko kukaan oikein pätevää sisätautilääkäriä Oulun suuunnalla?" . Eihän siihen voi vastakkaan antamatta nimeä. Minulle olisit tärkeää, että kaveri osaa hypnoositilan luoda ja että on luotettava selväjärkinen. Hypnoosi mp3:lla voi saada itsensä kevyeen hypnoosiin milloin vaan, eli kun maksaa esim. satasen käynnistä, toivoisi saavan hiukan syvemmän tilan ja sitä kautta syvemmän vaikutuksen alitajuntaan.

    • Varoitus ...

      Asia on niin katos, että täällä mainostetaan omia palveluja, vaikka se on kielletty.
      Ensiksi joku (siis suggeri) tekee nimettömän kyselyn hyvästä suggerista ja sitten joku (siis sama suggeri) kehuu jotakin maasta taivaaseen (siis ketjun aloittanutta suggeria)

      Viekas tapa mainostaa itseään. On kuulemma paljon käytetty menetelmä muillakin palstoilla.

      Siis kirjoitan nyt yleisesti. En ota kantaa tämän ketjun tapaukseen.

    • H.n kaveri

      No, ketjun aloittaja teki asiallisen kysymyksen, mihin annoin asiallisen vastauksen.
      Tuo väittämäsi, että teit ylläpidolle ilmoituksaen manonnasta, ei siis tuottanut tulosta:) Sekö sua kaivertaa...?
      Ja kysyjälle, käänny vaan rohkeasti S.H:n puoleen, saat varmasti avun!
      Hän tuskin tietää mitään tästä keskustelusta, kun ei näitä sivuja lue!

    • Eräs toinen

      Ja pitäis uskoa sua. Heh.
      En muuten ole tehnyt ylläpidolle ilmoitusta. Varmaan joku toinen kyllästynyt näihin piilomainoksiin.

      • Piilossa?

        Mitäs piiloa tässä on?

        Mainos mikä mainos, paljonko ketään kiinnostaa?
        oli mainostaja itse tai joku muu. Se riski on aina nettikeskusteluissa. Jos sitä ei tajua, niin on tajunnassa vika.


    • Lopettakaa Jo

      Ylläpito hoi !!!!!!!!!!!! Joku mainostaa täällä !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • J-P......

      Turhaan rääyt On tainnut taas la-ilta virvoittaa kielenkantimet!

    • Hei !!!!!!!!!!!!!!!!

      TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN MAINOSPALSTA HOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • J'B'

      Kuules, täällä puhutaan muutenkin niin paljon paskaa, että kyllä sinne väliin muutama asiallinen mainoskin mahtuu...

      • Sama !!!!

        Säännöt kieltää, että ei saa mainostaa ja muutenkin koko maalikkohypnoosi on pimeää touhua.
        Kun katsos kokemusta on.


    • J.B.

      Millähän muotoa se on sitten sulta pois jos täällä vilahtaa jokunen asiallinen mainos? Ota se ihan informaation kannalta, niin yöunesi ei mene!

    • Et näin ....

      Sil muotoo, kun mainostaja voi olla itse herra suggeri.
      Kattos huijaus menee niin, et ekas kysytään jotakin maan parasta suggeria hoitamaan ties mitä ja sitten sama suggeri vastaa, et se olen minä..heh..

      Helppoa huijaamista, minä taitaa vain joku maalikko...

      Monet ja monet ei huomaa, et nyt heitä huijataan.

    • J.B....

      Mitään huijaamiseen viittaavaa en ole huomannut noissa 2:ssa mainoksessa!

      • Heh heh

        Aha..heh


    • 60-v

      En voi suositella hypnologia joka auttoi minua pääsemään eroon pahoista paniikkikohtauksista koska siitä on jo yli 30 vuotta. En muista enää hänen nimeä.
      Mutta hänen rentoutushoitomuoto ja itsesuggestiot auttoivat todella! Olin ikionnellinen avusta! Lähetteen/yhteydenottotiedot hänelle sain eräältä tunnetulta psykiatrilta.

      • fobioita.kokenut.mies

        Erikoisesti fundamentalistisukovaiset pelkäävät hypnoterapiaa suuresti, uskoen sen olevan saatanasta.
        Kristinuskon pääsanoma kuitenkin perustuu juuri suggestioille. Maailmassa on hyvin paljon hätää ja kriiseissä eläviä ihmisiä.
        Ei Jeesus- tai Muhammedhömppä voi kaikkia auttaa.

        Hypnoterapia auttaa monia ihmisiä lääkkeettömästi purkamalla pahoja traumoja ihmisten mielen- ja fyysistä terveyttä parantavasti.


    • nightexpresstrain

      Ketipinor unilääkkeenä on hyvä tähän tarkoitukseen. Se saa aikaan unen ja valveen välitilan ennen nukahtamista ja voit itse ohjata unta ja tapahtumia ennen sitä ennen kuin nukahdat. ..

    • yllättynyt

      Mistä psykiatria on lähtenyt. Kansanparantajilta. Sillä erolla . Että edellä mainitut tekevät rahaa. Ilman empatiaa jota kansan parantaja ei hyväksy. Siksi käännyin p.k määttäsen puoleen, jolta moni lääkäri on kysynnyt apua sekä käännyttänyt hänen hoitoon. MIETISKELYN AIHE a-studioon

    • Anonyymi

      Kävin ennen koronaa P.K Määttäsen hypnoosi hoidossa, sitä ennen psykiatrin hoidossa kokeilin myös psykoterapiaa, ei mitään apua. Määttäsen luona kävin 12 kertaa sen jälkeen hän antoi kaukoparannusta viellä viisi kertaa. Olen terve jatkan opintojani. Kävi tuuri että löytyi Hypnologi ketä on ollut alall yli 30 vuotta, tuolla alalla löytyy kaiken laisia alottelioita. Viellä kerran kiitos Määttänen.

      • Anonyymi

        Missä tää Määttänen pitää vastaanottoa?Löytyy niin vähän tietoa hänestä?


    • Anonyymi

      Tua kaukoparannus on hyvä asia. Yksikin suggeri kaukoparansi kaikki Helsingin paniikkioireiset kerta laakilla.
      Suositten kaukoparannusta ja verenseisautusta.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe