Mulla on pieni epäilys, että koneellani on keylogger asennettuna niin olisin kysynyt, että saako sieltä salasanat tietoon jotakin kautta vai tuleeko sinne vaan koneella käyty keskustelu? Esim. Puhelimella laitetut fb viestit.. Latasin sen toiselle koneelle ja yritin ettiä tallentaako se salasanat, mutten kummiskaan löytänyt semmosta ominaisuutta. Itse ladattu on windows ja oma käyttökone on apple niin voikos ne sitten erilaisia?
Keylogger apua
Älykääpiö
3
329
Vastaukset
- Älykääpiö
Mindfuck iski eli siis se kone mille itse kyseisen ohjelman latasin oli windows ja se kone millä epäilen sen olevan asennettuna on apple..:D
- McTVe2
Keylogger tarkoittaa ohjelmaa tai laitetta, joka tallentaa näppäinpainallukset. Keyloggerin on tarkoituskin pysyä piilossa.
Virustarkistus ohjelmat voivat havaita Keyloggerin. Esimerkiksi Malwarebytes
http://www.malwarebytes.org/
Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450