Mulla on pieni epäilys, että koneellani on keylogger asennettuna niin olisin kysynyt, että saako sieltä salasanat tietoon jotakin kautta vai tuleeko sinne vaan koneella käyty keskustelu? Esim. Puhelimella laitetut fb viestit.. Latasin sen toiselle koneelle ja yritin ettiä tallentaako se salasanat, mutten kummiskaan löytänyt semmosta ominaisuutta. Itse ladattu on windows ja oma käyttökone on apple niin voikos ne sitten erilaisia?
Keylogger apua
Älykääpiö
3
145
Vastaukset
- Älykääpiö
Mindfuck iski eli siis se kone mille itse kyseisen ohjelman latasin oli windows ja se kone millä epäilen sen olevan asennettuna on apple..:D
- McTVe2
Keylogger tarkoittaa ohjelmaa tai laitetta, joka tallentaa näppäinpainallukset. Keyloggerin on tarkoituskin pysyä piilossa.
Virustarkistus ohjelmat voivat havaita Keyloggerin. Esimerkiksi Malwarebytes
http://www.malwarebytes.org/
Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376