Tulin tässä oikein runoilutuulelle, joten päätin alkaa tekemään tällasta.
Oli kerran sirkus suuri, suolisto nimeltään, ja kaikki kansa tiesi, mitä piti se sisällään. Trollipeikot kauheat, rumat niljakkaat, siilit kovin piikikkäät, ei kannata ärsyttää! Mut tirehtööri sirkuksen, se oli hieno mies, Korppi TM, tietenkin, sen nimen kaikki ties!
Sitä kunnioitti HeKeKee, Hekestanian ruhtinas, ja Siiliökin siileineen, alkoi hymyileen!
Muutti nimen Michemiksi, lähti Keski-Maahan sotimaan, hän temppeliritarit perusti, mikäs sen parempaa!
Soti, riehui, rellesti, hän Tiberius mukanaan, ja Kurpizzakin tuntea sai, jo askeleeet Korpin kannoillaan.
Oli suuri kuningas Citadelin, jossa tornit nousevat korkeuksiin, ja Korppi, suuri valtias oli loistonsa huipuillaan!
Mutta loisto ikuisesti jatkua ei voi, sitä Karman laki vartioi, ja talvipäivänä hämäränä, hyppäsi pahuus pimeästä.
Sillä varas, Anastaja nimeltään, vei nimen Korpilta itseltään, ja valtakunnan itselleen valtasi.
Niin jouti, Tirehtööri Suoliston, valtaistuimeltaan turmiohon, mutta vaikka on kurjuus nyt edessään, tuo ennustus liekin pimeään.
Sillä vaikka on Korppi nyt nimetön, ei tilannne ole lohduton, sillä ei hän ole naakka tai variskaan; hän on Korppi, musta kuin yö!
Ja vaikka on nyt pieni ja multainen, on vielä hänestä nouseva kuningas kultainen!
Noniin, tollaasta paskaa tuli nyt Korpista keksittyä, saatan alkaa tekemään muistakin vakkareista, mutta ei oikein tiedä.
Runo Korpista
17
102
Vastaukset
- entinen korppi™
haista paska läskihomo! ps: mun kamu robin kirjotti ton
- entinen korppi™
↑feikki korppi bustattu↑
T:korppi™(te varmastikin huomasitte tuon ylemmän korpin feikiksi)
:D
Toi oli ihan oikeasti hyvä!- HeKeKee
Oliko oikeesti? Mä ideoin ton 5 minuutissa ja kirjoitin ehkä 3 min.
HeKeKee kirjoitti:
Oliko oikeesti? Mä ideoin ton 5 minuutissa ja kirjoitin ehkä 3 min.
Olet kyllä nopea kirjoittamaan :D
- HeKeKee
kurpizza kirjoitti:
Olet kyllä nopea kirjoittamaan :D
Ois kiva kuulla Korpin mielipide :D
- Tiberius de Auditore
On se aika hieno runo
- ocean-
Mahtava.
- Eräs trotskilainen
Bravo! Bravissimo! Lisää! Älkää edes kysykö, mitä mie teen netissä tähän aikaan yöstä.
Olihan tuo yllättävän hyvä. Tai siis ottaen huommioon sen, että joku sisäänkirjautumaton suolistolainen teki tuon toisesta samanlaisesta. Punainen lankakin tallella ja kaikkea. Ei pilkkaa ketään. Riimitkin toimivat melkein koko ajan.
- Michem De Auditore
kuvasi hyvin roolipelin tapahtumia
Hyvä runo. (en sitten tuon enempää sanottavaa keksinyt...)
10 ;)
Kiitos, kun jaksoit tehdä tuon.- HeKeKee
Kertokaahan, pitäisikö mun tehdä näitä enemmänkin? Tein nyt ensiksi Korpista koska se on tosi värikäs tyyppi.
- Eräs trotskilainen
HeKeKee kirjoitti:
Kertokaahan, pitäisikö mun tehdä näitä enemmänkin? Tein nyt ensiksi Korpista koska se on tosi värikäs tyyppi.
Tee ihmeessä! Sie osaat kirjothaa toisin kuin mie.
- HeKeKee
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Tee ihmeessä! Sie osaat kirjothaa toisin kuin mie.
No tää runo oli oikeestaan pelkkä aivopieru...
HeKeKee kirjoitti:
No tää runo oli oikeestaan pelkkä aivopieru...
Niihän ne kaikki parhaat on. Ei kunnon runoja pitkään ja hartaasti suunnittelemalla tehhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608