Saan esikoisen ja vaatteille/tavaroille olisi siis käyttöä. Laittakaa hyvä kiertämään. Asun Vantaalla
Otetaan vastaan vauvan vaatteita yms.
6
191
Vastaukset
- 56-86 cm
Olisitko halukas ostamaan halvalla, hyväkuntoisia vauvanvaatteita,
toiset aivan käyttämättömiä. Vaatteet löytyvät Korsosta. - sanna3
kumpi on tulossa?
- hävetkää!
Miksi pitää tehdä lapsia jos ei ole varaa ostaa sille edes vaatteita? Mitenkäs sitten tulevaisuudesaa ruuat yms?
Edullisesti ostaminen ei kelpaa, pakko saada ilmaiseksi. Ällöttävää touhua!- kierrätys kunniaan
Itse olin esikoistani odottaessa opiskelija. Mieheni oli myös opiskelija. Tultiin pienellä toimen ja tehtiin kovasti töitä. Opiskelin myös vauvan syntymän jälkeen muutaman vuoden. Meillä ei ollut varaa ostaa mitään suuria uutena. Asuttiin vuokralla ja saatiin käytettyjä vaatteita. Laadulla ja merkillä ei ollut niin väliä, kunhan kaikki oli puhdasta ja lapsi tyytyväinen. Missään vaiheessa en ole laiskotellut, vaan kokoajan on menty elämässä eteenpäin. Nyt ollaan työelämässä ja asuntovelkakin on hankittu, mutta en koe olevani yhtään sen parempi äiti, vaika rahaa onkin enemmän. Ei sitä lasta rahalla kasvateta vaan rakkaudella.
- Marihh
Menvätkö kirpparille myyntiin vai vauvalle? Sitähän ei kukaan voi tietää.
Mutta juurikin kohta vien kirpparille itse vauvan vaatteita. Koska ne eivät juuri mene kaupaksi hinnat on puoli euroa kipale. Joten siis tarvitset rahaa noinn kympin ja pystyt sillä ostamaan tarvittavat vaatteet? Kympin äitiyspakkauksen lisäksi. Ei ole paljoa.
Eli mieluummin mene kirpparille itse valikoimaan kuin pyydä lahjoituksia. - Tutuille vaan
Valitettavasti monet ei halua lahjoittaa vaatteita tuntemattomalle kun ajattelevat, että menevät jollekin kirppari jobbarille jälleenmyyntiin.
Kirpputorilla ja esim. netin kirpputorin tapaisilla on edullisesti vaatteita myynnissä (osa aina tietysti pyytää enemmän). Yksittäisiä ja vaatepaketteja. Varsinkin noissa vaatepaketeissa on usein edulliset hinnat per vaate. Mutta miksi tietysti maksaa, jos saa ihan ilmaiseksi ja vielä tietysti hyväkuntoisia, vähän käytettyjä tai uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612