Otetaan vastaan vauvan vaatteita yms.

Odottava--äiti

Saan esikoisen ja vaatteille/tavaroille olisi siis käyttöä. Laittakaa hyvä kiertämään. Asun Vantaalla

6

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56-86 cm

      Olisitko halukas ostamaan halvalla, hyväkuntoisia vauvanvaatteita,
      toiset aivan käyttämättömiä. Vaatteet löytyvät Korsosta.

    • sanna3

      kumpi on tulossa?

    • hävetkää!

      Miksi pitää tehdä lapsia jos ei ole varaa ostaa sille edes vaatteita? Mitenkäs sitten tulevaisuudesaa ruuat yms?

      Edullisesti ostaminen ei kelpaa, pakko saada ilmaiseksi. Ällöttävää touhua!

      • kierrätys kunniaan

        Itse olin esikoistani odottaessa opiskelija. Mieheni oli myös opiskelija. Tultiin pienellä toimen ja tehtiin kovasti töitä. Opiskelin myös vauvan syntymän jälkeen muutaman vuoden. Meillä ei ollut varaa ostaa mitään suuria uutena. Asuttiin vuokralla ja saatiin käytettyjä vaatteita. Laadulla ja merkillä ei ollut niin väliä, kunhan kaikki oli puhdasta ja lapsi tyytyväinen. Missään vaiheessa en ole laiskotellut, vaan kokoajan on menty elämässä eteenpäin. Nyt ollaan työelämässä ja asuntovelkakin on hankittu, mutta en koe olevani yhtään sen parempi äiti, vaika rahaa onkin enemmän. Ei sitä lasta rahalla kasvateta vaan rakkaudella.


    • Marihh

      Menvätkö kirpparille myyntiin vai vauvalle? Sitähän ei kukaan voi tietää.

      Mutta juurikin kohta vien kirpparille itse vauvan vaatteita. Koska ne eivät juuri mene kaupaksi hinnat on puoli euroa kipale. Joten siis tarvitset rahaa noinn kympin ja pystyt sillä ostamaan tarvittavat vaatteet? Kympin äitiyspakkauksen lisäksi. Ei ole paljoa.

      Eli mieluummin mene kirpparille itse valikoimaan kuin pyydä lahjoituksia.

    • Tutuille vaan

      Valitettavasti monet ei halua lahjoittaa vaatteita tuntemattomalle kun ajattelevat, että menevät jollekin kirppari jobbarille jälleenmyyntiin.

      Kirpputorilla ja esim. netin kirpputorin tapaisilla on edullisesti vaatteita myynnissä (osa aina tietysti pyytää enemmän). Yksittäisiä ja vaatepaketteja. Varsinkin noissa vaatepaketeissa on usein edulliset hinnat per vaate. Mutta miksi tietysti maksaa, jos saa ihan ilmaiseksi ja vielä tietysti hyväkuntoisia, vähän käytettyjä tai uusia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe