Otetaan vastaan vauvan vaatteita yms.

Odottava--äiti

Saan esikoisen ja vaatteille/tavaroille olisi siis käyttöä. Laittakaa hyvä kiertämään. Asun Vantaalla

6

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56-86 cm

Olisitko halukas ostamaan halvalla, hyväkuntoisia vauvanvaatteita,
      toiset aivan käyttämättömiä. Vaatteet löytyvät Korsosta.

• sanna3

kumpi on tulossa?

• hävetkää!

Miksi pitää tehdä lapsia jos ei ole varaa ostaa sille edes vaatteita? Mitenkäs sitten tulevaisuudesaa ruuat yms?

Edullisesti ostaminen ei kelpaa, pakko saada ilmaiseksi. Ällöttävää touhua!

• kierrätys kunniaan

Itse olin esikoistani odottaessa opiskelija. Mieheni oli myös opiskelija. Tultiin pienellä toimen ja tehtiin kovasti töitä. Opiskelin myös vauvan syntymän jälkeen muutaman vuoden. Meillä ei ollut varaa ostaa mitään suuria uutena. Asuttiin vuokralla ja saatiin käytettyjä vaatteita. Laadulla ja merkillä ei ollut niin väliä, kunhan kaikki oli puhdasta ja lapsi tyytyväinen. Missään vaiheessa en ole laiskotellut, vaan kokoajan on menty elämässä eteenpäin. Nyt ollaan työelämässä ja asuntovelkakin on hankittu, mutta en koe olevani yhtään sen parempi äiti, vaika rahaa onkin enemmän. Ei sitä lasta rahalla kasvateta vaan rakkaudella.

• Marihh

Menvätkö kirpparille myyntiin vai vauvalle? Sitähän ei kukaan voi tietää.

Mutta juurikin kohta vien kirpparille itse vauvan vaatteita. Koska ne eivät juuri mene kaupaksi hinnat on puoli euroa kipale. Joten siis tarvitset rahaa noinn kympin ja pystyt sillä ostamaan tarvittavat vaatteet? Kympin äitiyspakkauksen lisäksi. Ei ole paljoa.

Eli mieluummin mene kirpparille itse valikoimaan kuin pyydä lahjoituksia.

• Tutuille vaan

Valitettavasti monet ei halua lahjoittaa vaatteita tuntemattomalle kun ajattelevat, että menevät jollekin kirppari jobbarille jälleenmyyntiin.

Kirpputorilla ja esim. netin kirpputorin tapaisilla on edullisesti vaatteita myynnissä (osa aina tietysti pyytää enemmän). Yksittäisiä ja vaatepaketteja. Varsinkin noissa vaatepaketeissa on usein edulliset hinnat per vaate. Mutta miksi tietysti maksaa, jos saa ihan ilmaiseksi ja vielä tietysti hyväkuntoisia, vähän käytettyjä tai uusia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8908
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2267
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      177
      1368
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1026
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      61
      857
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      837
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      612
    Aihe