Suosituksia kaivataan, edullista majoitusta, mielellään uima-altaalla. Saa olla kauempanakin kun on auto vuokrattu. Kunhan on mukava alue, missä viihtyy useampia päiviä ilman tarvetta liikkua kauemmas.
Edullista majoitusta Miamin seudulta lapsiperheelle?
8
315
Vastaukset
- Floridassa 2013
Me majoituttiin viimeksi Fort Lauderdalen alueella, muistaakseni joku Staybridge Plantation-niminen hotelli. Mitään superedullista mun mielestä sieltä suunnalta ei löydy, varsinkin jos haluaa pienen keittiönurkkauksen, makkarin jne. Toi hotelli taisi maksaa jotain 120e/yö, mutta oli halvimmasta päästä tasoon nähden.
Kannattaa tosiaan katsella reippaasti Miamin ulkopuolelta noita hotelleja ja niiden omia nettisivuja myös. Siellä ajelu ympäriinsähän on helppoa kuin leivän syönti. - yrehrhh
Liian kallois olisi meille tuokin, yritän saada alle tonnilla koko 2vk oleskelun?
Weston on hyvä alue. Lähellä on Ikea, Florida Panthers jäähalli, Saw Grass, Swap Shop. Beach ½ tuntia. Everglades 15 minuuttia.
www.vacationvillageresorts.com/VVR/vacation_village_weston/
Mikä on matkustusajankohtanne? Kesäkuun alussa hinnat näyttää olevat alle 400 euroa viikko/60 neliön lomahuoneisto. Kuulolla olen, jos tarvitsette jeesiä!- fewwgwege
Toihan nyt näyttää aivan mahtavalta paikalta, voiko tosiaan olla noin halpa? Hintoja en löytänyt mistään, vai enkö vaan osannut etsiä? Huhtikuussa ollaan tulossa (tiedän, ollaan myöhässä majoituksen kanssa)
- 987
Tuo on kylla ns. "time share", pitaa olla lomaosake ostettuna. En tieda ottavatko ulkopuolisia ollenkaan mutta kysymallahan se selviaa.
- fewgffewwf
Ok, no ei ehkä ihan osaketta sentään tarvita näin ekalla reissulla :)
- vkgogg
Mä en nyt ihan täysin ymmärrä tätä juttua?
T:aloittaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857