-21 "C pakkasta etelässäkin, Renault palstalla hiljaista

ex.rellumies

Miksiköhän?
Muutamia syitä vanhalle Laguna 2 kuskille tulee väistämättä mieleen.
-Rellukuskit eivät ole päässeet töihin koneidensa ääreen
-Parkkipaikat ovat ruuhkautuneet toisilleen käynnistysapuja tarjoavista rellukuskeista
-Kosan-kaasupullot polttimella on loppu kaupoista, rellujen ovet, takajarrut , käsijarrut, tai konepelti on jäätynyt kiinni ja heinäsirkkaparvien lailla ne ryöstettiin kaupoista pakkasten alettua taas yllättäen.
-Rellun omistajat ovat vielä pikahuolloissa kiirehtimässä auton korjausta
-Kehät ovat ruuhkautuneet hinaus-ja lavettiautoista jotka hakevat relluja sulamaan pakkasesta.
-HKL joutuu lisäämään bussivuoroja triplaantuneen asiakasmäärän takia.

Maahantuojalta loppui kärsivällisyys Lagunan maahantuontiin, koskahan muutkin saadaan tuontikiellon pariin?

9

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha rellu kuski:)

Ootko oikeasti noin lapsellinen vai esitätkö vain? Täällä on hiljaista sen takia, kun koulut on loppuneet perjantaiseen tapaan vähän aikaisemmin, eikä kossit pääse enää tietokoneelle. Vai luuletko tosissasi että ne oikeat Rellu-kuskit täällä provoilee päivästä toiseen.

Miksi itse olet täällä? Onko se sun takaisinkutsuista tunnettu japanilaiskippo ruuvien kiristyksessä vai onko katsastushuollon aika?

• laskuri päällä

Nyt se selvisi, täällä on 3 kpl rellun puolustajia jotka eri nimimerkeillä taistelevat tuulimyllyjä eli faktoja vastaan.
      Aika heikosti menee...

• khhkgikgit88

Mitähän sä oikein höpötät? Ainakaan ei tullut vielä vastausta että miksi aloittaja nuohoaa täällä. Ja olihan tuossa pari muutakin kysymystä, joihin vielä vastauksia odotellaan...

• ex.rellumies

Laitoin java-skriptin tänne ja siihen laskurin ,joka tsekkaa kirjoittajien koneiden ip-numerot summaa ne ja kertoo minulle montako tarttui täkyyn eli vieraili tällä sivulla niin, että vastasi ainakin kolmen merkin verran aloitusviestiin.

Sitä minä täällä palstalla kartoitin, toimittajan pyynnöstä.

Nykyään ei enään viitsi ranskanrapealla ajaa kun on varaa jo oikeaaan autoonkin joka ei makaa kokoaikaa huollossa tai tienposkessa.

• kerro muillekin

Mikä se sun oikea autosi on? Silti Rellut näköjään kiinnostaa.

Tiesitkö muuten että nykyään puhutaan rapeista japanilaisista, ei suinkaan ranskalaisista...

• I Nsinööri

Miten luulet näkeväs muiden ip-numerot heh heh? Vai ootko joku hakkeri? Ja et oo vieläkään kertonut, mikä sun oikea autos on

• voi reppanaa

No mikä on? Miksi ei vastausta tule? Taisi isukki takavarikoida tietokoneen

• 16+17

Minun vm 2001 relluni ei pistä pahaksikaan pakkasesta. Työkaverin samanikäinen Yaris lähti niin kankeasti ja voitonhuutojen kera käyntiin, kun relluni pärähti kuin palmun alta.

• lakuna01

mulla kakkosautona tollanen Laguna 1,6 vm 2001. Kylmä tai kuuma niin aina lähtee käyntiin. Oman kokemuksen mukaan huonoimpia pakkaskäynnistyjiä on japanilaiset dieselit. Tokihan nuo puristussytytteiset on yleisestikin huonompia käynnistyjiä mutta japsit on olleet kaikkein surkeimpia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      297
      1353
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe