Miksiköhän?
Muutamia syitä vanhalle Laguna 2 kuskille tulee väistämättä mieleen.
-Rellukuskit eivät ole päässeet töihin koneidensa ääreen
-Parkkipaikat ovat ruuhkautuneet toisilleen käynnistysapuja tarjoavista rellukuskeista
-Kosan-kaasupullot polttimella on loppu kaupoista, rellujen ovet, takajarrut , käsijarrut, tai konepelti on jäätynyt kiinni ja heinäsirkkaparvien lailla ne ryöstettiin kaupoista pakkasten alettua taas yllättäen.
-Rellun omistajat ovat vielä pikahuolloissa kiirehtimässä auton korjausta
-Kehät ovat ruuhkautuneet hinaus-ja lavettiautoista jotka hakevat relluja sulamaan pakkasesta.
-HKL joutuu lisäämään bussivuoroja triplaantuneen asiakasmäärän takia.
Maahantuojalta loppui kärsivällisyys Lagunan maahantuontiin, koskahan muutkin saadaan tuontikiellon pariin?
-21 "C pakkasta etelässäkin, Renault palstalla hiljaista
9
219
Vastaukset
- vanha rellu kuski:)
Ootko oikeasti noin lapsellinen vai esitätkö vain? Täällä on hiljaista sen takia, kun koulut on loppuneet perjantaiseen tapaan vähän aikaisemmin, eikä kossit pääse enää tietokoneelle. Vai luuletko tosissasi että ne oikeat Rellu-kuskit täällä provoilee päivästä toiseen.
Miksi itse olet täällä? Onko se sun takaisinkutsuista tunnettu japanilaiskippo ruuvien kiristyksessä vai onko katsastushuollon aika? - laskuri päällä
Nyt se selvisi, täällä on 3 kpl rellun puolustajia jotka eri nimimerkeillä taistelevat tuulimyllyjä eli faktoja vastaan.
Aika heikosti menee...- khhkgikgit88
Mitähän sä oikein höpötät? Ainakaan ei tullut vielä vastausta että miksi aloittaja nuohoaa täällä. Ja olihan tuossa pari muutakin kysymystä, joihin vielä vastauksia odotellaan...
- ex.rellumies
Laitoin java-skriptin tänne ja siihen laskurin ,joka tsekkaa kirjoittajien koneiden ip-numerot summaa ne ja kertoo minulle montako tarttui täkyyn eli vieraili tällä sivulla niin, että vastasi ainakin kolmen merkin verran aloitusviestiin.
Sitä minä täällä palstalla kartoitin, toimittajan pyynnöstä.
Nykyään ei enään viitsi ranskanrapealla ajaa kun on varaa jo oikeaaan autoonkin joka ei makaa kokoaikaa huollossa tai tienposkessa.- kerro muillekin
Mikä se sun oikea autosi on? Silti Rellut näköjään kiinnostaa.
Tiesitkö muuten että nykyään puhutaan rapeista japanilaisista, ei suinkaan ranskalaisista... - I Nsinööri
Miten luulet näkeväs muiden ip-numerot heh heh? Vai ootko joku hakkeri? Ja et oo vieläkään kertonut, mikä sun oikea autos on
- voi reppanaa
No mikä on? Miksi ei vastausta tule? Taisi isukki takavarikoida tietokoneen
- 16+17
Minun vm 2001 relluni ei pistä pahaksikaan pakkasesta. Työkaverin samanikäinen Yaris lähti niin kankeasti ja voitonhuutojen kera käyntiin, kun relluni pärähti kuin palmun alta.
- lakuna01
mulla kakkosautona tollanen Laguna 1,6 vm 2001. Kylmä tai kuuma niin aina lähtee käyntiin. Oman kokemuksen mukaan huonoimpia pakkaskäynnistyjiä on japanilaiset dieselit. Tokihan nuo puristussytytteiset on yleisestikin huonompia käynnistyjiä mutta japsit on olleet kaikkein surkeimpia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819