tuossa ku ostin äsken hussen ja mittaristossa vilkkuu semmotteen kaunis valo ja lukee ecu1. luin jostai sivulta et jos ecu 1 ni sillon pyörän ecu sammutta ite ihtesä.
tps anturi ohitettu vastuksella ja pumpun liittimessä ei ole mitään. vastuksia kokeilin 20-100ohm motot.netin ohjeen mukaan muttei auttanut mitään. uudella ecu boxilla kokeiltu eikä silloinkaan. oilisin apua vailla että ens kesänä pääsis baanalle eikä tarviisi huolehtia siitä että pyörä sammuu esim liikennevaloissa.
husqvarna sm -08 E.C.U
HusseBrod
4
5554
Vastaukset
- husQkuski
saitko toimimaan ? mitä teit? mul tekee 09 husse nyt ihan samaa mut en viiti ostaa uutta ecua vaan kokeillakseni ja toi ecu 1 alkaa syömään ku öljypumpun ostin uuden jo turhaan :/
- husqmies
mikä vika kun näyttää ecu2 ja sitten sammuu. käyntiin lähtee uudestaan kun käyttää virrat pois virta-avaimesta. myös mittariston taustavalo ei valaise kuin alussa kun virrat kääntää päälle?
- Leipurihiiva666
Onks kukaa löytäny syytä? Itellä tekee samaa
- hussesanokilikoli
Mulla on wre -08 ja ei anna kipinää onko vika E.C.U:ussa vai missä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889