tuossa ku ostin äsken hussen ja mittaristossa vilkkuu semmotteen kaunis valo ja lukee ecu1. luin jostai sivulta et jos ecu 1 ni sillon pyörän ecu sammutta ite ihtesä.
tps anturi ohitettu vastuksella ja pumpun liittimessä ei ole mitään. vastuksia kokeilin 20-100ohm motot.netin ohjeen mukaan muttei auttanut mitään. uudella ecu boxilla kokeiltu eikä silloinkaan. oilisin apua vailla että ens kesänä pääsis baanalle eikä tarviisi huolehtia siitä että pyörä sammuu esim liikennevaloissa.
husqvarna sm -08 E.C.U
HusseBrod
4
5481
Vastaukset
- husQkuski
saitko toimimaan ? mitä teit? mul tekee 09 husse nyt ihan samaa mut en viiti ostaa uutta ecua vaan kokeillakseni ja toi ecu 1 alkaa syömään ku öljypumpun ostin uuden jo turhaan :/
- husqmies
mikä vika kun näyttää ecu2 ja sitten sammuu. käyntiin lähtee uudestaan kun käyttää virrat pois virta-avaimesta. myös mittariston taustavalo ei valaise kuin alussa kun virrat kääntää päälle?
- Leipurihiiva666
Onks kukaa löytäny syytä? Itellä tekee samaa
- hussesanokilikoli
Mulla on wre -08 ja ei anna kipinää onko vika E.C.U:ussa vai missä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740