Näkemiin vaan muru tv-sarja

jp.

Oli muuten aika hyvä tyo tv -sarja 80- luvulla englantilaisten raksatyöläisten arjesta Saksassa. Se ensimmäinen kausi oli paras. Muut eivät niinkään hyviä.

4

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli fiktiota liikaa

      "Oli muuten aika hyvä tyo tv -sarja 80- luvulla englantilaisten raksatyöläisten arjesta."

      Joo, olihan se muuten ihan jees, mutta rakennusalan matkatyömiehenä huvitti suuresti se niiden miesten tasokas vapaa-ajan vietto.

      Ne asumisolot vieri viereen ahdettuine sänkyineen olivat omakohtaisesti tuttua, mutta sitten mentiin metsään:Jostakin ne siellä parakkiasumusten ahtaudessa vaan tempaisivat kiiltonahkakengät jalkaan, puvut päälleen, puhtailla kauluspaidoilla ja solmioilla täydennettyinä, ja ilmaantuivat tukat pöyheiksi tupeerattuina ravintolaan iltaa viettämään. Eipä taida käytännössä onnistua Saksankaan rakennustyömailla.

      Entäs sitten ne työmaaolot! Siellähän työnjohdon parakkien tienoilla työskenteli jatkuvasti sievän näköisiä nuoria sihteerinaisia. Jokainen oikea rakennusmies tietää, ettei rakennustyömailla näe juuri koskaan kiinnostavan näköisiä naisia, tai paremminkin, ei naisia ensinkään.

    • Oikea rakennusnainen

      No aika useinhan noissa TV-ohjelmissa on tuota fiktiota, ei ne oikeet agentitkaan oikeesti missään avaruudessa taistele.
      Mutta kyllä meitä naisiakin näkee rakennustyömaalla ja vieläpä näyttäs olevan kiinnostusta useillakin rakennusmiehillä ;-)

      • Oli fiktiota liikaa

        "Mutta kyllä meitä naisiakin näkee rakennustyömaalla ja ..."

        Joo. olen minäkin rakennuksilla naisia nähnyt ja urani aikana peräti yhden kiinnostavan näköisen sellaisen.

        Mutta sinunkin puolesta toivon, ettet ainakaan siihen osioon, jossa kerroin rakennusalan matkatyömiesten oloista, joudu näkemyksellesi tukea ainakaan käytännön tasolta hankkimaan.

        Se "Näkemiin vaan muru" sarjassa esitetty kuvaus rakennusmiesten yhteismajoituksen oloista ja vapaa-ajan vietosta oli nimittäin fiktion lisäksi myös lähes täydellistä romantisointia.


    • Anonyymi

      tykkäsin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe