hei kaikki
mun toisessa työpaikassani, jossa käyn vain to koko päivän (kello 09:00-13:00) ja pe vain aamulla palaverissa, siellä on eräs vahtaaja. Se hiihoo on kytännyt mua jo ainakin vuoden, pari.....ohjaajat sano mulle jokin aika sitten, kun huomau
-tin asiasta heille, et sille on kyllä sanottu, et ei saa vahata, mut sana ei tunnu menevän koskaan perille. Luin juuri jostakin, että juuri tämmöinen kyttääminen ja vahtaaminen yms on julistettu rikoksiksi tän vuoden alusta......pitäisköhän uha
-ta sitä, et teen rikosilmoituksen, jos et lopeta tuota hävytöntä kyttäämistä NYT !!!! pitää sanoa ohjaajillekin, että se on julistettu tän vuoden alusta rikokseksi toi kyt
-tääminen. Mä en vissiin pääse siitä vahtaajasta koskaan eroon.....ja kesaäisin sillä on tapana olla myös ulkona kyttäämässä mua, josko satun menemään ulos asunnostani kauppaan yms... en enää uskalla mennä ulos, kun pelkään sitä vah
-taajaa yli kaiken......sain selville, et se on ihastunu muhun, mut mä EN TODEL- LAKAAN SIIHEN LÄSKIIN !!!! HYI !! sen vahtaamiset alkaa jo muistuttaan jotakin
hullua kyttääjää ! Kertokaa ihmiset, miten päääsisin siitä läskistä eroon lopulli- sesti ? en vaihda työpaikkaa, se saa luvan mennä matkoihinsa vahtaamaan mui
-ta ihan, kuin mä olisin ainoo nainen siellä, vaikka on siellä muitakin naisia ! Kyt-
täis niitä jo !!
hullu kyttääjä töissä.....
0
186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708