hei kaikki
mun toisessa työpaikassani, jossa käyn vain to koko päivän (kello 09:00-13:00) ja pe vain aamulla palaverissa, siellä on eräs vahtaaja. Se hiihoo on kytännyt mua jo ainakin vuoden, pari.....ohjaajat sano mulle jokin aika sitten, kun huomau
-tin asiasta heille, et sille on kyllä sanottu, et ei saa vahata, mut sana ei tunnu menevän koskaan perille. Luin juuri jostakin, että juuri tämmöinen kyttääminen ja vahtaaminen yms on julistettu rikoksiksi tän vuoden alusta......pitäisköhän uha
-ta sitä, et teen rikosilmoituksen, jos et lopeta tuota hävytöntä kyttäämistä NYT !!!! pitää sanoa ohjaajillekin, että se on julistettu tän vuoden alusta rikokseksi toi kyt
-tääminen. Mä en vissiin pääse siitä vahtaajasta koskaan eroon.....ja kesaäisin sillä on tapana olla myös ulkona kyttäämässä mua, josko satun menemään ulos asunnostani kauppaan yms... en enää uskalla mennä ulos, kun pelkään sitä vah
-taajaa yli kaiken......sain selville, et se on ihastunu muhun, mut mä EN TODEL- LAKAAN SIIHEN LÄSKIIN !!!! HYI !! sen vahtaamiset alkaa jo muistuttaan jotakin
hullua kyttääjää ! Kertokaa ihmiset, miten päääsisin siitä läskistä eroon lopulli- sesti ? en vaihda työpaikkaa, se saa luvan mennä matkoihinsa vahtaamaan mui
-ta ihan, kuin mä olisin ainoo nainen siellä, vaikka on siellä muitakin naisia ! Kyt-
täis niitä jo !!
hullu kyttääjä töissä.....
0
202
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629