hei kaikki
mun toisessa työpaikassani, jossa käyn vain to koko päivän (kello 09:00-13:00) ja pe vain aamulla palaverissa, siellä on eräs vahtaaja. Se hiihoo on kytännyt mua jo ainakin vuoden, pari.....ohjaajat sano mulle jokin aika sitten, kun huomau
-tin asiasta heille, et sille on kyllä sanottu, et ei saa vahata, mut sana ei tunnu menevän koskaan perille. Luin juuri jostakin, että juuri tämmöinen kyttääminen ja vahtaaminen yms on julistettu rikoksiksi tän vuoden alusta......pitäisköhän uha
-ta sitä, et teen rikosilmoituksen, jos et lopeta tuota hävytöntä kyttäämistä NYT !!!! pitää sanoa ohjaajillekin, että se on julistettu tän vuoden alusta rikokseksi toi kyt
-tääminen. Mä en vissiin pääse siitä vahtaajasta koskaan eroon.....ja kesaäisin sillä on tapana olla myös ulkona kyttäämässä mua, josko satun menemään ulos asunnostani kauppaan yms... en enää uskalla mennä ulos, kun pelkään sitä vah
-taajaa yli kaiken......sain selville, et se on ihastunu muhun, mut mä EN TODEL- LAKAAN SIIHEN LÄSKIIN !!!! HYI !! sen vahtaamiset alkaa jo muistuttaan jotakin
hullua kyttääjää ! Kertokaa ihmiset, miten päääsisin siitä läskistä eroon lopulli- sesti ? en vaihda työpaikkaa, se saa luvan mennä matkoihinsa vahtaamaan mui
-ta ihan, kuin mä olisin ainoo nainen siellä, vaikka on siellä muitakin naisia ! Kyt-
täis niitä jo !!
hullu kyttääjä töissä.....
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038