hei kaikki
mun toisessa työpaikassani, jossa käyn vain to koko päivän (kello 09:00-13:00) ja pe vain aamulla palaverissa, siellä on eräs vahtaaja. Se hiihoo on kytännyt mua jo ainakin vuoden, pari.....ohjaajat sano mulle jokin aika sitten, kun huomau
-tin asiasta heille, et sille on kyllä sanottu, et ei saa vahata, mut sana ei tunnu menevän koskaan perille. Luin juuri jostakin, että juuri tämmöinen kyttääminen ja vahtaaminen yms on julistettu rikoksiksi tän vuoden alusta......pitäisköhän uha
-ta sitä, et teen rikosilmoituksen, jos et lopeta tuota hävytöntä kyttäämistä NYT !!!! pitää sanoa ohjaajillekin, että se on julistettu tän vuoden alusta rikokseksi toi kyt
-tääminen. Mä en vissiin pääse siitä vahtaajasta koskaan eroon.....ja kesaäisin sillä on tapana olla myös ulkona kyttäämässä mua, josko satun menemään ulos asunnostani kauppaan yms... en enää uskalla mennä ulos, kun pelkään sitä vah
-taajaa yli kaiken......sain selville, et se on ihastunu muhun, mut mä EN TODEL- LAKAAN SIIHEN LÄSKIIN !!!! HYI !! sen vahtaamiset alkaa jo muistuttaan jotakin
hullua kyttääjää ! Kertokaa ihmiset, miten päääsisin siitä läskistä eroon lopulli- sesti ? en vaihda työpaikkaa, se saa luvan mennä matkoihinsa vahtaamaan mui
-ta ihan, kuin mä olisin ainoo nainen siellä, vaikka on siellä muitakin naisia ! Kyt-
täis niitä jo !!
hullu kyttääjä töissä.....
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772