Tällaisen kuvan näin, mutta ohjeesta ei tietoakaan. Olen yrittänyt monta päivää löytää.
http://bit.ly/1hTToLK
Kun saisi ohjeen siihen itse tähteen, niin voisi kiinnittää siihen sitten omanlaiset koristelut.
Erilainen virkattu tähti, mistä ohje?
19
1270
Vastaukset
- Etsivä löytää
Eihän sen nyt tarvitse olla prikulleen tuollainen sen virkatun tähden. Variaatioita on varmaan sadoittain. Kannattaa käväistä kirjastossa ja siellä selata kirjoja sekä lehtiä. Uskon, että tarkoitukseesi löytyy sopiva.
- ap.
Joo ajatella, että olen tajunnut tuon ihan itsekin ja katsellut kymmenittäin eri tähtiä ja ohjeita. Kunhan nyt vain olisin mielelläni lukenut ohjeen juuri tuonkaltaiseen tähteen, koska se olisi minusta niin kaunis.
- Ajatella,
ap. kirjoitti:
Joo ajatella, että olen tajunnut tuon ihan itsekin ja katsellut kymmenittäin eri tähtiä ja ohjeita. Kunhan nyt vain olisin mielelläni lukenut ohjeen juuri tuonkaltaiseen tähteen, koska se olisi minusta niin kaunis.
että kun vastaa noin tylysti, niin voipi olla että auttamishaluisia ei enää löydykään.
Lykkyä tykö etsintäänsi! - ihmetyttää
Ajatella, kirjoitti:
että kun vastaa noin tylysti, niin voipi olla että auttamishaluisia ei enää löydykään.
Lykkyä tykö etsintäänsi!Mitähän tylyä tuossa vastauksessa oli?
- ap.
Kokeilenpa vielä kerran, jospa onnistaisi ja joku tunnistaa tähden ja tietää vielä, mistä ohjeen voisi löytää!
- kätevä käsi
No kuule, teeppä niinkuin minä...kopsaa kuva ja suurenna, kyllä siitä hyvin "jyvälle" pääsee miten on virkattu.
- *Milla*
Hei! Ehdotan samaa kuin aikaisemmilla nimimerkeillä esiintyneet ovat jo ehdottaneet. Vanhoista virkkauskirjoista, joita löytää esimerkiksi kirjastoista, voisi löytyä vastaava tähti. Itse paljon virkanneena voin kertoa kokemuksesta, että malleja on todella runsaasti. Jos pystyt kuvan suurentamaan, niin näet siitä tarkalleen miten tähti on tehty, kavennukset, lisäykset, kaikki.
- kultalangalla
minusta tämä tähti näyttää neulotulta. meinaan, jos googlaa niin kannattaa hakea neulottua tähteä. voi itsekin kokeilla, aloitus keskeltä ja sitten lisäyksiä ja sakarat langankierrolla. taidanpa kokeilla.
- neuloja3
"jos googlaa niin kannattaa hakea neulottua tähteä"
Niin se näyttääkin todella enemmän neulotulta kuin virkatulta, hyvin huomattu! Muut eivät olekaan puuttuneet tähän yksityiskohtaan. - paljon virkkaava
neuloja3 kirjoitti:
"jos googlaa niin kannattaa hakea neulottua tähteä"
Niin se näyttääkin todella enemmän neulotulta kuin virkatulta, hyvin huomattu! Muut eivät olekaan puuttuneet tähän yksityiskohtaan.tuo kuvan tähti on kylläkin virkattu, selviää hyvin kuvasta kun suurentaa sen.
Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin. - eikösjoo
paljon virkkaava kirjoitti:
tuo kuvan tähti on kylläkin virkattu, selviää hyvin kuvasta kun suurentaa sen.
Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.Jos olet juuri tuollaisia tehnyt, niin kai voisit aloittajalle antaa ohjeen...
- KIITOS KIITOS
Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.Voi hienoa, voitkin varmaan antaa ohjeen tai linkin ohjeeseen? Näin kesällä olisi ihana virkata noita vaikka riippumatossa.
- jospa tekis
Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.nimim "paljon virkkaava" voisitko laittaa tähän tuon tähden ohjeen kiitos!
- virkkaava ja neulova
Kyllä tuo minusta suurennettunakin virkatulta näyttää.
- bibelot
katsoppa tuo linkki:
http://www.pinterest.com/haekelnerd/häkeln-schneeflocken-sterne/
jos sieltä löytyis jotain vastaavaa.
Pinterestissä kannattaa kokeilla eri hakusanoja eri kielillä.- punaisethelmet
Ihana tuo pinterestillä oleva lumihiutale jossa on punaiset helmet. Miten se on tehty? En löytänyt heidän sivuiltaan ohjetta. Olisiko joku viisaampi ja löytäisi sen ohjeen :) ?
- Liekeissä, virkkaaja
Tuhannet kiiokset sinulle ihana ihminen, joka annoit linkin ja vinkin pinteresteihin. Nyt kyllä alkoi raksuttaa tuhat ja yksi idea päässä. Kiitos, kiitos ja kiitos. Ihania helppoja malleja ja niin paljon. Wau ja WouW!
- hitsinhitsi
Lumihiutaleet on kanssa hienoja, mutta niissähän on kuusi kärkeä eikä viisi niin kuin tähdessä.
- tähti_on_syttynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874