Erilainen virkattu tähti, mistä ohje?

Apua!

Tällaisen kuvan näin, mutta ohjeesta ei tietoakaan. Olen yrittänyt monta päivää löytää.

http://bit.ly/1hTToLK

Kun saisi ohjeen siihen itse tähteen, niin voisi kiinnittää siihen sitten omanlaiset koristelut.

19

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsivä löytää

      Eihän sen nyt tarvitse olla prikulleen tuollainen sen virkatun tähden. Variaatioita on varmaan sadoittain. Kannattaa käväistä kirjastossa ja siellä selata kirjoja sekä lehtiä. Uskon, että tarkoitukseesi löytyy sopiva.

      • ap.

        Joo ajatella, että olen tajunnut tuon ihan itsekin ja katsellut kymmenittäin eri tähtiä ja ohjeita. Kunhan nyt vain olisin mielelläni lukenut ohjeen juuri tuonkaltaiseen tähteen, koska se olisi minusta niin kaunis.


      • Ajatella,
        ap. kirjoitti:

        Joo ajatella, että olen tajunnut tuon ihan itsekin ja katsellut kymmenittäin eri tähtiä ja ohjeita. Kunhan nyt vain olisin mielelläni lukenut ohjeen juuri tuonkaltaiseen tähteen, koska se olisi minusta niin kaunis.

        että kun vastaa noin tylysti, niin voipi olla että auttamishaluisia ei enää löydykään.

        Lykkyä tykö etsintäänsi!


      • ihmetyttää
        Ajatella, kirjoitti:

        että kun vastaa noin tylysti, niin voipi olla että auttamishaluisia ei enää löydykään.

        Lykkyä tykö etsintäänsi!

        Mitähän tylyä tuossa vastauksessa oli?


    • ap.

      Kokeilenpa vielä kerran, jospa onnistaisi ja joku tunnistaa tähden ja tietää vielä, mistä ohjeen voisi löytää!

      • kätevä käsi

        No kuule, teeppä niinkuin minä...kopsaa kuva ja suurenna, kyllä siitä hyvin "jyvälle" pääsee miten on virkattu.


    • *Milla*

      Hei! Ehdotan samaa kuin aikaisemmilla nimimerkeillä esiintyneet ovat jo ehdottaneet. Vanhoista virkkauskirjoista, joita löytää esimerkiksi kirjastoista, voisi löytyä vastaava tähti. Itse paljon virkanneena voin kertoa kokemuksesta, että malleja on todella runsaasti. Jos pystyt kuvan suurentamaan, niin näet siitä tarkalleen miten tähti on tehty, kavennukset, lisäykset, kaikki.

    • kultalangalla

      minusta tämä tähti näyttää neulotulta. meinaan, jos googlaa niin kannattaa hakea neulottua tähteä. voi itsekin kokeilla, aloitus keskeltä ja sitten lisäyksiä ja sakarat langankierrolla. taidanpa kokeilla.

      • neuloja3

        "jos googlaa niin kannattaa hakea neulottua tähteä"

        Niin se näyttääkin todella enemmän neulotulta kuin virkatulta, hyvin huomattu! Muut eivät olekaan puuttuneet tähän yksityiskohtaan.


      • paljon virkkaava
        neuloja3 kirjoitti:

        "jos googlaa niin kannattaa hakea neulottua tähteä"

        Niin se näyttääkin todella enemmän neulotulta kuin virkatulta, hyvin huomattu! Muut eivät olekaan puuttuneet tähän yksityiskohtaan.

        tuo kuvan tähti on kylläkin virkattu, selviää hyvin kuvasta kun suurentaa sen.
        Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.


      • eikösjoo
        paljon virkkaava kirjoitti:

        tuo kuvan tähti on kylläkin virkattu, selviää hyvin kuvasta kun suurentaa sen.
        Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.

        Jos olet juuri tuollaisia tehnyt, niin kai voisit aloittajalle antaa ohjeen...


      • KIITOS KIITOS
        paljon virkkaava kirjoitti:

        tuo kuvan tähti on kylläkin virkattu, selviää hyvin kuvasta kun suurentaa sen.
        Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.

        Voi hienoa, voitkin varmaan antaa ohjeen tai linkin ohjeeseen? Näin kesällä olisi ihana virkata noita vaikka riippumatossa.


      • jospa tekis
        paljon virkkaava kirjoitti:

        tuo kuvan tähti on kylläkin virkattu, selviää hyvin kuvasta kun suurentaa sen.
        Muutaman tuollaisen olen jo virkannutkin.

        nimim "paljon virkkaava" voisitko laittaa tähän tuon tähden ohjeen kiitos!


    • virkkaava ja neulova

      Kyllä tuo minusta suurennettunakin virkatulta näyttää.

    • bibelot

      katsoppa tuo linkki:

      http://www.pinterest.com/haekelnerd/häkeln-schneeflocken-sterne/

      jos sieltä löytyis jotain vastaavaa.

      Pinterestissä kannattaa kokeilla eri hakusanoja eri kielillä.

      • punaisethelmet

        Ihana tuo pinterestillä oleva lumihiutale jossa on punaiset helmet. Miten se on tehty? En löytänyt heidän sivuiltaan ohjetta. Olisiko joku viisaampi ja löytäisi sen ohjeen :) ?


      • Liekeissä, virkkaaja

        Tuhannet kiiokset sinulle ihana ihminen, joka annoit linkin ja vinkin pinteresteihin. Nyt kyllä alkoi raksuttaa tuhat ja yksi idea päässä. Kiitos, kiitos ja kiitos. Ihania helppoja malleja ja niin paljon. Wau ja WouW!


    • hitsinhitsi

      Lumihiutaleet on kanssa hienoja, mutta niissähän on kuusi kärkeä eikä viisi niin kuin tähdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe