Kohtaamisia

hhei20

Oli lämmin kesäpäivä kun kävelen vanhalla kouluni pihalla,sen ympäristö näyttää muuttuneen.
Astelen pihaa katsellen ja samalla mieleeni muistuvat vanhat kouluajat jotka vietin täällä.
Yhtäkkiä tunsin kuinka jonkun miehen käsi kosketti olkapäätäni hellästi ja käännyin ympäri
katsomaan taakseni.

Muistin tuon miehen joka oli kouluaikana nuori poika,hänestä oli tullut
komea mies vuosien aikana, enkä meinannut uskoa silmiäni kun näin hänet edessäni.
Joten päätin tervehtiä häntä ja ojensin käteni käteltäväksi, hänkin tervehtii ja ojentaa
kätensä käteltäväksi mutta hivuttautuu lähemmäksi minua ja halaa varoittamatta.

Juttelemme menneitä,nuoruuden kouluajoista ja nauramme sekä samalla kävelemme yhdessä
kohti koulumme luokkakokoushuonetta.
Astuin sisään huoneeseen ja kaikki, ihan kaikki olivat muuttuneet: se tila missä olimme
(kouluaikojen liikuntasali), entiset luokkatoverit sekä opettajat.

Käymme hakemassa boolia ja taustalla soi jotain menevää dance musaa,juon boolin,tarraudun
miehen hihasta kiinni ja rahaan hänet tanssimaan kanssani.
Lähestyn rohkeasti lähemmäs mieheen,painaudun häneen kiinni ja liikutan lantiotani musiikin
tahtiin.
Huomasin hänen vähän punastuvan tanssiessamme muttei se hänen tanssimenoaan haitannut,
huomasin kuinka hänellä pullotti housun etumuksessa..."ihme kun kukaan muu ei huomannut sitä".

Musiikki vaihtuu rauhallisempaan menoon ja tanssimme hitaita kunnes hän kuiskaa korvaani
jotain tuhmaa...hymyilen hänelle ja vastaukseksi kuiskaan hänen korvaansa "kyllä".
Otamme muutaman lasin boolia ja lähdemme kävelemään ulos rakennuksesta,molemmat tiedämme
mitä mietimme mielessämme.

Lähestymme vanhan rakennuksen portaita ylöspäin,avaan oven ja kävelemme entiseen tyttöjen
käsityöhuoneeseen jossa aidomme harrastaa intohimoista seksiä.
Mies alkaa riisua pois vaatteitaan,hänelle jää päälle vain t-paita päällensä.
Samalla alan riisumaan omia vaatteita mutta jätän päälleni lyhyen kesämekkoni.
Alamme koskettelemaan toisiamme samalla suudellen välillä kielareita tehden.

Olemme molemmat intohimon kourissa joten ei kestä pitkää kunnes harrastamme seksiä
joka tuntuu jatkuvan ikuisuuden ja sen lopettaminen ei käy mielessämme moneen tuntiin.
Hän työntää kalunsa minun pilluni sisään ja ottaa minut takaapäin pöytää vasten,tuntuu
kuin olisin taivaissa tai unessa unelmoimassa tästä miehestä.. "aah kun tuntuu hyvältä"
sanon hänelle ja hän vastaa takaisin korvaani huohotuksen välissä "kyllä beibi".
Hän läpsii persettäni kuin piiskaisi mattoja mattopiiskalla,käyn todella kuumana häntä
ja hänen kaluaan kohtaan koska haluan lisää ja lisää...tuntuu niiin hyvältä saada
seksiä pitkästä pitkästä aikaa.

Mies panee minua kuin viimeistä päivää ja joka kerta kun hän tulee sisälleni uudestaan
ja uudestaan niin haluan häntä kiihkeämmin ja enemmän kuin koskaan,mies hieroo tissejäni
kovaa,puristaa niitä yhteen,nännini nöpöttävät kovina.
Olen saanut jo 2 orgasmia ainakin, ja joka kerralla kun tulin niin antauduin joka kerralla
orgasmeille. Mies kääntää minut etuperin, siirtää minua vähän etäämmäksi joten hän voi olla
vuorostaan minun allani. Painaudun häntä vasten ihan kiinni ja alan ees taas heilumaan
miehen päällä, hän puristaa pakaroitani ja välillä hän on tissieni kimpussa sekä liikuttaa
käsiänsä vartalossani ja siitäköshän kiihottuu vielä enemmän.

Tulen pois hänen päältään ja menemme patjalle 69 asentoon lopuksi viimeistelemään aktin.
Hän nuolee hellästi ja pehmeästi pilluani joka tuntuu ihanalta.
Samalla otan suuhun hänen kaluaan joka on kovana ja isona suussani.
Mies antautuu orgasmin valtaan ja tulee suuhuni ja samalla itsekkin tulen mutta jo
3:tta kertaa yhteensä. Miehen sperma valuu rinnoilleni suusta joten sain aikamoisen lastin suuhuni.
Pyyhin itseni puhtaaksi spermasta,laitamme vaatteitamme päälle takaisin ja suuntaamme pois
huoneesta takaisin luokkakokoukseen joka jatkuu vielä... hymyilemme toisillemme vienosti ja hän
antaa suukon vielä huulilleni,pehmeän sellaisen.

1

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhei20

      Seksinovelli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe