VAROKAA ZOCCA DESIGN FI nettikauppaa

firmaan pettynyt

Netissä toimii sellainen firma kuin ZOCCA DESIGN FI
tilasin sieltä lähes VUOSI SITTEN JO SISUSTUSTARROJA-- maksoin ne verkkopankissa valitettavasti, enkä koskaan saanut tuotteita saatika maksamiani rahojani takaisin.

Asia on edennyt jo kuluttajariitalautakuntaan, edes heidän yhteydenottoihin ei firma ole vastanut! Eli en voi muuta kuin VAROITTAA!

3

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAJITOVERI

ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA????

ASIAKASPALVELUSTA EI KUKAAN VASTAA/ SÄHKÖPOSTEIHIN EI VASTAUSTA/ TUOTTEITA EI OLE TOIMITETTU????

• Siniri

Kiitos tästä viestistä, yritin jo pariin otteeseen maksaa melkein 300 euron tilausta verkkopankissa, mutta se ei onnistu. Ihmettelin asiaa, olen koittanut ottaa verkkokauppaan yhteyttäkin, ja nyt googlettamalla löysin viestistäsi selityksen.

• Tsemppiä

Firman nettisivut on nähtävästi suljettu, mutta jos jollain on vielä tilaus sieltä saamatta, niin suosittelen tekemään rikosilmoituksen poliisille. Itse tein ja asia on nyt edennyt esitutkinnasta syyttäjälle lievänä petoksena. Tekijä on myöntänyt teon, syyttäjä esittää päiväsakkoja ja itse vaadin vahingonkorvauksena rahojen palautusta. Voihan olla ettei rahoja koskaan näy, mutta tuomio(t) toivottavasti hillitsee tämän tyypin tekosia jatkossa. Prosessi on ollut tosi vaivaton: ilmoituksen tein netissä, poliisi soitti ja kuuli minua puhelimitse ja nyt toimitan sähköpostitse todistusaineiston käräjäoikeuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      201
      11831
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6246
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5174
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      51
      4938
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4492
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4398
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3880
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81