Päivää vaan. Olen 14-vuotias (parin kuukauden päästä 15-vuotias) pojanalku. Ja tiedän, että palstalla on 18-vuotta ikärajana, mutta kun en muualta löytänyt sopivaa palstaa ja en halua 11-vuotiaiden trollaajien apua, vaan vähän enemää elämää nähneiden. Eli siis minulla on tyttöystävä, jonka kanssa olemme seurustelleet kutakuinkin 4 kuukautta. Asumme eri paikkakunnilla joten näemme toisiamme kerran pari kuukaudessa. Päätimme edellisellä kerralla kokeilla seksiä, mutta se tyssäsikin aika lyhyeen, kun juuri olin laittamassa sisään niin erektio hävisi. Kyllähän siinä kumpaakin suoraansanotusti vitutti, mutta päätimme, että seuraavalla kerralla uusiksi. Ja nyt haluaisin apua. En uskalla lääkäriin oikeastaan mennä, koska nuori ikäni ja vanhemmatkaan eivät sitä varmaan hyvällä katsoisi. Voiko tämä johtua siitä, etten ole fyysisesti ja/tai henkisesti vielä tarpeeksi kypsä? Vai pitäisikö itsetyydytys jättää vähemmälle (tässä saan kyllä seisokin ihan helposti) Ja toivoisin asiallisia vastauksia pian, koska seuraava kerta on jo viikon päästä. Mutta kiitoksia vastauksista etukäteen :).
Onko minulla erektiohäiriö?
Apua tarvitseva
1
244
Vastaukset
- Apua tarvitseva
Juu tuo "metalliponittaja" on virallinen käyttäjäni eli tein käytännössä turhaan tämänkin (perkele). Anteeksi kaikille, joille tuotti sekaannusta. Olisi mukavaa jos vastaisitte siihen, mutta voi tähänkin vastata :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2096702Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2994643"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423605Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153434Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2582620Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.762440- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941