Päivää vaan. Olen 14-vuotias (parin kuukauden päästä 15-vuotias) pojanalku. Ja tiedän, että palstalla on 18-vuotta ikärajana, mutta kun en muualta löytänyt sopivaa palstaa ja en halua 11-vuotiaiden trollaajien apua, vaan vähän enemää elämää nähneiden. Eli siis minulla on tyttöystävä, jonka kanssa olemme seurustelleet kutakuinkin 4 kuukautta. Asumme eri paikkakunnilla joten näemme toisiamme kerran pari kuukaudessa. Päätimme edellisellä kerralla kokeilla seksiä, mutta se tyssäsikin aika lyhyeen, kun juuri olin laittamassa sisään niin erektio hävisi. Kyllähän siinä kumpaakin suoraansanotusti vitutti, mutta päätimme, että seuraavalla kerralla uusiksi. Ja nyt haluaisin apua. En uskalla lääkäriin oikeastaan mennä, koska nuori ikäni ja vanhemmatkaan eivät sitä varmaan hyvällä katsoisi. Voiko tämä johtua siitä, etten ole fyysisesti ja/tai henkisesti vielä tarpeeksi kypsä? Vai pitäisikö itsetyydytys jättää vähemmälle (tässä saan kyllä seisokin ihan helposti) Ja toivoisin asiallisia vastauksia pian, koska seuraava kerta on jo viikon päästä. Mutta kiitoksia vastauksista etukäteen :).
Onko minulla erektiohäiriö?
Apua tarvitseva
1
175
Vastaukset
- Apua tarvitseva
Juu tuo "metalliponittaja" on virallinen käyttäjäni eli tein käytännössä turhaan tämänkin (perkele). Anteeksi kaikille, joille tuotti sekaannusta. Olisi mukavaa jos vastaisitte siihen, mutta voi tähänkin vastata :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253893Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362699- 652584
- 1572415
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi522298Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512258Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247- 341833
- 381806
- 1291490